Per Vagn Fosse

Tlf: 55 23 46 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Vagn Fosse er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Per Vagn Fosse

Flink lege

Har gått til Per i snart 10 år nå og har alltid følt at jeg har blitt tatt alvor. Han viser forståelse og det gir trygghet i vanskelige situasjoner. Litt lang tid på venterommet, men får alltid den hjelpen jeg trenger.

Hyggelig lege, men masse rot med henvisninger etc

Dr Fosse er både hyggelig, dyktig og omsorgsfull. Men det virker ofte som om de (den?) kontoransatte er overarbeidet slik at jeg stadig vekk må purre på at resultat av blodprøver osv blir videresendt til sykehus/spesialister. Om dette er kontoret eller legens feil vet jeg ikke, men det er svært frustrerende.

Kan anbefales

Lytter til mine problemer og forstår meg,og hjelper med alt det som er å hjelpe til med.Er rask med å henvise til andre instanser hvis han er litt usikker på hva som er galt.
Synes det er en fantastisk lege

Engasjert og tilstedeværende

Per Vang Fosse er en svært dyktig lege som generelt virker å være genuint opptatt av pasientenes ve og vel, og er en lege, som i motsetning til endel andre leger, alltid tar pasientenes helseproblemer på alvor.

the worst doctor I've ever met. Payed but no service received!!!

it's have been 7 month since I'm waiting for him to arrange an appontment at the gynecologist, called him 1000 times wih no result. I should have change him a long long time ago!!!