Einar Engtrø

Sletten Allmennpraksis DA

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sletten Allmennpraksis DA
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Tlf: 55 27 71 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Einar Engtrø er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Einar Engtrø

Dyktig lege

Einar er fantastisk flink til høre på hva pasienten har å si og kommunikasjonen er bra. Tar seg god tid til å vurdere diagnose og behandling. Hos Einar føler en seg i trygge hender. Kunne ikke vært mer fornøyd, så veldig synd at han skal slutte i februar.

Håper på at ryktet stemmer :-)

Jeg har vært så heldig å få plass hos Engtrø, som har bare gode omtaler å vise til. Men fordi det ikke ble informert på legekontorets hjemmeside at Engtrø har hatt to mnd permisjon, har jeg måttet forholde meg til en vikar som ikke fungerer. Jeg har gått gråtende derfra, og sett andre gjøre det samme.
Administrativt er det rotete. Jeg ser andre bemerker det samme, så her har kontoret et forbedringspotensiale.
Ellers er lokalene osv ok. Litt trangt mht avstand til luken for de av oss som ikke uten videre er interessert i å få med seg andre pasienters utvekslinger med personalet.

Flink på fag og kommunikasjon

Einar er fantastisk flink på å ta seg tid til pasientane. Her blir du ikkje jaga ut fordi den tida som er satt av er over. Han er flink til å lytte til pasientane, og tek seg god tid til å vurdere diagnose og behandling. Hos Einar føler ein seg i trygge hender. Kunne ikkje vore meir nøgd!

Den desidert beste legen jeg har hatt

En bedre lege skal du lete lenge etter. Svært fornøyd med denne unge og pliktoppfyllende legen. Han er opptatt av pasientens beste, og har aldri opplevd å føle meg "kastet ut", slik andre leger gjerne gjør. Han tar seg god tid, og tar alle spørsmål alvorlig. Følger opp, og jeg føler meg i trygge hender. Anbefales på det aller sterkeste.

Legekontoret oppleves dog litt utilgjengelig, med lang ventetid for å nå på telefon, og kronglete bestillingssystem via SMS.

Super fornøyd!

Kjempe lege som eg byttet til for eit år siden. Tar seg tid til å prate og oser av empati. Kunne mye om min kroniske sjukdom uten å være spesialisert innenfor feltet. Så tydelig at han leser seg opp og bryr seg!

Den beste legen!

Hyggelig og imøtekommende lege. Lytter og virker oppriktig interessert uansett hva som er problemet. Har fått svært god hjelp og jeg vet at jeg kan ta kontakt når som helst uansett hva det skulle være. Skulle vært flere leger som ham! Anbefales!

Alle leger burde være som Einar

Jeg fikk Einar som fastlege for mange år siden, men det var først etter jeg ble kronisk syk jeg begynte å gå til han. Jeg var først skeptisk siden han var rundt min egen alder, men alle fordommer ble raskt knust ettersom Einar viste seg å være en utrolig god lytter og han har hjulpet meg veldig mye, både med min kroniske sykdom så vel som andre helserelaterte spørsmål som har dukket opp underveis.

Siden jeg fikk Einar som fastlege har jeg flyttet på meg, og det finnes flere leger som jobber nærmere hjemmet mitt, men jeg kunne aldri en gang vurdere å bytte. Den ekstra reiseveien er verdt den oppfølgingen jeg får.

Beste legen jeg har hatt

Han har tid om det er på Mail, kontoret eller ringe. Så har han tid til å svare. Og han svarer veldig utfyllende på mine spørsmål eller problemer.
Han er å anbefalle vis du eller dere skal søke om ny fastlege.

Fantastisk fastlege

Fantastisk dyktig lege som virkelig tar seg tid til deg. Han gjør alt for pasientene sine uansett hva problemet er.

Ein lege som får deg til å føle deg trygg og ivaretatt

Einar er ein lege som lyser tryggheit og engasjement. Han står alltid klar, lar deg snakke ut, ser heile tida på deg og lytter interessert.

Du får med ein gong inntrykket av at han er oppriktig interessert i å hjelpe deg på best mogleg måte. Han tar seg tid til å undersøke istaden for å berre klimpre på dataen.

Eg forlet alltid kontoret hans med ei kjensle av å vere i trygge hender.

Det er alltid litt ventetid på venterommet, men det tek eg som ein positiv indikator på at han verkeleg brukar den tida som trengs istaden for å jage pasientane på dør.

Kanondyktig lege

Han tar seg god til til pasientene. Han er grundig og interessert i det du forteller. Kan faget sitt. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Tilgjengelig og empatisk

Opplever Engtrø som en dyktig fagperson som også får en til å føle seg sett, god i kommunikasjonen og overfører trygghet til pasienten. Veldig tilgjengelig og lett å komme til på kort varsel. Anbefales!

Dyktig lege.

Legepraksisen benytter seg av konseptet «time samme dag», noe som passer meg utmerket. Til tross for at Einar bare er til stede to-tre dager i uken har jeg aldri måttet vente på time. Han tar effektivt tak i de problemstillingene man kommer med og finner gode løsninger i samarbeid med pasienten. Praksisen har gode teknologiske løsninger, noe som gjør at man kan ordne mye uten å måtte møte opp.

Empatisk og lyttende lege

Opplever Engtrø som en veldig god fastlege, han er lyttende og virker oppriktig interessert i hva pasienten har å fortelle. Videre bruker han nulltid på skjermen, men er tilstede i kommunikasjonen. Kunne av og til vært mer tydelig på veien videre, men alt i alt en veldig allright fastlege.

veldig flink lege

Jeg er svært fornøyd med Einar som min fastlege. Han hører på pasienten og tar det en sier på alvor. Er blid og imøtekommende, og han er opptatt av å gi pasienten den rette behandling videre.

Profesjonell og hyggelig

Har gode opplevelser med Engtrø. Han tar deg på alvor og følger godt opp. Han er også svært dyktig til å sy! Han har sydd meg ved flere anledninger, og det syns nesten ikke.

Dyktig og sympatisk

Einar Engtrø fremstår som særs dyktig og profesjonell - han tar seg tid til å lytte til pasienten og hva den har å fortelle. Jeg føler at jeg møtes med respekt og at det jeg har å si blir tatt til etteretning. Tidvis er det noe ventetid før timene - dette er jeg svært fornøyd med og tas som en indikator på en lege som tar pasienten på alvor.

Ny fastlege..

Jeg har byttet fastlege og tilfeldigvis ble det Einar Engtrø ved mitt lokale legekontor. Som ny pas så opplever jeg Engtrø som profesjonell og hyggelig.

Det virker som at Engtrø har en genuin interesse av å gjøre en god jobb. Anbefales :)

Dyktig!

Han er rolig og behagelig å snakke med. Tar det en forteller på alvor og følger godt opp med videre kontroller. Jeg er superfornøyd.

dyktig

lytter til pasienten, virker interessert og stiller mange spørsmål. avslappende å snakke med, god oppfølging.