Odd Erik Enehaug

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Odd Erik Enehaug er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Odd Erik Enehaug

Trygg og kunnskapsrik

En lege som tar seg tid med pasientene,lytter,tar deg på alvor og lett å snakke med.Føler meg trygg på hans kunnskap.

Bergens beste lege!

Omtrent hele min familie har Dr. Enehaug som fastlege. Han er den første legen jeg opplevde som virkelig brydde seg om pasienten. Tar seg alltid god tid til å forklare. Lett å forstå ham. Jeg føler meg alltid svært trygg etter en konsultasjon; ivaretatt m.t.p. både blodprøver og andre undersøkelser. Håper det er lenge til han slutter, for det blir svært
vanskelig å finne en erstatter av hans kaliber.

Hyggelig og imøtekommen.

Jeg har gått til Enehaug i snart 20 år. Han er en god lege. Han tar vare på pasienten når man er hos han og har høy terskel for brukermedvirkning. Har alltid fått god hjelp hos han. Dr. Enehaug er åpen og tillitsfull, men kan tidvis være noe glemsom og distree, så man må følge litt med selv. Det er veldig dårlig telefon/time tilgjengelighet ved kontoret og noen av helsesekretærene burde tatt smile og høflighetskurs. De bør absolutt få en bedre ordning på akkuttitilgjengelighet og telefontilgjengelighet, for det er som oftest syke mennesker som trenger hurtig hjelp. Man kan ikke da drive å reise ned kl halv ni for deretter reise hjem og tilbake i ett to tiden. Dette er helt uholdbar service i 2014 !!

Meget fornøyd.

Jeg er veldig glad for at jeg har Dr. Enehaug som fastlege - han er sympatisk, har godt humør og man blir tatt på alvor. Jeg føler meg alltid velkommen og han tar seg virkelig god tid til meg.
Anbefales!
Stort minus at man sjeldent kommer gjennom på tlf hos Loddefjord legesenter og de som jobber der kunne med fordel tatt seg en tur på smilekurs.

Solid fastlege

Odd Erik Enehaug har vært min fastlege siden ordningen kom i bruk og primær lege før den tid. Enehaug er en meget hyggelig mann som det er lett å prate med.
Han henviser dit det er behov, og rent faglig er bra.
Minuset med han er at han er glemsk og til tider litt småsløv, så man må følge litt med selv. Orker du det, er dette et naturlig valg. Minus også at han er fratatt retten til å forskrive legemidler i gruppe A og B