Esperanza Diaz Perez

Tlf: 55 55 32 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Esperanza Diaz Perez er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Esperanza Diaz Perez

Imøtekommande og dyktig

Diaz er nøye, fagleg dyktig og god på å møte menneske. Ho tar seg tid til pasienten og er sakleg.

Diaz har òg hatt ein veldig flink vikar som heiter Ingrid Miljeteig. Ho sendte ei hyggelig helsing saman med blodprøvesvara i posten. Dette var absolutt super service!

Eg er svært fornøgd med begge to og anbefalar sterkt!

God lege

Svært god lege, som alltid har tatt besøkene mine på alvor, selv om det av og til ikke var så mye hun kunne gjøre for meg (som ved virusinfeksjoner o.l.) Trenger aldri vente mer enn maks ti minutter, men hun virker likevel ikke stresset, og prøver aldri å få ut pasientene så fort som mulig. Selv de gangene hun ikke har vært inne, har hun hatt flinke vikarer, så kan anbefales på det varmeste. MEN! Ikke lett å snakke om abort med!

Fantastisk lege!

Hun er en fantastisk lege som jeg har hatt som student. Hun lytter og tar seg god tid. Spørr alltid om det er noe annet jeg lurer på etter jeg har fått komme med flere plager og spørsmål som jeg har samlet opp.

Opplever også at de andre legene som jeg har vært hos viss ikke Diaz har vært inne, er kompetente og lytter til det du har å si.

Synes også at resepsjonen svarer på det jeg lurer på over telefon og når jeg er der.

Kjempe fornøyd med hele gjengen!!

Dyktig og en god lytter

Dr. Diaz er en flink og lyttende lege. Hun hjalp meg med en effektiv diett i min kamp om kiloene og hun har siden alltid vært flink til å stille spørsmål for å forstå hva jeg har av bedisinsk behov. Svært profesjonell og dyktig. Anbefales!

Sikkert flink, men

Nekter å henvise til abort. Noe jeg dessverre fikk oppleve.

Flink til å lytte

Jeg likte henne fra første stund, flink til lytte, virket faglig dyktig, profesjonell og så helhetsbildet i sykehistorien. Mer holistisk tankegang enn andre jeg har møtt, veldig dyktig. Brukte seg god tid, følte ikke jeg ble kastet ut av legekontoret etter 10 min som hos deg forige legen min. Anbefales på det varmeste!

Fastlege Perez Esperanza Diaz

Oppleves som en veldi kompetent lege. Hun er flink til å lytte og jeg føler at jeg blir tatt på alvor, uansett hvor domme spørsmålene mine kanskje er.

God, men savner no nonsense.

Dr. Diaz er en vennlig, smilende og personlig lege, som gir et ekte inntrykk av at hun bryr seg, som er viktig. Det som av og til kan oppleves negativt, er at hun alltid vil lete etter en psykisk grunn til at du er syk, noe som gjerne ikke er tilfellet og kan føre til at du går lenger med sykdom enn nødvendig.

Uansett vil jeg absolutt anbefale henne. Spesielt til kvinner, som ønsker en lege til kan ha tillit til.

Anbefales

Tidligere fastlege, byttet da jeg flyttet. Faglig dyktig, effektiv og smilende. Tok seg god tid, lyttet og undersøkte godt. Fikk raskt time. Pluss med internettbestilling.

Dyktig, imøtekommende og grundig lege

Dr. Diaz tar seg god tid, lytter og er en imøtekommende og hyggelig lege. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne.