Frikk Egil Nilssen

Kirkeveien 230 1383 Asker
Frikk Egil Nilssen er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Frikk Egil Nilssen

Stresset og lite behjelpelig

Frikk Nilssen virker ikke som han er ute etter å hjelpe meg. Jeg har hatt og har psykiske problemer og han virker dermed irritert når jeg kommer, og veldig mistenksom. Det var vært en trist affære å gå til Frikk Nilssen, da jeg ikke får hjelp der jeg trenger, og han tørr ikke gjøre noen nye forordninger.

Samvittighetsfull

Har god tid. Henviser til spesialist når nødvendig. Følger opp også etter legebesøk. Kjenner de spesialister som jeg har hatt behov for

Han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre ved behov.

Jeg har brukt Frikk i snart 20 år og han er en lege som lytter og tar deg alvorlig. Han har alltid gitt meg gode og effektive legeråd på mange av mine ulike helseproblem. Om nødvendig henviser han til spesialisttjenesten. Lett å få time. Kommer alltid inn til avtalt tid. En imøtekommende og behagelig lege som jeg gir mine beste anbefalinger.

Kunnskapsrik og tillitsskapende

Har brukt Frikk i 35 år og er en av de beste legene jeg har hatt erfaring med. Han er flink til å lytte og fin prate fortrolig med. Jeg har alltid fått den medisinske hjelpen jeg trenger hos han.

Beste lege jeg har hatt.

Jeg har brukt Frikk i 17 år og han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre hvis han føler det er nødvendig. Lett å få time. Gir han mine beste anbefalinger.