Per Vagn Fosse

Fortunen Legekontor Mann, 63 år

Autorisert2001
Ledige plasser 17 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fortunen Legekontor

Fortunen 5 5013 Bergen
Per Vagn Fosse er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Per Vagn Fosse

Kan anbefales

Lytter til mine problemer og forstår meg,og hjelper med alt det som er å hjelpe til med.Er rask med å henvise til andre instanser hvis han er litt usikker på hva som er galt.
Synes det er en fantastisk lege

Engasjert og tilstedeværende

Per Vang Fosse er en svært dyktig lege som generelt virker å være genuint opptatt av pasientenes ve og vel, og er en lege, som i motsetning til endel andre leger, alltid tar pasientenes helseproblemer på alvor.

the worst doctor I've ever met. Payed but no service received!!!

it's have been 7 month since I'm waiting for him to arrange an appontment at the gynecologist, called him 1000 times wih no result. I should have change him a long long time ago!!!

Dårlig

Har sjeldent ventet mindre enn 30 min på venterommet og noen ganger har jeg ventet i opp til 1,5 time. Ved flere anledninger har legen ikke ankommet legekontoret før 30 min etter oppsatt time. Det blir rett og slett for dumt.
Han er heller ikke noe flink til å høre på pasienten og jeg har sjeldent gått derfra med en følelse av vi har kommet til bunns i ting.
Blir rett og slett bortkastet og ta turen.

Useriøst og vanskelig

Lege Per Vagn Fosse annonserte at han skulle flytte praksis nært oss, men ombestemte seg i siste liten. Da hadde hele familien allerede byttet fastlege til Fosse.
Etter at Fosse ombestemte seg, har vi nå en fastlege som befinner seg et stykke unna.
Hadde behov for øyeblikkelig hjelp for vår datter på 13 måneder. Da vi ringte legekontoret fikk vi også beskjed om at selv om Fosse nå er fastlegen hennes, har ikke legekontoret mottatt papirer fra Helfo og kan derfor ikke bestille time for henne. Det var dessuten fullt og ikke mulig å få akutt time. For å diskutere hva vi kan gjøre ifm. at Fosse har ombestemt seg, ble vi anbefalt å bestille en time med legen. Denne timen ville bli fakturert som en vanlig konsultasjon.