Ove Bårtvedt

Postboks 203 5342 Straume
Ove Bårtvedt er en av 18 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Ove Bårtvedt

Tar ikke folk på alvor

Jeg byttet fastlege etter mange år hos han. Når man ikke blir tatt på alvor,og man ikke føler seg hørt. Det var mange ganger jeg gikk derfra mer frustrert etter enn før timen. Ofte konkluderte han med noe uten en gang å ha tatt hverken blodprøver eller ha tatt en pasient undersøkelse. Det virker som om han tror han kan alt og skjelden henviser videre til spesialister. Har byttet fastlege.

Meget dyktig og lydhør

Dyktig og effektiv. Lytter til det jeg sier og gir øyekontakt og bekreftelse på at han har forstått min forklaring. Empatisk og fin personlighet.

Beste legen!

Har hatt Bårtvedt som fastlege siden før fastlegeordningen kom! Har bodd i flere ulike kommuner, men beholdt han uansett reisetid. Han tar seg god tid til å høre på deg og er alikevel effektiv. Han kjenner meg og min sykehistorie (og den er lang...) og tar meg alltid seriøst og kommer med løsninger uansett hva det gjelder!

Dyktig lege!

Hyggelig og dyktig. Flink til å forklare, ta seg tid til pasientene, og man føler seg trygg på hans kunnskaper og ærfaringer.
I tillegg har han en flink kollega, Zakeri, som ofte vikarierer når han selv er borte.
Har holdt meg til Bårtveit i mange år, kommer aldri til å bytte frivillig.

Dyktig og fantastisk lege!

Er så glad jeg får gå til Bårtvedt. For meg så er han en "perfekt" lege, han tar meg på alvor, tar seg tid til å høre og han gjør tingene på en ordentlig og flott måte. Han fortjener all den rosen han kan få!! Jeg stoler på han og han har gitt meg god hjelp.