Ivan Alexander Geelmuyden

Autorisasjon (2004)

Ivan Alexander Geelmuyden er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ivan Alexander Geelmuyden

Omsorgsfull, trygg og kunnskapsrik

Alexander er en lege som virkelig tar seg tid til pasientene sine. Han har fokus på deg hele timen, lytter og tar deg på alvor. Han er kunnskapsrik og reflektert, og har gode råd uansett problemstilling. Som person er han omsorgsfull, tålmodig, rolig og behagelig. Han er noe forsinket, men absolutt verdt å vente på.

Flinkeste legen jeg har hatt!!!

Kjempe fornøyd,og han tar seg alltid god tid og jeg føler jeg får full forståelse uansett hva jeg hendvender meg for.

Vanskelig og lite medfølelse

Jeg fikk inntrykk av at det var viktigere for legen å ta vare på min arbeidsgiver og kostnader for staten enn det var å ta vare på meg som pasient.

Jeg har jobbet siden jeg var 15 år gammel, og har aldri vært sykemeldt. Når jeg da trenger det får jeg ikke den forståelsen som jeg behøver. Man må kunne se pasienter an og skjønne når det er snakk om reell sykdom og ikke forveksle dette med latskap. Det inntrykket jeg fikk var at han ikke trodde på meg og at jeg overdrev plagene mine.

Det positive er at jeg har en annen fastlege som jeg vanligvis går til.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har bodd flere plasser og har ikke fått så god oppfølging før, han forklarer prøvesvar og virkelig lytter. Har anbefalt han til flere, og har enda ikke hørt noen som har vært misfornøyd. Joda, han er ofte forsinket. Men heller det enn en lege som ikke har tid til meg

En god lytter og veileder

Beste legen jeg har hatt. Topp skår på kommunikasjon. Tar seg god tid og lytter og er direkte. Er kjapp med å skrive henvisninger.