Per Vagn Fosse

Tlf: 55 23 46 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Vagn Fosse er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Per Vagn Fosse

Kan anbefales

Lytter til mine problemer og forstår meg,og hjelper med alt det som er å hjelpe til med.Er rask med å henvise til andre instanser hvis han er litt usikker på hva som er galt.
Synes det er en fantastisk lege

Engasjert og tilstedeværende

Per Vang Fosse er en svært dyktig lege som generelt virker å være genuint opptatt av pasientenes ve og vel, og er en lege, som i motsetning til endel andre leger, alltid tar pasientenes helseproblemer på alvor.

the worst doctor I've ever met. Payed but no service received!!!

it's have been 7 month since I'm waiting for him to arrange an appontment at the gynecologist, called him 1000 times wih no result. I should have change him a long long time ago!!!

Dårlig

Har sjeldent ventet mindre enn 30 min på venterommet og noen ganger har jeg ventet i opp til 1,5 time. Ved flere anledninger har legen ikke ankommet legekontoret før 30 min etter oppsatt time. Det blir rett og slett for dumt.
Han er heller ikke noe flink til å høre på pasienten og jeg har sjeldent gått derfra med en følelse av vi har kommet til bunns i ting.
Blir rett og slett bortkastet og ta turen.

Useriøst og vanskelig

Lege Per Vagn Fosse annonserte at han skulle flytte praksis nært oss, men ombestemte seg i siste liten. Da hadde hele familien allerede byttet fastlege til Fosse.
Etter at Fosse ombestemte seg, har vi nå en fastlege som befinner seg et stykke unna.
Hadde behov for øyeblikkelig hjelp for vår datter på 13 måneder. Da vi ringte legekontoret fikk vi også beskjed om at selv om Fosse nå er fastlegen hennes, har ikke legekontoret mottatt papirer fra Helfo og kan derfor ikke bestille time for henne. Det var dessuten fullt og ikke mulig å få akutt time. For å diskutere hva vi kan gjøre ifm. at Fosse har ombestemt seg, ble vi anbefalt å bestille en time med legen. Denne timen ville bli fakturert som en vanlig konsultasjon.

Bedre nå som han har skiftet kontor

Det var umulig å få tak i Dr. Fosse da han holdt til i Nygårdsgaten. Nå som han har flyttet til nytt kontor er han blitt mye mer tilgjengelig og dermed er det ikke lengre noe negativt ved denne fastlegen. Han har gode personlige egenskaper, lytter, engasjerer seg, oppmuntrer og handlekraftig.

Umulig å få tak i.

Det er bortimot umulig å få kontakt med dette legekontoret. Prøver å ringe dem i oppgitt telefontid (mandag til torsdag mellom 09.00-10.30 og 13.00-14.00) uten at de tar telefonen. Har prøvd å få tak i dem i et par uker nå, men det ser ut til at jeg må møte opp personlig på kontoret for å få bestilt en time.

Oppmerksom og hjelpsom

Problemet er at sekretærene aldri tar telefonen, man må som regel ringe flere dager for å få kontakt. Selv når man sitter på venterommet, kan man se at de bare ignorerer telefonen og snakker om dagligdagse ting.

Utilgjengelig

Jeg er fornøyd med legen når jeg først slipper til. I følge telefonsvareren besvares telefonen mandag til torsdag fra 0900 til 1030 og fra 1300 til 1400. Dette synes jeg er problematisk nok for folk flest som har en jobb. I tillegg er det ofte telefonen ikke besvares i disse tidsrommene, og jeg må som regel ringe 10-20 ganger før jeg kommer fram. Dersom jeg først kommer fram, kan det være opp til 3 uker før jeg får time. Innen den tid har jeg gjerne funnet ut av problemet selv, eller dratt på legevakten. Anbefales ikke dersom du har en jobb, eller trenger å få en time raskt.

Lytter,forstår og hjelper

Lytter til mine problemer og forstår meg,og hjelper med alt fastlege nr 1 for meg :)

Empatisk og kompetent

Har hatt Dr. Fosse som fastlege i mange år. Han er en veldig empatisk person og lege. I en tid hvor jeg hadde alvorlig sykdom, søvnproblemer og stress var han en fantastisk støtte for meg. Har mange ganger i årene etterpå tenkt på hvor viktig han var for at jeg kom gjennom den perioden på en god måte.

I perioder har det vært hektisk på kontoret hans, og han har det ofte travelt pga mange pasienter. Likevel absolutt verdt å vente noen minutter på venterommet for å komme inn, når den bistand man får er god.

verdens beste snilleste lege.

Jeg har verdens beste lege. han er så snill, lyttende og tar seg god tid når jeg er der.

gruer meg til den gang han avslutter sin karriere som lege. men nå er jeg bare glad jeg har han som fastlege :)

Flink lege

Han har det kanskje litt "travelt", eller man kan få inntrykket av det, men han tar en virkelig på alvor, han lytter, og henviser deg med en gang når du ber om og bli henvist et sted. Flink lege ! Anbefales !

Fantastisk mann og lege

Ein lege som kan anbefales på det varmeste! Dyktig, sympatisk og får deg kanskje til å le.

Veldig fornøyd!

Jeg har alltid opplevd Dr. Fosse som en dyktig lege - som brenner for yrket sitt. Jeg var ofte pasient hos ham i de årene jeg var uten bekhterevdiagnose. Han var støttende, lyttende og målbevisst. Han satte alltid meg som pasient først og henviste meg til andre instanser og leger ikke bare etter hvor de jobbet, men ift ventetid, ulik kompetanse mv. Han er den første legen som har fått meg til å se og godta at vondtene ikke bare var "i hodet". Jeg kom alltid raskt til, selv ved mindre akutte sykdommer. Han husket meg og vitset om de samme gamle tingene når jeg var innom. Under timene mine fortalte han meg også om emner han brenner for, som narkomanes rettigheter. Han er et sjeldent funn. Jeg byttet fastlege da jeg ble gravid og flyttet ut av byen.

flink lege

veldig fornøyd med fastlegen. god til å lytte og stille diagnose

DEN BESTE LEGEN I BERGEN

Verdens beste lege. Snakker om lege som tar seg god tid og overlater ikke noe til tilfeldigheter. Meget lett å få tillit til og er alltid i godt humør. Har hatt Dr. Fosse i mange år pga masse sykdom selv om jeg ikke er så gammel

Hyggelig og tilgjengelig lege

Har besøkt Fosse et par ganger de siste årene. Kort ventetid, rask diagnose og gjennomført hyggelig og kompetent lege.

Snill og hyggelig lege

Fikk meg til å føle meg trygg i en vanskelig situasjon og var veldig behjelpelig. Var veldig engstelig på forhånd for jeg er veldig kresen på leger.

ikke den beste legen jeg har hatt

Er desverre ikke fornøyd. Kommer til å skifte lege.Har det travelt og lag ventetid