Esperanza Diaz Perez

Kalfarveien 20 5018 Bergen
Esperanza Diaz Perez er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Esperanza Diaz Perez

Imøtekommande og dyktig

Diaz er nøye, fagleg dyktig og god på å møte menneske. Ho tar seg tid til pasienten og er sakleg.

Diaz har òg hatt ein veldig flink vikar som heiter Ingrid Miljeteig. Ho sendte ei hyggelig helsing saman med blodprøvesvara i posten. Dette var absolutt super service!

Eg er svært fornøgd med begge to og anbefalar sterkt!

God lege

Svært god lege, som alltid har tatt besøkene mine på alvor, selv om det av og til ikke var så mye hun kunne gjøre for meg (som ved virusinfeksjoner o.l.) Trenger aldri vente mer enn maks ti minutter, men hun virker likevel ikke stresset, og prøver aldri å få ut pasientene så fort som mulig. Selv de gangene hun ikke har vært inne, har hun hatt flinke vikarer, så kan anbefales på det varmeste. MEN! Ikke lett å snakke om abort med!

Fantastisk lege!

Hun er en fantastisk lege som jeg har hatt som student. Hun lytter og tar seg god tid. Spørr alltid om det er noe annet jeg lurer på etter jeg har fått komme med flere plager og spørsmål som jeg har samlet opp.

Opplever også at de andre legene som jeg har vært hos viss ikke Diaz har vært inne, er kompetente og lytter til det du har å si.

Synes også at resepsjonen svarer på det jeg lurer på over telefon og når jeg er der.

Kjempe fornøyd med hele gjengen!!

Dyktig og en god lytter

Dr. Diaz er en flink og lyttende lege. Hun hjalp meg med en effektiv diett i min kamp om kiloene og hun har siden alltid vært flink til å stille spørsmål for å forstå hva jeg har av bedisinsk behov. Svært profesjonell og dyktig. Anbefales!

Sikkert flink, men

Nekter å henvise til abort. Noe jeg dessverre fikk oppleve.