Odd Erik Enehaug

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Odd Erik Enehaug er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Odd Erik Enehaug

Hyggelig og imøtekommen.

Jeg har gått til Enehaug i snart 20 år. Han er en god lege. Han tar vare på pasienten når man er hos han og har høy terskel for brukermedvirkning. Har alltid fått god hjelp hos han. Dr. Enehaug er åpen og tillitsfull, men kan tidvis være noe glemsom og distree, så man må følge litt med selv. Det er veldig dårlig telefon/time tilgjengelighet ved kontoret og noen av helsesekretærene burde tatt smile og høflighetskurs. De bør absolutt få en bedre ordning på akkuttitilgjengelighet og telefontilgjengelighet, for det er som oftest syke mennesker som trenger hurtig hjelp. Man kan ikke da drive å reise ned kl halv ni for deretter reise hjem og tilbake i ett to tiden. Dette er helt uholdbar service i 2014 !!

Meget fornøyd.

Jeg er veldig glad for at jeg har Dr. Enehaug som fastlege - han er sympatisk, har godt humør og man blir tatt på alvor. Jeg føler meg alltid velkommen og han tar seg virkelig god tid til meg.
Anbefales!
Stort minus at man sjeldent kommer gjennom på tlf hos Loddefjord legesenter og de som jobber der kunne med fordel tatt seg en tur på smilekurs.

Solid fastlege

Odd Erik Enehaug har vært min fastlege siden ordningen kom i bruk og primær lege før den tid. Enehaug er en meget hyggelig mann som det er lett å prate med.
Han henviser dit det er behov, og rent faglig er bra.
Minuset med han er at han er glemsk og til tider litt småsløv, så man må følge litt med selv. Orker du det, er dette et naturlig valg. Minus også at han er fratatt retten til å forskrive legemidler i gruppe A og B

Odde Erik Enehaug

Denne legen er bare helt fantasktisk, han lytter til deg på alvor med det du måtte ha på hjerte, hvis han er i tvil om diagnose så blir det tatt blodprøver og det blir satt opp ny time med den gang disse er forventer ferdig.
Har aldrig vært på i slik omsorgsfull lege tidliger.
Ofte forklarer leger seg slik til pasientene slik at vi ikke forstår noenting, men det gjeldet ikke han.
Han forklarer sykdommen veldig forståelig, og hvis pasienten må bruke noen form for medisin, så foklarer han igjen på en lik måte at pasienten virkelig forstår. Jeg hadde min gamle mor hos han slik at det ble jeg som ofte var med, min mor ble behandlet med repsekt og han fikk henne til å skjønne at det var viktig at hun tok medisinen sin (vi hadde problemer få få i henne det), etter et besøk hos han, så ble det letterer for oss lenge. Vi har veldig mye å takke Dr. Enehaug for.
Han er et vidunderlig menneske.
Nå er det ikke vanskelig å gå til lege lenger. Håper du er der lenge.
Takk for veldig god hjelp.

mvh

Meget godt fornøyd

Mine barn har ham som fastlege og både de og jeg er særdeles godt fornøyd med Enehaug. Han fremstår som vennlig, rolig og kunnskapsrik - og til å stole på i alle henseender.

Ventetiden hos ham - og da særlig på bestillingstelefonen
(Loddefjord Legesenter) - er derimot lite tilfredsstillende.