Einar Harald Evenstad

Autorisasjon (1989)

0 av 2000

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ...
Folke Bernadottesvei 52, Inngang A, 3. etg. 5147 Fyllingsdalen
Einar Harald Evenstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Einar Harald Evenstad

Gadd ikke mer, skiftet lege

Arrogant, spydig, får følelsen av at han ikke tror på det du sier. Hadde rett og slett vondt i magen da jeg gikk ut der ifra. Alvorlig sykdom og dødsfall i familien, men skule tro det dreide seg om en flis i fingen, sånn som han opptrådte. Kunne bare aldri mer gå tilbake der!!!!

dårligste legen i byn

Har vært hos evenstad noen ganger, og jeg vil si at jeg er veldig lite imponert. Har også snakket med andre leger på dalen legesenter, de virker mye lettere å snakke med og virker som de vil hjelpe. Men det kan ikke sies om Mr. Evenstad, han ser nesten stygt på deg når du kommer inn akkurat som om du ikke har noe der å gjøre. Dette har resultert i at jeg har mistet min jobb på grunn av utmattelse og depresjoner, på grunn av min lege som ikke tok meg seriøst.

Lite imøtekommende

Har vært hos denne legen flere ganger, og han har alltid vist tydelig at han kun har få minutter å avse. Rett inn og ut igjen.

Han fortalte meg ofte hva jeg burde gjøre, men det omhandlet kontakt med NAV og det fikk jeg ordne selv uten han. Han gadd ikke engang skrive ut en legeerklæring jeg kunne ta med dit.

Han er kanskje dyktig som lege, men MENNESKER kan han ikke.

Dårlig tid til pasientene og følte meg til bry

I begynnelsen var han hyggelig nok, men alt skulle forregå raskt. Etterhvert ble han små frekk og virket nesten irritabel når jeg kom. Ikke tok han meg på alvor heller.
Til tider følte jeg at jeg forstyrret han og "stjal" av den dyrbare tiden hans. Dette resulterte i at jeg enkelte ganger ikke fikk spurt om alt jeg ville og følte meg rimelig utilpass. Ene gangen sa han, rett etter jeg var kommet inn døren, at dette måtte gå raskt, han hadde mange som ventet.
Jeg måtte også komme inn til en time for å få utskrift av en tidligere legeerklæring, da tok han nesten dobbelt betalt noe verken jeg eller sekretæren skjønte.
Det var dråpen, da byttet jeg lege.

Veldig flink og hyggelig

Sitter kun med gode intrykk av legen. Veldig faglig dyktig, lyttende og tålmodig. Er superfornøyd!