Geir Guttorm Flatabø

Medisinsk Helsesenter AS

Storøyni 6 5730 Ulvik
Geir Guttorm Flatabø er en av 2 fastleger i Ulvik

Siste vurderinger av Geir Guttorm Flatabø

Den beste legen vi har hatt. Anbefales på det varmeste!

Jeg og min mann har hatt Flatabø som lege/fastlege siden 2009.

Vi er svært fornøyd med å ha en lege som er så dyktig, og som også er en av de få som virkelig er oppdatert innenfor frontforskningen. Veldig synd at helsenorge henger så mange år, og antakeligvis tiår etter frontforskningen.

Når folk skal ha bilen sin til reperasjon, så undersøker de hvilke verksteder som er best. Når de skal til en lege, så velger de ofte hvem som helst.

Om man får Flatabø som lege så er man svært heldig.

Vi anbefaler han på det aller varmeste!

fått kunnskapsrik og god hjelp jeg ikke har fått andre plasser for tretthetssyndom,anbefales!

fått kunnskaprik og god hjelp som jeg ikke hat fått andre plasser for utmattelsessymptomer, gla for at det finnes slike som ham,anbefales

Unik og enestående...

Dr. Flatabø har en unik bakgrunn med en forståelse av menneske-kroppens biologi, som overgår de fleste andre leger i Norge. Hans betydelige kunnskap og erfaring knyttet eksempelvis til menneskers fordøyelsessystem, og de mange konsekvenser dette har for resten av kroppen - ikke minst hjernen - skal du lete lenge etter for å matche. Han er noe så sjelden som en meget faktaorientert og løsningfokusert fastlege, med omfattende bakgrunn både innenfor skolemedisinen og det noen kaller mer alternativt (som i denne legen sitt tilfelle simpelthen bare betyr at han ligger foran skolemedisinen i løypa - altså ikke synsing og føleri).

Denne legen kan anbefales uten forbehold.

Ser en annen vurdering ikke forstår at konsensus-skolemedisinen som enkelte offentlige instanser forfekter, har en rekke alvorlige svakheter. Dr. Flatabø er fastlegen man definitivt bør gå til hvis man sliter med motstand hos de mest konservative i legestanden. Men han er også ypperlig å gå til hvis du ikke skulle slite med dette, fordi da er det størst sjanse for at du ikke kommer til å gjøre det heller...

Benytt en fantastisk kapasitet med spesialområder som livsstilssykdommer/utfordringer, ADHD, autisme, fordøyelsesrelaterte problemer, osv. Du vil ikke angre...

Dyktig! :)

Skulle ønske det var mange leger som , Dr Flatebø !

Kunnskapsrik og klok:) Evner å danne seg et helhetsbilde av en sykdomshistorie - i motsetting til mange fastleger .

Milevis foran

Tror denne legen må være en av de mest oppegående, oppdaterte og kunnskapsrike legene vi har her i landet. Anbefales på det varmeste!