Irina Frolova

Wick Legepraksis AS
Vangsgata 22 B 5700 Voss
Irina Frolova er en av 15 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Irina Frolova

En bedre lege skal man lete lenge etter

Irina tar alltid ting på alvor og hun sender til videre undersøkelse uten å nøle. En lege jeg stoler hundre prosent på, og det er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Både Irina og Suranga er to fantastiske leger som alltid lytter og tar seg god tid! Suranga er også en person som kan ringe i sin fritid for å høre hvordan det går. Bare det i seg selv beskriver hvor gode de er!

MEN, hadde det ikke vært for at jeg er så utrolig fornøyd med Irina, så hadde jeg byttet legekontor tvert. Makan til frekke og ufine kontordamer, og det er umulig å komme gjennom på telefonen. En kan risikerer å sitte i en time for å komme igjennom. Telefontiden er også helt bak mål! Irina bærer et preg av populæritet, og det kan ta lang tid til du får time. Men legene kan jeg ikke få gitt nok ros.

Den aller beste legen!

Treng i grunn ikkje sei så mykje anna enn at dette menneskjet veit å ta vare på sine klientar som medmenneskje, både mentalt og fysisk. Tommel opp!

Flott doktor!

Hadde det ikkje vore for eg likar ho so utrulig godt som doktor, hadde eg skifta legekontor for lenge sian. Å komma igjennom på tlf er håplaust, ein kan stryka med i køen! Og kanskje kontordamo kan skjerpa seg litt, er ikkje nødvendig å vere småfrekk på ein slik plass..
Men tommel-opp for godt legearbeid!

Veldig dyktig lege

Føler at hun hører på meg når jeg kommer med mine problem, og bryr seg genuint om meg. Vil strekke meg så langt å si at hun muligens reddet livet mitt da hun henviste meg videre der de fant en livstruende tilstand som mange andre leger uten tvil ville oversett. Eneste minuset er tidvis frekk legesekretær og meget lang ventetid.

Kjempefornøygd

Kjempefornøygd.Har mange kroniske plager,men blir alltid tatt på alvor.Rask til å sende videre for ytterligere sjekk.Alltid blid å hyggelig.

En lege som bryr seg og som hjelper deg

Irina viser empati, lytter og man kan se i øynene hennes at hun bryr seg om pasientene sine. Man føler seg ivaretatt og tatt på alvor. Hun er rask å ta avgjørelser om å sende pasienter videre til ytterligere undersøkelser. Her er det handling, ikke bare tomme ord og vas. Hele familien min har nå byttet til hennes legekontor. Når man først har opplevd hvordan et legebesøk egentlig skal være kan man ikke gå tilbake til noen som gjør en halvveis insats!

Ein svært dyktig lege

Med eit spebarn som var alvorleg sjuk velgte eg etter utallige legebesøk hjå andre legar å bytta til Irina. Ho tok oss på alvor med ei gong og det tok ikkje mange timar frå barnet blei undersøkt til me vart sendt vidare til Haukeland, noko som skulle vore gjort for fleire månader sia. Irina er ein svært dyktig lege, og ei veldig hyggelig dame. Fortsett slik! Både Irina og mannen hennar Suranga er svært dyktige legar, noko som gjer at det er vanskeleg å komma gjennom på telefon og det til tider kan vera lang ventetid.

Det er slik en lege skal være

Er en lege som ser deg, har tid til deg, viser empati og alltid har et varmt smil.
Hun er et eksempel til etterfølgelse - kort og godt.

Ser deg, tar avgjørelser.

En vennlig og lyttende lege, som engasjerer seg og tar gode beslutninger.