Einar Harald Evenstad

Dalen Legesenter

1989

103 av 2000

Siste vurderinger av Einar Harald Evenstad

Aldri mer denne fastlegen.

Har vært min fastlege i flere år. Har ikke hatt behov for mange konsultasjoner før de siste tre årene.
Fryktet en kreftdiagnose som han så overfladisk på til tross for smerter og andre tydelige symptomer. Holdt på å stryke med i ventetiden.
Skygger unna når han møter et medisinsk problem han ikke takler, isteden for å undersøke og sjekke løsninger.
Har for mange pasienter til å kunne gi god nok oppfølging i mange tilfeller.
Jeg konfronterte han med min misnøye, og byttet fastlege.

Kunnskapsrik men har det travelt.

Ikke velg denne legen om du vil ha noen som tar vare på deg. Har altfor mange pasienter og er stresset for det meste. Skriver sakte og du må ofte gjenta deg selv.Ofte lang ventetid på å komme inn fordi det er for mange akutt timer til han om morningen som resulterer i ekstra ventetid for de vanlige timebestillerne.
Har kun brukt han siden eg sliter med astma, men har fått andre problemer nå og føler meg ikke lengre ivaretatt grunnet at han bare føyer ting til siden. Er også bekymret for kreft med tanke på flere i familien som har hatt det. Men eneste svaret eg fikk var at du er så ung, du kan ikke ha det. Blir bare for dumt etter min mening, har hatt han som fastlege siden 2001 men nå e det nok.

En hyggelig og flink fastlege

Har gått til Dr. Evenstad i ca 15 år, og de 2-3 gangene i året jeg har behov for en legetime har jeg kommet til raskt. Han er med meg smilende og vennlig, at han ikke har evigheter på en konsultasjon er jeg klar over, men føler at han tar seg tid til det jeg er der for.

Det eneste jeg kunne tenkt meg er bedre svar på prøver, blir litt kort og vel faglig i de brevene jeg har mottatt.

Gått til han i over ti år nå, alltid vært fornøyd, noe opptatt, men det er ganske vanlig med leger nå for tiden. Blir alltid hørt på, og henvist til de rette instanser.

Flott kar

En flott og hyggelig kar som absolutt har stått på for meg.
Jeg har stor respekt for ham som person og lege, og jeg opplever at han kan sakene sine. Et minus er ventetiden fra jeg bestiller til jeg får komme. Ellers forsnøyd.