Frikk Egil Nilssen

Kirkeveien 230 1383 Asker
Frikk Egil Nilssen er en av 77 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Frikk Egil Nilssen

Vanskelig og sur

Han bruker alltid fornavnet ditt når han henter deg inn, men der stopper det stort sett opp.

Han setter seg ikke inn i historikken din. Selv om jeg hadde gått hos han i mange år, husket han ikke hva han har gjort fra gang til gang; han hadde altså ikke sett på dataen hva han gjorde sist eller hvilke medisiner han hadde foreskrevet til deg.

Jeg opplevde han som sur, gretten, vanskelig å ha med å gjøre. og at han ikke ville lytte til meg som pasient. Det virket som han kom opp med hurtige, lettvinte løsninger som gagnet han, ikke meg som pasient. Det var om å gjøre å få deg fortest mulig ut av kontoret mange ganger, bare for å få inn neste pasient.

Selv om det åpenbart var grunnlag for henvisninger videre måtte jeg gang på gang krangle med han for å bli henvist. Han glemte så å sende henvisningen, eller utsatte i dagevis og ukevis med å sende de. Han skrev ikke henvisingen mens jeg var der, men på slutten av arbeidsdagen eller senere i uken, en gang tok det tilogmed flere uker uten at han hadde sendt den.

Jeg følte meg missforstått og at han var meget mistenksom. Han tok meg ikke alvorlig, ville ikke lytte til meg og så ikke meg som pasient. Jeg renner ikke ned dørene hos legene, men han virket irritert hver gang jeg kom (3-6 ganger i året).

Det var ingen oppfølging selv hvor det hadde vært naturlig.

Klinikken lå i 3. etasje uten heis, og er således vanskelig å komme til.

Det er en grunn til at jeg byttet lege, for å si det sånn.

Stresset og lite behjelpelig

Frikk Nilssen virker ikke som han er ute etter å hjelpe meg. Jeg har hatt og har psykiske problemer og han virker dermed irritert når jeg kommer, og veldig mistenksom. Det var vært en trist affære å gå til Frikk Nilssen, da jeg ikke får hjelp der jeg trenger, og han tørr ikke gjøre noen nye forordninger.

Samvittighetsfull

Har god tid. Henviser til spesialist når nødvendig. Følger opp også etter legebesøk. Kjenner de spesialister som jeg har hatt behov for

Han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre ved behov.

Jeg har brukt Frikk i snart 20 år og han er en lege som lytter og tar deg alvorlig. Han har alltid gitt meg gode og effektive legeråd på mange av mine ulike helseproblem. Om nødvendig henviser han til spesialisttjenesten. Lett å få time. Kommer alltid inn til avtalt tid. En imøtekommende og behagelig lege som jeg gir mine beste anbefalinger.

Kunnskapsrik og tillitsskapende

Har brukt Frikk i 35 år og er en av de beste legene jeg har hatt erfaring med. Han er flink til å lytte og fin prate fortrolig med. Jeg har alltid fått den medisinske hjelpen jeg trenger hos han.