Irina Frolova

Vangsgata 22 B 5700 Voss
Irina Frolova er en av 17 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Irina Frolova

Omsorgsfull og grundig

Irina er ein fantastisk lege som viser stor medmenneskelighet, det er berre synd at kontordamene har ein fryktelig dårlig holdning.

Lyttande og hjelpsam

Hadde Irina som fastlege i mange år og er 100% nøgd. Men resepsjonisten er (var) slurvete og oppfylte ikkje avtalar. Difor har eg no bytta fastlege.

En bedre lege skal man lete lenge etter

Irina tar alltid ting på alvor og hun sender til videre undersøkelse uten å nøle. En lege jeg stoler hundre prosent på, og det er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Både Irina og Suranga er to fantastiske leger som alltid lytter og tar seg god tid! Suranga er også en person som kan ringe i sin fritid for å høre hvordan det går. Bare det i seg selv beskriver hvor gode de er!

MEN, hadde det ikke vært for at jeg er så utrolig fornøyd med Irina, så hadde jeg byttet legekontor tvert. Makan til frekke og ufine kontordamer, og det er umulig å komme gjennom på telefonen. En kan risikerer å sitte i en time for å komme igjennom. Telefontiden er også helt bak mål! Irina bærer et preg av populæritet, og det kan ta lang tid til du får time. Men legene kan jeg ikke få gitt nok ros.

Den aller beste legen!

Treng i grunn ikkje sei så mykje anna enn at dette menneskjet veit å ta vare på sine klientar som medmenneskje, både mentalt og fysisk. Tommel opp!

Flott doktor!

Hadde det ikkje vore for eg likar ho so utrulig godt som doktor, hadde eg skifta legekontor for lenge sian. Å komma igjennom på tlf er håplaust, ein kan stryka med i køen! Og kanskje kontordamo kan skjerpa seg litt, er ikkje nødvendig å vere småfrekk på ein slik plass..
Men tommel-opp for godt legearbeid!