John Egil Davidsen

Lege John Egil Davidsen

1978

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lege John Egil Davidsen
Fageråsveien 2 5067 Bergen
John Egil Davidsen er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Egil Davidsen

Stødig, tålmodig lege med masse kunnskap

Har hatt Davidsen som lege i mange år og er veldig fornøyd. Han har en bred kunnskap og er flink å se ann pasienten. Han er den beste legen jeg noen sinne har hatt og vært i kontakt med. Gruer meg veldig til han går av. Han tar seg tid til pasienten og man føler seg hørt og forstått. Det blir vanskelig å finne noen som når opp til denne legen mtp. trygghet, omsorg, tillit og all kunnskap. Mye skryt her, men det fortjener han!

Eksperise

Davidsen har bred ekspertise, lytter og forklarer grundig. I tillegg er han empatisk og lett å prate med. Min mor var med meg på en graviditetsoppfølgingstime og ble facinert av kunnskapen og informasjonen vi fikk gjennom timen.

Beste lege

Den beste legen noe sinne har hatt han i 30 år.om vi må vente litt for å komme inn så gjør ikke det noe .kvir meg til den dagen han går av med pensjon ,ingen er som han den beste av de alle ,

Fortsatt den beste i Bergen

Bred faglig kunnskap, mye erfaring, empati. Et menneske man kan henvende seg til i krise situasjoner. Gode vurderinger og konkrete behandlings planer.

Helt fantastisk

Jeg besøkte legen den første gangen i går. Jeg var fullt fornøyd med ham, og fikk den grundigste undersøkelsen som jeg noensinne har fått. Hans kunnskap er imponerende og han forklare godt. Jeg kan anbefale ham.