Frikk Egil Nilssen

Frikk Nilssen
Kirkeveien 230 1383 Asker
Frikk Egil Nilssen er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Frikk Egil Nilssen

Beste lege jeg har hatt.

Jeg har brukt Frikk i 17 år og han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre hvis han føler det er nødvendig. Lett å få time. Gir han mine beste anbefalinger.

En flott og vennlig lege.

Grunnet flytting måtte jeg dessverre bytte fastlege i dag. I løpet av mine 25 år har Frikk Nilssen vært min fastlege i 15 år.
Han har fulgt opp både små og store problemer.
Han er morsom, blid og imøtekommende. Jeg føler at han tar meg seriøst og det er kort ventetid for time. Har også fått komme inn på dagen da det har vært behov for det.

Det er videre veldig hyggelige sekretærer på dette legekontoret. Utrolig hjelpsomme og blide damer.

Seriøs og lyttende

Opplever ham som oppriktig interessert og respektfull. Han kommer ikke med lettvinte løsninger og det føles alltid som han vil det beste.
Går også til ham med barna mine og de synes han er helt super!

Fantastisk tilgjengelighet, dårlig oppfølging

Veldig lett å få time, og resepsjonist er utrolig hyggelig. Dr. Nilssen er en hyggelig mann, men virker ofte uinteressert, og jeg har flere ganger dratt hjem med en følelse av at han ikke var helt sikkert på hva han gjorde eller hvilken diagnose jeg hadde eller at jeg hadde fått riktig medisin.

Lite hjelp å få.

Lett å få time, men ikke mye hjelp å få når du virkelig trenger det. Har gitt ham flere forsøk da hele fam på 4 går der, men nå bytter vi alle sammen!

Flink og engasjert lege

Har brukt Frikk Nilssen som egen lege og famillielege "bestandig". Opplever ham som engasjert og flink, men ønsker man en lettvinn sykemelding er han ikke legen. Henviser gjerne videre om nødvendig. Lett å få time raskt, sjelden forsinkelser og haster det litt får man oftest time samme dag.

Ikke så bra

Virker ikke spesielt interessert i pasienten rett og slett. Oppfatter han som selvhøytidlig.

Samlebånd

Jeg er svært sjelden hos legen, men når det først behøves er det irriterende at neste pasient er på vei inn 5 minutter etter at man har kommet. Fikk hverken informasjon om smittefare eller oppfølging av noen art, sitter igjen med et inntrykk av at det gjelder å ha flest mulig på listen og minst mulig bryderi med hver enkelt. Selve legekontoret er også en studie i tristesse, uten at det betyr så mye i denne sammenhengen. Har nå byttet lege.

Veldig fornøyd

Han har alltid tid til å lytte, og er meget omgjengelig og hyggelig.

Flotters lege

Hatt han som fastlege i alle år. Opplever å bli tatt på alvor. Han er alltid blid og hyggelig, og henviser videre og setter i gang tiltak når det er nødvendig. Hadde han som lege under svangerskapet og det var alltid hyggelig å komme til han. Tok både meg og bebien i magen på alvor og informerte godt om alt mulig rart. Opplever også at han er flink til å berolige og å gi støtte til pasientene sine. Anbefales!

Fantastisk lege!

Rolig, omsorgsfull og engasjert lege. Tar seg god tid til å lytte. Er flink til å finne medisiner og behandlingsformer som passer. Dyktig på svangerskapskontroll. Beste legen jeg har hatt.

Litt lettvint lege

Ikke særlig god til å lytte til pasienten. Ble ikke tatt alvorlig og undersøkt grundig. Legen virker noe overfladisk, og mer opptatt av seg selv enn av pasienten.

Kunne ikke hatt en bedre lege

Veldig fornøyd! Har hatt denne legen i alle år og gruer meg til han blir pensjonist..

Hemmelig helse tilstand

Han forteller ikke mer enn det du vet selv. ser ut at han hemmeliggør din egen helse tilstand. Men han er den eneste legen som mottok meg uten ha time.

Åpen, lett å kommunisere med - men ikke grundig nok

etter min vurdering.

Opptatt av egen fritid og lite opptatt av alvoret til pasientene slik jeg opplever det.

Flott lege

Min tidligere fastlege. Hele familien hadde han, og vi var alle kjempe fornøyde!