Arne Inge Flataker

Danmarksplass Legesenter DA

1981

Danmarksplass Legesenter DA Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Arne Inge Flataker er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Inge Flataker

Dårlig på pasien-kontakt

Hatt ham som fastlege i 17 år. De siste fire år svært missfornøyd med ham som lege. Blir oversett og må komme med egne forslag til diagnose. Han vil heldst slippe å følge opp. Mangler engasjemang i meg som pasient og ser ikke behovene.
Skal desverre måtte finne meg en ny fastlege snarest

Litt distre ?

Hyggelig og grei men, virker litt distre . Får aldrig noe oppfølging, da må du tigge om det selv. Om du har større problemer en tett nese og sår hals , hadde jeg nok valgt en annen. Har selv valgt å bytte i dag.

Savner denne legen!

Har hatt Flataker som fastlege i 5 år. Har hatt et godt inntrykk av han fra dag 1, og dette ble bare bedre og bedre etter hvert. Har hatt han som lege gjennom to risikosvangerskap, og gikk til han og ikke jordmor siden jeg var meget misfornøyd med jordmoren på Danmarksplass. Flataker er den beste legen jeg har hatt. Skulle helst ha forflyttet han til Ålesund når vi måtte flytte dit. En bedre lege skal man lete lenge etter. Han fulgte meg opp tett, og tok seg alltid tid til å sjekke det som var nødvendig. Tok bekymringene mine på alvor, og fulgte spesielt opp i 2.svangerskapet siden det ble prematur fødsel første svangerskap. Har satt seg ekstra godt inn i kvinnehelse siden han også er en del på helsestasjonen. Han er en effektiv og dyktig lege som legger ting frem på en forståelig måte. Og han har funnet rett diagnose på ting som legene på kvinneklinikken ikke forstod seg på, så den lange erfaringen hans som lege synes jeg er gull verdt. Han bruker ikke lenger tid enn nødvendig på timene, men tar seg tid når det trengs. Sender henvisninger og slikt umiddelbart, og har aldri opplevd noe svikt på det området, sammenlignet med flere andre leger. Og han er en positiv og ydmyk mann. Anbefaler han på det høyeste!

Tips: Bestill gjerne timene på nett på Danmarksplass legesenter. Det kan være en del ventetid på telefonen, men de er veldig dyktige på å følge opp bestillinger på nett, og da er man ikke låst til åpningstider. De svarer deg kjapt dagen etter.

Ikke hjelpsom, ikke interessert

Jeg har hatt Arne Flataker som lege noen år nå, og har vært hos ham et par ganger i året.

Lang ventetid.

Når man er på kontoret hans virker han ikke spesielt interessert, og virker å ha det veldig travelt. Hastverk med å få stilt en (forhastet) diagnose på stående fot.

Glemsom, regn med måtte å følge opp ting han skal gjøre etc. selv.

Tar meg ikke på alvor, får følelsen av å være hypokonder. Mer interessert i å avslutte konsultasjonen og avfeie pasienten, enn å utrede/henvise/undersøke.

Beste lege på lenge!

Har vært igjennom mange leger i løpet av årene, men Arne passer meg perfekt. Er en god lytter og en problemløser. Hver gang jeg er på besøk smiler han og er blid, og er opptatt av å sørge for at problemer løses på den måten som passer meg best. Til tross for min redsel for leger, er jeg sjeldent redd for å gå på besøk hos Arne.