Ivan Alexander Geelmuyden

Kalfarveien 31 5018 Bergen
Tlf: 55 59 25 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ivan Alexander Geelmuyden er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ivan Alexander Geelmuyden

Har ikke helt tillit til ham.

Har ventet opp til 2 og en halv time.
Virker som om han lytter, men ikke egentlig.
Hører ikke etter hva pasienten egentlig sier.Har ikke helt tillit til ham.

Legen som lytter og lærer!

Alexander er den klart beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid, lytter, er aldri dømmende, og klarer å snakke om vanskelige og intime ting uten at det blir pinlig. Som pasient føler jeg meg alltid godt ivaretatt!

Alexander fokuserer ikke bare på det jeg kommer med til den aktuelle timen, men tar seg alltid tid til en liten prat om helsen min generelt. Han er flink å lære vekk om kropp, helse og sykdom på en pedagogisk måte.

stresset og irritabel

Jeg har hatt denne legen i mange år og stort sett hatt grei erfaring. Dessverre virker det som han begynner å bli mer irritable og mindre opptatt av pasienten - det er blitt vanskeligere å legge frem det som plager en.

Finnes ikke en bedre lege!

Legen lytter alltid til det du har å si og finner alltid de beste løsninger, samt veldig omsorgsful.

Politelig og forståelsesfull fastlege

Dr. Geelmuyden er veldig flink å kommunisere godt med pasientene: hører på hva man sier, tar deg alvorlig og kommer med gode råd utover den tradisjonelle vestlige medisinen om han ser behov. Han er flink å se årsak og ikke bare symptom og gir tett oppfølging. Alt i alt en utrolig flink fastlege.

Beste legen eg har hatt!

Tar seg tid og lytter til pasientene sine og vil kun pasientene sitt beste, eg kommer aldri til å skifte lege så lenge eg ikke skal flytte til utlandet.

Bedre kan det knapt bli

Jeg støtter helhjertet de andre vurderingene her. Riktignok har jeg alltid vært fornøyd med fastlegens mine som jeg har måttet slutte hos pga flytting, men har aldri møtt en lege som dette.
Men i tillegg vil jeg gjerne si noe om personalet på laboratoriet og i resepsjonen. De er alltid like blide og svært hjelpsomme, man føler seg velkommen og gjenkjent enten det er pr telefon eller ved oppmøte.

Kunnskapsrik, klok, omsorgsfull og fabelaktig!

En lege som tar seg tid til å finne ut hva som faktisk er galt. Han tenker helthetlig, lytter og observerer. Han skaper tillit umiddelbart både hos voksne og barn som pasient. Forklaringene hans er veldig tydelige og gode! Hans menneskekunnskap og innsikt er sjelden!

Den beste legen jeg har hatt

En lege som er oppriktig interessert, lyttende, tar seg tilstrekkelig tid med pasienten og er kunnskapsrik. Ingen tvil om at her er en mann som har valgt rett yrke.

tar seg god tid og lytter

fabelaktig lege, har god peil både på skolemedisinske og komplementære behandlinger

Helt klart den beste legen jeg har hatt

Virker oppriktig interesert i å hjelpe og tar seg god tid til å lytte.