John Egil Davidsen

Solheimsgt.16 5058 Bergen
John Egil Davidsen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Egil Davidsen

Helt fantastisk

Jeg besøkte legen den første gangen i går. Jeg var fullt fornøyd med ham, og fikk den grundigste undersøkelsen som jeg noensinne har fått. Hans kunnskap er imponerende og han forklare godt. Jeg kan anbefale ham.

Dyktig lege.

Har hatt Dr. davidsen som lege i mer enn 30 år.
Kunne ikke hatt en bedre lege, han tar seg tid til pasientene og lytter.
Han er faglig dyktig og har omsorg for alle pasientene.

Den beste legen!

Mine besteforeldre har gått til Davidsen, mine foreldre, meg, og mine barn. 4 generasjoner, og vi alle er/har vært så fornøyde med ham!

Han tar meg alltid seriøst, og hjelper så godt han bare kan. Kommer ofte med noen morsomme historier og.

Før var det et stort problem å få tak i ham, men det har bedret seg veldig siden de fikk bestilling av time per SMS, og sikkert andre tiltak.

Det eneste jeg har å utsette på Davidsen er ventetiden på venterommet.. Det er ikke veldig morsomt å sitte sammen med en baby på venterommet i nærmere 2 timer...

Profesjonell og grundig lege

Dr Davidsen, er etter min mening og erfaring, blant de beste, trolig den beste legen i Bergen. Ser hele menneske, kommer med kreative tiltak, forstår pasienters bekymringer og dilemaer. Noe ventetid var det tidligere - men man skal vel ikke velge en lege med tomt venterom. Nå er det mye bedre med dette og. Anbefaler - men listen er full. Det sier noe for seg selv. Damene som jobber på kontoret er også meget hyggelige.

Total mangel på respekt for andre menneskers tid

Etter 20 min venting hvor det skulle være "litt" forsinkelse, fikk jeg vite at det enda var 3 foran meg. Jeg takket pent for meg. Dette legekontoret skal ikke være min fastlege lengre dessverre. Det kan godt være han er en drivende dyktig lege, men man må respektere at folk må ta seg fri, samt innordne dagen til et slikt besøk. Denne gangen skulle jeg til en annen, akkurat det samme. Har og opplevd at kontoret stenger for lunsj selv med mange pasienter på venterommet! Respekter andre menneskers tid!