Margaret Grande Farestveit

Florvågvn. 6 5300 Kleppestø
Margaret Grande Farestveit er en av 25 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Margaret Grande Farestveit

kjempefornøyd

Har hatt henne som lege i 17 år, veldig fornøyd. Blir alltid møtt med forståelse, blir lyttet til og tatt på alvor! Hos andre leger har jeg opplevd å måtte argumentere for å bli tatt seriøst og møtt på halvveien, men hos Margaret finner jeg trygghet og støtte der hvor jeg trenger det, samt profesjonalitet og svar på eventuelle bekymringer og spørsmål på en måte som gir meg lærdom og forståelse.
En dyktig lege med omsorg i seg!

Ikke tilstede

Har hatt henne som fastlege i 7 år. Har byttet nå. Opplevde henne som lite forståelsesfull og travel. Virket som om hun var veldig opptatt med andre ting. Legesenteret med sekretærer opplevde jeg også som vanskelig. Jeg er glad jeg har byttet.

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd - har to små barn som og får bra hjelp og jeg blir tatt på alvor - flere ganger har vi fått riktig hjelp i tide pga dette :-)

Er for lite tilgjengelig hvis du trenger lege ofte.

Ting går fort og kjapt i svingene til tider. Opplever at det kommer ann på dagsformen til legen. Har du ofte bruk for lege bør du ikke gå her. Ser ut som hun arbeider deltid. Blir brukt mange vikarer. Vanskelig når en har behov for oppfølging.