Rolf Faste Nilsen

Lommedalen Legekontor

1984

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lommedalen Legekontor
Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen
Rolf Faste Nilsen er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rolf Faste Nilsen

Beste legen som finnes.

Litt vanskelig å komme gjennom tlf og det tar noen dager før man kan få time, men det er verdt ventingen. Han har vært familie legen vår i over 25 år. Kunne ikke vært mer fornøyd med Rolf!!

Hyggelig lege

Hadde Faste Nilsen som fastlege i mange år, før jeg flyttet ut av kommunen.
Han hadde alltid god tid til meg som pasient og brukte alltid den tiden som trengtes for at både han og jeg skulle være fornøyd med resultatet. Ga alltid gode råd og utførte sine oppgaver til fulle!
Telefontiden kunne iblant være lang, spesielt om morgenen når alle akutt-tilfellene ringtes inn, men ellers rimelig greit å komme igjennom.

Meget fornøyd

Bare positive erfaringer. Han tar seg tid og oppleves å ha faglig god kompetanse.

Svært god!

Nøye, god, lyttende, støttende, kunnskapsrik, ydmyk.

En verdig representant for legestanden

Rolf Fast-Nilsen er en meget god lytter, som tar seg god tid med sin pasient. Han kunne sikkert hatt langt flere på sin pasient-liste, men han tar ikke imot flere enn dem han kan ta godt vare på. Det er mitt grunnleggende inntrykk: jeg blir godt tatt vate på! Jeg har ikke noe å utsi på hans praksis. Han har et arbeidssystem som gir meg som pasiemt rask tilgang til hans tjenester. Jeg har flere ganger blitt dypt taknemmelig for at en legetime kan ordnes ved akutt behov. Noen ganger er det litt vanskelig å komme frem på telefon, men det blir en negativ bagatell som forsvinner i min oppfattelse av en veldreven legepraksis.