Ivan Alexander Geelmuyden

Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen
Ivan Alexander Geelmuyden er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ivan Alexander Geelmuyden

Legen som lytter og lærer!

Alexander er den klart beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid, lytter, er aldri dømmende, og klarer å snakke om vanskelige og intime ting uten at det blir pinlig. Som pasient føler jeg meg alltid godt ivaretatt!

Alexander fokuserer ikke bare på det jeg kommer med til den aktuelle timen, men tar seg alltid tid til en liten prat om helsen min generelt. Han er flink å lære vekk om kropp, helse og sykdom på en pedagogisk måte.

stresset og irritabel

Jeg har hatt denne legen i mange år og stort sett hatt grei erfaring. Dessverre virker det som han begynner å bli mer irritable og mindre opptatt av pasienten - det er blitt vanskeligere å legge frem det som plager en.

Finnes ikke en bedre lege!

Legen lytter alltid til det du har å si og finner alltid de beste løsninger, samt veldig omsorgsful.

Politelig og forståelsesfull fastlege

Dr. Geelmuyden er veldig flink å kommunisere godt med pasientene: hører på hva man sier, tar deg alvorlig og kommer med gode råd utover den tradisjonelle vestlige medisinen om han ser behov. Han er flink å se årsak og ikke bare symptom og gir tett oppfølging. Alt i alt en utrolig flink fastlege.

Beste legen eg har hatt!

Tar seg tid og lytter til pasientene sine og vil kun pasientene sitt beste, eg kommer aldri til å skifte lege så lenge eg ikke skal flytte til utlandet.