Einar Harald Evenstad

Autorisasjon (1989)

0 av 2000

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Einar Harald Evenstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Einar Harald Evenstad

Ustabilt humør

+ Sender henvisning dit jeg ber om
+ Sykemelding når jeg trenger
+ Rask å svare på e-mld
- Ustabilt humør
- Korte svar på e-mld, og aldri noe skikkelig svar på det jeg spør om
- Dårlig tid og alt for korte konsultasjoner
- For mange pasienter
- Lytter ikke på det jeg sier og kommer med konklusjoner uten å se hele sykdomsbildet
- Gir ingen oppfølging etter medisinering
- Føler ikke at jeg blir hørt eller tatt på alvor når jeg er inne, eneste løsning han kommer med er sykemelding

kunskapsrik men har det travelt.

Gått til han i over ti år nå, alltid vært fornøyd, noe opptatt, men det er ganske vanlig med leger nå for tiden. Blir alltid hørt på, og henvist til de rette instanser

Trygg og effektiv

Har hatt Evenstad som fastlækjar i ca 20 år og er svært nøgd. Eg får alltid den hjelpa eg treng enten via Evenstad sjølv eller ved at han rekvirerar andre ressursar i helsevesenet for meg. Dette utan at eg må be om det spesiellt.
Han er effektiv, noko som kan oppfattast som at han har liten tid til den enkelte, men eg går ikkje til lækjar for å koseprate. Det er greit å ikkje ta av tida som andre pasientar kan få nytta hjå Evenstad.

Aldri mer denne fastlegen.

Har vært min fastlege i flere år. Har ikke hatt behov for mange konsultasjoner før de siste tre årene.
Fryktet en kreftdiagnose som han så overfladisk på til tross for smerter og andre tydelige symptomer. Holdt på å stryke med i ventetiden.
Skygger unna når han møter et medisinsk problem han ikke takler, isteden for å undersøke og sjekke løsninger.
Har for mange pasienter til å kunne gi god nok oppfølging i mange tilfeller.
Jeg konfronterte han med min misnøye, og byttet fastlege.

Kunnskapsrik men har det travelt.

Ikke velg denne legen om du vil ha noen som tar vare på deg. Har altfor mange pasienter og er stresset for det meste. Skriver sakte og du må ofte gjenta deg selv.Ofte lang ventetid på å komme inn fordi det er for mange akutt timer til han om morningen som resulterer i ekstra ventetid for de vanlige timebestillerne.
Har kun brukt han siden eg sliter med astma, men har fått andre problemer nå og føler meg ikke lengre ivaretatt grunnet at han bare føyer ting til siden. Er også bekymret for kreft med tanke på flere i familien som har hatt det. Men eneste svaret eg fikk var at du er så ung, du kan ikke ha det. Blir bare for dumt etter min mening, har hatt han som fastlege siden 2001 men nå e det nok.