Einar Harald Evenstad

Dalen Legesenter Mann, 58 år

Autorisert1989
Ledige plasser 101 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dalen Legesenter

Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Einar Harald Evenstad er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Einar Harald Evenstad

Har vært fornøyd med legen i mange år.

Jeg har gått til denne legen i mange år og har vært veldig fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått.
Legesenteret er også bemannet av dyktige og imøtekommende legesekretærer mm.
Jeg har alt i alt følt meg godt ivaretatt, og byttet kun pga lang reisevei.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg tid.
Kjenner meg godt.
Kan prate om alt .
Ikke vanskelig å få akutt time.
Har stor tillit til ham.

Orket ikke mer.....

Gikk til Evenstad i nesten 15 år og deler igrunnen det som er skrevet flere ganger her.... Humørsyk og travel! Følte meg og som en belastning mange ganger når jeg kom. Han hadde noen gode dager og da var han ikke så værst å snakke med men jeg følte allikevel at det ble mye pjatt og lite gjort med minde jeg slo i bordet. Det gjorde jeg mer og mer og til slutt skiftet jeg lege. Mitt første møte med Evenstad for mer enn 17 år siden var en sjokkopplevelse...... Jeg gikk til behandling for angst på Betanien den gangen og klarte ikke å gå i jobb. Han slang av seg en arrogant kommentar om at vi har det alle litt tøft til tider men vi kan jo ikke bare gå å sykemelde oss av den grunn...
Jeg spurte om han hadde lest hele journalen min? Nei det hadde han ikke. Les den til neste gang jeg kommer er du snill sa jeg. Han hadde lest hele journalen og var meget ydmyk og ba om unnskyldning neste gang jeg kom. Men det burde være unødvendig å forsvare seg for sin egen lege synes jeg..... Er superfornøyd med min nåværende lege og kommer nok ikke til å anbefale Evenstad til noen.

Han er den beste legen jeg har hatt

Etter å ha vært innom ganske mange udugelige "leke-doktorer", ble jeg anbefalt dr. Evenstad av en venn, og jeg igjen har anbefalt ham videre til andre, og ingen av oss vil bytte lege.

Jeg er klar over at det kan gå litt fort i svingene her, for "alle" vil inn til dr. Evenstad, men, jeg har alltid fått all den hjelpen jeg trenger av ham.

Dr. Evenstad har vært min fastlege i over 10 år, jeg er superfornøyd, og det er "store sko å fylle" for min nye lege, nå som jeg har flyttet til en helt annen kant av landet.

Tvilsom

Har ingen god opplevelse med denne legen. kan ikke anbefale ham til andre. Oppfører seg respektløst og frekt!