Åge Emil Dahl

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Åge Emil Dahl er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Åge Emil Dahl

En fantastisk lege

Jeg har hatt Åge Emil Dahl som fastlege i 34 år. Han er en kunskapsrik og faglig dyktig lege som har gitt meg mange gode råd og veiledninger. Han lytter og ser meg som den personen jeg er. Jeg opplever å bli henvist til de rette distanser ved behov. En fantastisk lege som jeg har stor tillitt til.

Han er bare helt unik

Hei jeg har hatt denne legen nå i 22 år.Han har alltid vært imøtekommende og hyggelig Veldig nøye og har alltid god tid og et lyttre øre og noen gode ord og si.Han tar ting på alvor når han føler det er noe han er usikker på da er det ikke tvil på å evt sende videre eller tar han prøver .Jeg har hat en lege før han men kan ikke måle seg med Åge Emil Dahl.Så kan annbefale han på det sterkeste .Hilsen Klient som er han evig takknemlig.

Passiv og lite initiativrik

Imøtekommende når jeg stiller medisinske spørsmål, men tar få initiativ for å henvise videre. Det skjer når jeg ber om det. Hyggelig mann, men jeg er i tvil om hvor gode hans medisinske kunnskaper er.

Utrolig Dyktig Lege.

Dr. Dahl er en meget kunskapsrik lege på alle områder. Har vært pasient her i ca. 10 år. En lege som absolutt tar seg tid å lytte til pasienten. Finner de rette diagonoser og henviser videre om han har mistanke om at pasienten trenger det. Og absolutt hyggelig på alle måter. Denne legen er bare fantastisk

The best !

Dyktig, flink, nøye, imøtekommende og tolmodig. Den beste legen jeg noen gang har vært hoss.