Sturla Gjesdal

Eidsvåg Legekontor DA

Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane
Sturla Gjesdal er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sturla Gjesdal

Den aller verste jeg har møtt

Sturla er nesten aldri på jobb.
Jobber kun 1 gang i uken og har aldri tid.
jeg må nesten alltid vente 20 min før jeg kommer til legen.

Har vært så mye problemer med han som lege. I mine øyne burde han ikke vært en fast lege når han er på jobb 1 dag i uken. Da vil jeg ikke akkurat kalle han for en tilgjengelig lege.

Den beste fastlege jeg har hatt

Kommer aldri til å bytte,han forstår pasienten sin og han er ærlig og opprinnelig :-) :-) har hatt han i over 10 år.

Fantastisk lege!!!

* Dr. Gjesdal har vært min lege i omkring 14 år, og jeg vil aldri bytte ham ut. Håper han aldri går av med pensjon, for jeg vil neppe finne en lignende lege.
* Denne legen er innsiktsfull, tillitsvekkende, respektabel, vennlig, imøtekommende og omsorgsfull.
* Som regel er han forsinket, men det er fordi han, i motsetning til mange andre leger, faktisk bryr seg om hvordan du har det, det være seg sykdom eller ditt liv som sådan, og faktisk lytter til hva du har å si.
* Hver gang jeg kommer inn døren spør han hvordan jeg har det, hvilket er rosverdig. Han tar tråden opp fra sist og engasjerer seg. Han viser forståelse for at alle deler av livet ditt kan påvirke ditt sykdomsbilde.
* Jeg har aldri fått inntrykk av at han har hastverk, hvilket er svært viktig dersom man har behov for å snakke om noe. En lege skal bruke den tiden som er nødvendig, og det gjør denne legen, noe som er tillitsvekkende og omsorgsfullt.
* Dette er en lege som tar pasienten på alvor.
* Dette en lege som aldri overkjører deg.
* En super lege jeg er takknemlig for å ha som fastlege!!!

Fins ikke maken, utrolig flink.

En utrolig hyggelig og flink lege. Han tar seg tid til å forklare dersom det er noe jeg lurer på i forhold til helse og sykdom. Han er den beste legen jeg kan tenke meg.

Den beste legen jeg har hatt

Han bryr seg om deg . Han tar seg god tid og sjekker grundig. Og han ringer hjem viss det er noe han lurer på topp lege