Arne Inge Flataker

Tlf: 55 59 61 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Inge Flataker er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Inge Flataker

Ikke hjelpsom, ikke interessert

Jeg har hatt Arne Flataker som lege noen år nå, og har vært hos ham et par ganger i året.

Lang ventetid.

Når man er på kontoret hans virker han ikke spesielt interessert, og virker å ha det veldig travelt. Hastverk med å få stilt en (forhastet) diagnose på stående fot.

Glemsom, regn med måtte å følge opp ting han skal gjøre etc. selv.

Tar meg ikke på alvor, får følelsen av å være hypokonder. Mer interessert i å avslutte konsultasjonen og avfeie pasienten, enn å utrede/henvise/undersøke.

Beste lege på lenge!

Har vært igjennom mange leger i løpet av årene, men Arne passer meg perfekt. Er en god lytter og en problemløser. Hver gang jeg er på besøk smiler han og er blid, og er opptatt av å sørge for at problemer løses på den måten som passer meg best. Til tross for min redsel for leger, er jeg sjeldent redd for å gå på besøk hos Arne.

Løpebånd

Du føler man er en del av ett løpebånd, lang ventetid, kort tid inne hos legen - hvor legen så vidt undersøker før du har fått "diagnosen". Eneste positive er at det er lett å få sykemelding.. Føler meg ikke trygg på at om det hadde feilet meg noe alvorlig, at jeg ville blitt tatt på alvor.

Super lege

Har alltid tid og er svært hyggelig. Hele kontoret er kjempebra. Flotte folk!

Dårlig tid

Flataker har alltid dårlig tid, jeg er der inne i max 5 minutter, og føler meg ikke noe særlig velkommen. Noe som gjorde at jeg selv tok kontakt med en helsesøster på helsestasjonen for kontroller når jeg gikk gravid fordi han tok ikke seg tid til noe som helst når jeg var på kontroll hos han. Som førstegangsgravid så har man gjerne spørsmål og slikt, og jeg følte jeg ikke kunne henvende meg til han uten å føle at jeg var i veien, og måtte komme meg ut av kontoret så fort som mulig.

Positive er at jeg får time på dagen hos han når jeg trenger det.

Overfladisk og grisk

Jeg gikk til Flataker i flere år og en mindre behjelpelig lege skal du lete lenge etter. Det jeg erfarte var at han overhodet ikke var interressert i å undersøke pasientene men heller skrive ut sykemelding og medisiner. Flere ganger har jeg hatt en underlig følelse av å være i veien på kontoret hans, og at om man ikke maser så får man ikke sjekket noen ting. Jeg er glad jeg endelig har byttet til en lege som virkelig ser pasientene sine og har et genuint ønske om og hjelpe dem.

Kan anbefales på det varmeste!

Ser at pasientlisten til dr. Flataker er full, og det skjønner jeg godt! Vi har brukt dr. Flataker som familielege i mange år nå. Han er faglig svært dyktig, medmenneskelig og tar seg alltid god tid til sine pasienter. Vi er svært, svært fornøyd med ham - på alle områder!

Fantastisk!!!

Dr. Flataker er en dyktig lege faglig sett! Men han er også en veldig bra person, som tar seg tid til pasientene sine og som tar de på alvor. Det er også lett å snakke med han om alt mulig rart. Alt i alt; en fantastisk lege og et fantastisk menneske!

Utrolig god lege

God lege som tar seg tid til pasienten. Veldig fornøyd.

meget flink lege

legekontoret har greie damer som gjør sitt beste for at du skal få time fort smilende og blie aldri lang ventetid på tlf gjør at legen er lett å kontakte, hører og ser deg, Lett å kommunisere med, Tar deg på alvor.

Unik lege

Bergens mest fantastiske lege, som har tid til sine pasienter. Lytter alltid til både store og små problemer, og tar pasientene på alvor. Kan anbefales på det sterkeste!

Meget fornøyd!

Hatt Dr. Flataker som fastlege for en del år siden. Jeg opplevde han som en svært dyktig og lyttende lege. Han fikk ting i gang og hjalp til i flere vanskelige situasjoner der jeg ikke trodde det ville bli noen hjelp å få. Veldig glad for at han var min fastlege den tiden jeg bodde i Bergen!