Åse Nornes

Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker
Åse Nornes er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Åse Nornes

Menneskelig, varm, tillitsvekkende og dyktig😄!

Tar seg tid, og lytter. Varm, blid og flink! Alltid nok tid til deg. Det innebærer også at det er helt greit innimellom å måtte vente en god stund, pga forsinkelser. Man vet at de før deg får den tiden de trenger.

Dyktig lege med elendig tilgjengelighet

Dyktig lege men om man skal ha time er det oftest 4 ukers ventetid. Så om du trenger akutt time får du turnus lege eller en av de andre legene på kontoret.
Anbefaler det ikke og kan dermed ikke anbefale andre til å bruke Åse som sin fastlege.
Hun jobber bare 50%.
Det er alltid minst 45 min ventetid så har du time kl.10:00 er du nok inne tidligst kl.10:45. Vær oppmerksom på det spesielt hvis du har parkert ute med betalingsautomater så du slipper å få bot.

Men hun er grei og faglig dyktig.

Hønemor

Veldig fornøyd med Åse, og stoler 100% på henne. Hun har hjulpet meg masse bl.a i en vanskelig situasjon jeg kom oppi. Hun fikk meg på beina igjen :) Hun er også veldig flink med å se deg som person.

Snill og kunnskapsrik. Lang ventetid

Hun er snill og lytter og har nok gode kunnskaper faglig og dyktig med hva hun gjør. Men er alltid lang ventetid minst en måned. Om det haster må du til en av turnus legene der og jeg har vært hos to av dem og begge er ikke å anbefale de stresser og kan være rett og slett frekke. Forklarer ikke hva de skal gjøre før de stikker plutselig en pinne langt oppi nesa på deg. Nøler med å ta prøver av deg og til å med snakker deg fra å ta bare noen enkle blod prøver.
Jeg velger å bytte fastlege nå for å komme til en som er litt mer tilgjengelig og i værtfall har en annen skikkelig lege jeg kan gå til om min lege er syk eller på ferie.
Ellers er det lang ventetid om du har time kl.10:00 er du inne kl.10:45 om du er heldig. Minst 5 min venting på telefonen også.

Dyktig, men ikke tilgjengelig

Ventetiden for å få time hos henne er som regel mange uker (4-6), og man blir dermed satt opp hos turnuslege. Får man mot formodning time hos henne må man belage seg på å vente i 40-50 minutter på venterommet. Oppfatter henne dog som en dyktig og sympatisk lege.