Åge Emil Dahl

Autorisasjon (1977)

Oasen legesenter DA Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ...
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Åge Emil Dahl er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Åge Emil Dahl

Finnes ikke bedre.

Pga dårlig helse,og en del flytting i et halvt århundre,har jeg hatt en del fastleger oppigjennom årene.
Men makan til denne fastlegen,tror jeg ikke finnes.
Han er en fantastisk lege på så mange måter.
Han lytter,du føler deg forstått.
Han tar deg på alvor,sender deg vider,hvis det trengs.
Er veldig effektiv.
Er du trist og lei,er du som regel ikke det,når du går ut døren hos han.
Ikke minst,han tar seg tid til sine pasienter.Da kommer vi inn på det som er et minus,men er ikke det allikavel,er litt forsinket,så man kommer gjerne ikke inn til timen når man skal.
Men se posetivt på det,for han tar seg tid til alle sine pasienter.
Det mest fascinerende og imponerende,er hans kunnskap,er ikke omtrent ikke den ting han ikke kan og vet,hva det gjelder sitt eget fag,rett og slett et vandrende leksikon.
Alt hva du sier,husker han,så hodet på den legen,det rommer så uendelig mye kunnskap og informasjon,som vi som pasienter har god utbytte av.
Abselut en lege å anbefale.

En fantastisk lege

Jeg har hatt Åge Emil Dahl som fastlege i 34 år. Han er en kunskapsrik og faglig dyktig lege som har gitt meg mange gode råd og veiledninger. Han lytter og ser meg som den personen jeg er. Jeg opplever å bli henvist til de rette distanser ved behov. En fantastisk lege som jeg har stor tillitt til.

Han er bare helt unik

Hei jeg har hatt denne legen nå i 22 år.Han har alltid vært imøtekommende og hyggelig Veldig nøye og har alltid god tid og et lyttre øre og noen gode ord og si.Han tar ting på alvor når han føler det er noe han er usikker på da er det ikke tvil på å evt sende videre eller tar han prøver .Jeg har hat en lege før han men kan ikke måle seg med Åge Emil Dahl.Så kan annbefale han på det sterkeste .Hilsen Klient som er han evig takknemlig.

Passiv og lite initiativrik

Imøtekommende når jeg stiller medisinske spørsmål, men tar få initiativ for å henvise videre. Det skjer når jeg ber om det. Hyggelig mann, men jeg er i tvil om hvor gode hans medisinske kunnskaper er.

Utrolig Dyktig Lege.

Dr. Dahl er en meget kunskapsrik lege på alle områder. Har vært pasient her i ca. 10 år. En lege som absolutt tar seg tid å lytte til pasienten. Finner de rette diagonoser og henviser videre om han har mistanke om at pasienten trenger det. Og absolutt hyggelig på alle måter. Denne legen er bare fantastisk