Arne Inge Flataker

Danmarksplass Legesenter DA Mann, 64 år

Autorisert1981
Ledige plasser 19 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Danmarksplass Legesenter DA

Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Arne Inge Flataker er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Inge Flataker

Løpebånd

Du føler man er en del av ett løpebånd, lang ventetid, kort tid inne hos legen - hvor legen så vidt undersøker før du har fått "diagnosen". Eneste positive er at det er lett å få sykemelding.. Føler meg ikke trygg på at om det hadde feilet meg noe alvorlig, at jeg ville blitt tatt på alvor.

Super lege

Har alltid tid og er svært hyggelig. Hele kontoret er kjempebra. Flotte folk!

Dårlig tid

Flataker har alltid dårlig tid, jeg er der inne i max 5 minutter, og føler meg ikke noe særlig velkommen. Noe som gjorde at jeg selv tok kontakt med en helsesøster på helsestasjonen for kontroller når jeg gikk gravid fordi han tok ikke seg tid til noe som helst når jeg var på kontroll hos han. Som førstegangsgravid så har man gjerne spørsmål og slikt, og jeg følte jeg ikke kunne henvende meg til han uten å føle at jeg var i veien, og måtte komme meg ut av kontoret så fort som mulig.

Positive er at jeg får time på dagen hos han når jeg trenger det.

Overfladisk og grisk

Jeg gikk til Flataker i flere år og en mindre behjelpelig lege skal du lete lenge etter. Det jeg erfarte var at han overhodet ikke var interressert i å undersøke pasientene men heller skrive ut sykemelding og medisiner. Flere ganger har jeg hatt en underlig følelse av å være i veien på kontoret hans, og at om man ikke maser så får man ikke sjekket noen ting. Jeg er glad jeg endelig har byttet til en lege som virkelig ser pasientene sine og har et genuint ønske om og hjelpe dem.

Kan anbefales på det varmeste!

Ser at pasientlisten til dr. Flataker er full, og det skjønner jeg godt! Vi har brukt dr. Flataker som familielege i mange år nå. Han er faglig svært dyktig, medmenneskelig og tar seg alltid god tid til sine pasienter. Vi er svært, svært fornøyd med ham - på alle områder!