Jan Helge Teigland Dalland

Stølshaugvegen 3 5460 Husnes
Jan Helge Teigland Dalland er en av 16 fastleger i Kvinnherad

Siste vurderinger av Jan Helge Teigland Dalland

Flott lege

Dalland har vært legen min i 16 år tenker jeg nå, helt siden leger kom hjem til syke barn i hjemmet. Han har alltid vært der for meg og mine barn. Faglig dyktig. Omsorgsfull og empatisk. Til å stole på. Trygger og støtter. Ringer hjem og forklarer, støtter og hjelper om det er noe. Hjertet på rette plass og fortjener ros og en hjertelig tusen takk for sin væremåte. Vi er heldige som har han. Jeg er kroniker og i full jobb. Han vet hvor viktig det er for meg. Jeg er veldig glad i han som lege.

Flink å informere, bruker god tid. Føler meg godt ivaretatt og fikk gode medisinske råd angående min sykdom.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Tidvis overfladisk i kommunikasjon. Vanskelig tilgjengelig. Forutinntatt.Inrømmer ikke sitt eget ansvar ved evt.kommunikasjonssvikt men legger det på pasienten. Opplevd det ved flere anledninger. Flink å henvise videre til spesialist v minste tvil. Mest støttende ved konkrete,fysiske,"reparerbare" sykdommer/skader.

Dyktig og undersøkende lege.

Dr. Dalland er undersøkjande, grundig og kunnskapsrik. Gjer seg ikkje før diagnosen er på plass om det så tar fleire år. Han er lett å kommunisere med og tar alle pasientane sine alvorleg og behandlar dei som individa dei er. Kjem ikkje til å bytte lege for noko i heile verda. Pluss for meg personleg er at humor og kommunikasjon er på plass. Veldig grei å prate med.

Dyktig lege

Dalland er nok den beste legen eg har hatt. Alltid hjulpet når det har vert noe.
Meget flink til og lytte og gi råd om diverse ting.

Absolutt til og anbefale :)