Jan Helge Teigland Dalland

Husnes helsesenter
Stølshaugvegen 3 5460 Husnes
Jan Helge Teigland Dalland er en av 16 fastleger i Kvinnherad

Siste vurderinger av Jan Helge Teigland Dalland

Flink å informere, bruker god tid. Føler meg godt ivaretatt og fikk gode medisinske råd angående min sykdom.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Tidvis overfladisk i kommunikasjon. Vanskelig tilgjengelig. Forutinntatt.Inrømmer ikke sitt eget ansvar ved evt.kommunikasjonssvikt men legger det på pasienten. Opplevd det ved flere anledninger. Flink å henvise videre til spesialist v minste tvil. Mest støttende ved konkrete,fysiske,"reparerbare" sykdommer/skader.

Dyktig og undersøkende lege.

Dr. Dalland er undersøkjande, grundig og kunnskapsrik. Gjer seg ikkje før diagnosen er på plass om det så tar fleire år. Han er lett å kommunisere med og tar alle pasientane sine alvorleg og behandlar dei som individa dei er. Kjem ikkje til å bytte lege for noko i heile verda. Pluss for meg personleg er at humor og kommunikasjon er på plass. Veldig grei å prate med.

Dyktig lege

Dalland er nok den beste legen eg har hatt. Alltid hjulpet når det har vert noe.
Meget flink til og lytte og gi råd om diverse ting.

Absolutt til og anbefale :)

Til min fastlege .

Er så takknemlig for å ha fått Dalland som fastlege . Han føl meg så godt opp , er alltid tilgjengeleg . Ringer for bare å høyre kossen eg har det . Fantastisk . Eg har full tillit til han og kan snakke om alt. Skulle ønske mange av dei andre av fastlegane kunne lært noko av han . Det er så viktig med å kunna lytta visa empati og bare vera bare tilstades for meg . Og dette kan han . Og ikkje minst er han svært fagleg dyktig .