Frikk Egil Nilssen

Frikk Nilssen Mann, 64 år

Autorisert1982
Ledige plasser 374 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Frikk Nilssen

Kirkeveien 230 1383 Asker
Frikk Egil Nilssen er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Frikk Egil Nilssen

Beste lege jeg har hatt.

Jeg har brukt Frikk i 17 år og han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre hvis han føler det er nødvendig. Lett å få time. Gir han mine beste anbefalinger.

En flott og vennlig lege.

Grunnet flytting måtte jeg dessverre bytte fastlege i dag. I løpet av mine 25 år har Frikk Nilssen vært min fastlege i 15 år.
Han har fulgt opp både små og store problemer.
Han er morsom, blid og imøtekommende. Jeg føler at han tar meg seriøst og det er kort ventetid for time. Har også fått komme inn på dagen da det har vært behov for det.

Det er videre veldig hyggelige sekretærer på dette legekontoret. Utrolig hjelpsomme og blide damer.

Seriøs og lyttende

Opplever ham som oppriktig interessert og respektfull. Han kommer ikke med lettvinte løsninger og det føles alltid som han vil det beste.
Går også til ham med barna mine og de synes han er helt super!

Fantastisk tilgjengelighet, dårlig oppfølging

Veldig lett å få time, og resepsjonist er utrolig hyggelig. Dr. Nilssen er en hyggelig mann, men virker ofte uinteressert, og jeg har flere ganger dratt hjem med en følelse av at han ikke var helt sikkert på hva han gjorde eller hvilken diagnose jeg hadde eller at jeg hadde fått riktig medisin.

Lite hjelp å få.

Lett å få time, men ikke mye hjelp å få når du virkelig trenger det. Har gitt ham flere forsøk da hele fam på 4 går der, men nå bytter vi alle sammen!