Einar Engtrø

Sletten Allmennpraksis DA
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Einar Engtrø er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Einar Engtrø

Den desidert beste legen jeg har hatt

En bedre lege skal du lete lenge etter. Svært fornøyd med denne unge og pliktoppfyllende legen. Han er opptatt av pasientens beste, og har aldri opplevd å føle meg "kastet ut", slik andre leger gjerne gjør. Han tar seg god tid, og tar alle spørsmål alvorlig. Følger opp, og jeg føler meg i trygge hender. Anbefales på det aller sterkeste.

Legekontoret oppleves dog litt utilgjengelig, med lang ventetid for å nå på telefon, og kronglete bestillingssystem via SMS.

Super fornøyd!

Kjempe lege som eg byttet til for eit år siden. Tar seg tid til å prate og oser av empati. Kunne mye om min kroniske sjukdom uten å være spesialisert innenfor feltet. Så tydelig at han leser seg opp og bryr seg!

Den beste legen!

Hyggelig og imøtekommende lege. Lytter og virker oppriktig interessert uansett hva som er problemet. Har fått svært god hjelp og jeg vet at jeg kan ta kontakt når som helst uansett hva det skulle være. Skulle vært flere leger som ham! Anbefales!

Alle leger burde være som Einar

Jeg fikk Einar som fastlege for mange år siden, men det var først etter jeg ble kronisk syk jeg begynte å gå til han. Jeg var først skeptisk siden han var rundt min egen alder, men alle fordommer ble raskt knust ettersom Einar viste seg å være en utrolig god lytter og han har hjulpet meg veldig mye, både med min kroniske sykdom så vel som andre helserelaterte spørsmål som har dukket opp underveis.

Siden jeg fikk Einar som fastlege har jeg flyttet på meg, og det finnes flere leger som jobber nærmere hjemmet mitt, men jeg kunne aldri en gang vurdere å bytte. Den ekstra reiseveien er verdt den oppfølgingen jeg får.

Beste legen jeg har hatt

Han har tid om det er på Mail, kontoret eller ringe. Så har han tid til å svare. Og han svarer veldig utfyllende på mine spørsmål eller problemer.
Han er å anbefalle vis du eller dere skal søke om ny fastlege.