Rolf Faste Nilsen

Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen
Tlf: 67 80 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rolf Faste Nilsen er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rolf Faste Nilsen

Kunnskapsrik lege og god på tillitsgivende samtaler

Jeg er veldig godt fornøyd med min fastlege og har ikke tenkt til å bytte lege selv om jeg snart skal flytte. Han har meget stor faglig kunnskap, og har i tillegg evne til å berolige gjennom informative samtaler. Han har god tid til meg og den gode samtalen som gjør at jeg føler meg bedre allerede når jeg har vært innom kontoret hans. Har også vært hos Rolf for konsultasjon med mine barn. Også da er han veldig god på kontakt med barna og jeg ser at de føler seg trygge. En fantastisk god lege og et godt medmenneske. Den beste fastlegen jeg har hatt.

En svært dyktig lege

Jeg er svært fornøyd med denne legen. Han stiller alltid opp, er høflig, barnevennlig, og gir gode råd. Han er pålitelig og har mye erfaring.

Meget god lege

En lege som inngir tillit, som holder seg godt oppdatert og som viser omsorg for sine pasienter. Vennlig, lett og snakke med og interessert.
Populær lege i nærområdet.

Beste legen som finnes.

Litt vanskelig å komme gjennom tlf og det tar noen dager før man kan få time, men det er verdt ventingen. Han har vært familie legen vår i over 25 år. Kunne ikke vært mer fornøyd med Rolf!!

Hyggelig lege

Hadde Faste Nilsen som fastlege i mange år, før jeg flyttet ut av kommunen.
Han hadde alltid god tid til meg som pasient og brukte alltid den tiden som trengtes for at både han og jeg skulle være fornøyd med resultatet. Ga alltid gode råd og utførte sine oppgaver til fulle!
Telefontiden kunne iblant være lang, spesielt om morgenen når alle akutt-tilfellene ringtes inn, men ellers rimelig greit å komme igjennom.

Meget fornøyd

Bare positive erfaringer. Han tar seg tid og oppleves å ha faglig god kompetanse.

Svært god!

Nøye, god, lyttende, støttende, kunnskapsrik, ydmyk.

En verdig representant for legestanden

Rolf Fast-Nilsen er en meget god lytter, som tar seg god tid med sin pasient. Han kunne sikkert hatt langt flere på sin pasient-liste, men han tar ikke imot flere enn dem han kan ta godt vare på. Det er mitt grunnleggende inntrykk: jeg blir godt tatt vate på! Jeg har ikke noe å utsi på hans praksis. Han har et arbeidssystem som gir meg som pasiemt rask tilgang til hans tjenester. Jeg har flere ganger blitt dypt taknemmelig for at en legetime kan ordnes ved akutt behov. Noen ganger er det litt vanskelig å komme frem på telefon, men det blir en negativ bagatell som forsvinner i min oppfattelse av en veldreven legepraksis.