John Egil Davidsen

Lege John Egil Davidsen Mann, 67 år

Autorisert1978
Ledige plasser 242 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lege John Egil Davidsen

Solheimsgaten 16 5058 Bergen
John Egil Davidsen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Egil Davidsen

Den beste legen!

Mine besteforeldre har gått til Davidsen, mine foreldre, meg, og mine barn. 4 generasjoner, og vi alle er/har vært så fornøyde med ham!

Han tar meg alltid seriøst, og hjelper så godt han bare kan. Kommer ofte med noen morsomme historier og.

Før var det et stort problem å få tak i ham, men det har bedret seg veldig siden de fikk bestilling av time per SMS, og sikkert andre tiltak.

Det eneste jeg har å utsette på Davidsen er ventetiden på venterommet.. Det er ikke veldig morsomt å sitte sammen med en baby på venterommet i nærmere 2 timer...

Profesjonell og grundig lege

Dr Davidsen, er etter min mening og erfaring, blant de beste, trolig den beste legen i Bergen. Ser hele menneske, kommer med kreative tiltak, forstår pasienters bekymringer og dilemaer. Noe ventetid var det tidligere - men man skal vel ikke velge en lege med tomt venterom. Nå er det mye bedre med dette og. Anbefaler - men listen er full. Det sier noe for seg selv. Damene som jobber på kontoret er også meget hyggelige.

Total mangel på respekt for andre menneskers tid

Etter 20 min venting hvor det skulle være "litt" forsinkelse, fikk jeg vite at det enda var 3 foran meg. Jeg takket pent for meg. Dette legekontoret skal ikke være min fastlege lengre dessverre. Det kan godt være han er en drivende dyktig lege, men man må respektere at folk må ta seg fri, samt innordne dagen til et slikt besøk. Denne gangen skulle jeg til en annen, akkurat det samme. Har og opplevd at kontoret stenger for lunsj selv med mange pasienter på venterommet! Respekter andre menneskers tid!

Meget god lege med god kunnskap

Har gått til Davidsen i over 10 år nå og har alltid vert veldig fornøyd. Har hatt mine frustrasjoner over ventetid og tilgjengelighet på telefon men spesielt telefon ordningen deres har blitt mye bedre i det siste.

Jeg har vert gjennom vanskelige sykdom som kreft, hjerteinfarkt og hjerteoperasjon samt diabetes og flere andre tilfeller hvor jeg har dratt stor nytte av hans erfaring.

Anbefales på det sterkeste.

Skuffende

Hadde hatt han som lege i 1 år, da han plutselig sviktet.Jeg hadde time og ba han fylle ut skjema for å forlenge T T kort, som jeg har hatt i flere år.Han skulle kun bekrefte opplysningene og signere, men det tok flere måneder og ingenting skjedde.Jeg purret mange ganger og ba om en forklaring på hvorfor det ikke ble gjort, men fikk ikke svar fra han.Tilslutt skrev jeg brev til han, der jeg truet med å anmelde han til fylkeslegen, hvis han ikke gjorde jobben sin.Hørte ingenting.Etter ca 6 mnd, fikk jeg brev om at jeg var ute av listen hans-overført til kollegaen.Jeg mistet TT kortet fordi fristen gikk ut og da må en søke på nytt, og da er det vanskeligere å bli godkjent som bruker.Nå må jeg betale taxi selv, og jeg er ufør og handikappet.