Einar Engtrø

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Einar Engtrø er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Einar Engtrø

Den beste legen!

Hyggelig og imøtekommende lege. Lytter og virker oppriktig interessert uansett hva som er problemet. Har fått svært god hjelp og jeg vet at jeg kan ta kontakt når som helst uansett hva det skulle være. Skulle vært flere leger som ham! Anbefales!

Alle leger burde være som Einar

Jeg fikk Einar som fastlege for mange år siden, men det var først etter jeg ble kronisk syk jeg begynte å gå til han. Jeg var først skeptisk siden han var rundt min egen alder, men alle fordommer ble raskt knust ettersom Einar viste seg å være en utrolig god lytter og han har hjulpet meg veldig mye, både med min kroniske sykdom så vel som andre helserelaterte spørsmål som har dukket opp underveis.

Siden jeg fikk Einar som fastlege har jeg flyttet på meg, og det finnes flere leger som jobber nærmere hjemmet mitt, men jeg kunne aldri en gang vurdere å bytte. Den ekstra reiseveien er verdt den oppfølgingen jeg får.

Beste legen jeg har hatt

Han har tid om det er på Mail, kontoret eller ringe. Så har han tid til å svare. Og han svarer veldig utfyllende på mine spørsmål eller problemer.
Han er å anbefalle vis du eller dere skal søke om ny fastlege.

Fantastisk fastlege

Fantastisk dyktig lege som virkelig tar seg tid til deg. Han gjør alt for pasientene sine uansett hva problemet er.

Ein lege som får deg til å føle deg trygg og ivaretatt

Einar er ein lege som lyser tryggheit og engasjement. Han står alltid klar, lar deg snakke ut, ser heile tida på deg og lytter interessert.

Du får med ein gong inntrykket av at han er oppriktig interessert i å hjelpe deg på best mogleg måte. Han tar seg tid til å undersøke istaden for å berre klimpre på dataen.

Eg forlet alltid kontoret hans med ei kjensle av å vere i trygge hender.

Det er alltid litt ventetid på venterommet, men det tek eg som ein positiv indikator på at han verkeleg brukar den tida som trengs istaden for å jage pasientane på dør.