Einar Engtrø

Sletten Allmennpraksis DA

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Einar Engtrø er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Einar Engtrø

Beste legen jeg har hatt

Han har tid om det er på Mail, kontoret eller ringe. Så har han tid til å svare. Og han svarer veldig utfyllende på mine spørsmål eller problemer.
Han er å anbefalle vis du eller dere skal søke om ny fastlege.

Fantastisk fastlege

Fantastisk dyktig lege som virkelig tar seg tid til deg. Han gjør alt for pasientene sine uansett hva problemet er.

Ein lege som får deg til å føle deg trygg og ivaretatt

Einar er ein lege som lyser tryggheit og engasjement. Han står alltid klar, lar deg snakke ut, ser heile tida på deg og lytter interessert.

Du får med ein gong inntrykket av at han er oppriktig interessert i å hjelpe deg på best mogleg måte. Han tar seg tid til å undersøke istaden for å berre klimpre på dataen.

Eg forlet alltid kontoret hans med ei kjensle av å vere i trygge hender.

Det er alltid litt ventetid på venterommet, men det tek eg som ein positiv indikator på at han verkeleg brukar den tida som trengs istaden for å jage pasientane på dør.

Kanondyktig lege

Han tar seg god til til pasientene. Han er grundig og interessert i det du forteller. Kan faget sitt. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Tilgjengelig og empatisk

Opplever Engtrø som en dyktig fagperson som også får en til å føle seg sett, god i kommunikasjonen og overfører trygghet til pasienten. Veldig tilgjengelig og lett å komme til på kort varsel. Anbefales!