Rolf Faste Nilsen

Lommedalen Legekontor
Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen
Rolf Faste Nilsen er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rolf Faste Nilsen

Meget god og empatisk lege

Faste Nilsen er en dyktig lege som lytter godt, tar seg tid til å forklare ting som kan være vanskelig og henviser videre ved behov. Jeg føler alltid at han tar meg på alvor og roer meg ned om jeg er unødig bekymret uten at jeg føler meg dum etterpå.

Trygg og kunskapsrik fastlege som gir meg som pasient trygghet etter hver kontroll.

Jeg har brukt min fastlege siden tidlig på 1990 tallet og har alltid vært fornøyd med han. Han gir seg godt tid til meg som pasient og er flink til å lytte og gi gode råd på mine spørsmål. Jeg kommer til å bruke min fastlege selv om jeg må flytte. Han kjenner meg godt som pasient og jeg han som min fastlege. Hvis jeg ber om at han må ringe meg etter sin kontortid så gjør han det og hvis han ikke har tid så gir han utfyllende råd til sin legesekretær som ringer meg tilbake i kontortiden og dette er for meg som pasient en trygghet. Konklusjon: Jeg har en fantastisk lyttende og dyktig fastlege som følger meg opp.

Kunnskapsrik lege og god på tillitsgivende samtaler

Jeg er veldig godt fornøyd med min fastlege og har ikke tenkt til å bytte lege selv om jeg snart skal flytte. Han har meget stor faglig kunnskap, og har i tillegg evne til å berolige gjennom informative samtaler. Han har god tid til meg og den gode samtalen som gjør at jeg føler meg bedre allerede når jeg har vært innom kontoret hans. Har også vært hos Rolf for konsultasjon med mine barn. Også da er han veldig god på kontakt med barna og jeg ser at de føler seg trygge. En fantastisk god lege og et godt medmenneske. Den beste fastlegen jeg har hatt.

En svært dyktig lege

Jeg er svært fornøyd med denne legen. Han stiller alltid opp, er høflig, barnevennlig, og gir gode råd. Han er pålitelig og har mye erfaring.

Meget god lege

En lege som inngir tillit, som holder seg godt oppdatert og som viser omsorg for sine pasienter. Vennlig, lett og snakke med og interessert.
Populær lege i nærområdet.