Ove Ullensvang Bårtvedt

Autorisasjon (2000)

Arkaden legesenter Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ...
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Ove Ullensvang Bårtvedt er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Ove Ullensvang Bårtvedt

Beste fastlegen!

Jeg har hatt Ove Bårtvedt som fast lege siden han startet på Arkaden legesenter. Han kjenner meg og mine sykdommer og tar meg alltid på alvor. Han lytter og hjelper meg å finne rette behandlinger. Han er en dyktig lege og han har veldig godt ord på seg på sykehus og hos flere spesialiser jeg har vært hos.
Jeg føler meg heldig som har han som fastlege.

Den beste doktoren i Norge, og uvurderlig verdifull for mitt liv

Dr. OVE ULLENSVANG BÅRDTVET er den beste fastlegen i Norge, han bryr seg om heile mennesket, ikkje kun ein "diagnose", medisin eller ein kroppsdel der det gjer vondt. Han gjer meg alltid dei beste medisiner for mine plager, og når konsultasjonen er ferdig, så bryr han seg om meg ved at me slår alltid av ein 10 minutters prat om korleis eg har det, korleis eg føler meg meg for tida (eg har vore mykje innlagt på diverse psykiatriske institusjoner i livet).

Med Dr. OVE ULLENSVANG BÅRDTVET får eg håp i livet, om at det finns mennesker i denne elles kalde vonde verda som BRYR SEG OM MEG OG VIL MITT BESTE.

Det er så uendelig mykje meir gode ting eg vil skrive, både om DR. OVE ULLENSVANG BÅRDTVET, men så mye av dette må dessverre bli privat, uløyseleg flettet inn i min barndom, i mi sjel, men å få kome til DR. OVE ULLENSVANG BÅRDTVET ein gong i månadaen er bedre og kjærere enn alle medisiner på jorda! GUD VELSIGNE DR. OVE ULLENSVANG BÅRDTVET og hans familie!! ❤️❤️❤️

Tilstede, nysjerrig og kunnskapsrik

Tilstede, nysjerrig og kunnskapsrik. Kunne ikke vært mer fornøyd. Tar deg på alvor og følger deg opp på en god måte

Dårlig

Tar ikke pasienten på alvor. Han vil bare tjene penger.Får sjelden kontakt på tlf. Hvis jeg kommer inn til lege blir det en annen. Får aldri kontakt med Bårtvedt.

Tar ikke folk på alvor

Jeg byttet fastlege etter mange år hos han. Når man ikke blir tatt på alvor,og man ikke føler seg hørt. Det var mange ganger jeg gikk derfra mer frustrert etter enn før timen. Ofte konkluderte han med noe uten en gang å ha tatt hverken blodprøver eller ha tatt en pasient undersøkelse. Det virker som om han tror han kan alt og skjelden henviser videre til spesialister. Har byttet fastlege.