Esther Kraus Gundersen

Legene På Høyden DA
Christies gate 13 5015 Bergen
Esther Kraus Gundersen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Esther Kraus Gundersen

Lite tilgjengelig, rigide løsninger.

Fikk et svært godt førsteinntrykk av Esther, men har aldri opplevd at en fastlege har vært så lite tilgjengelig. Timer må bestilles via et klønete og dyrt sms-system, og om man ønsker time i løpet av en uke eller to må man ty til akutt-time-løsningen. Senteret tilbyr (i hvert fall for øyeblikket) ikke e-konsultasjon og ikke telefonkonsultasjon, selv ved akutte problemstillinger når man er i andre byer. Lite løsningsorientert kontor. Løsning på behov for konsultasjon i annen by var "bytt fastlege, få tilstendt journal, be ny lege ringe gammel lege, bytt tilbake når du kommer hjem fra sommerferie" i stedet for å ta en kort telefonkonsultasjon.

Fantastisk menneske, enda bedre lege

Esther er utrolig varm og omtenksom, og får meg til å smile selv om jeg har en kjip dag. Skulle gjerne hatt henne som fastlege resten av livet!

En varm og særdeles flink lege.

Jeg var hos henne første gang når hun var vikar. Og jeg bestemte meg allerede etter første legetime at hun ville jeg ha til fastlege.
Hun åpnet ny praksis på Høyden og jeg fikk henne som fastlege fra første stund.
En absolutt varm, omtenksom og særdeles flink lege.
Vil aldri bytte fastlege!

Den mest fantastiske legen jeg har vært borti noen gang.

Kommer aldri til å bytte fastlege igjen. Dr. Gundersen er fantastisk, og virkelig opptatt av å lytte til deg og yte god service. Føler meg tatt på alvor, sett og hørt. Hun får toppscore av meg i alle fall :-)

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg fikk Esther som fastlege det andre året på mitt masterstudie. Som student under mye press kan man møte andre utfordringer enn bare tett nese, og dette klarte Esther å se og hjelpe til med.

Esther er tålmodig, hjertelig, åpen og ikke minst utrolig dyktig. Esther er en lege jeg trygt kan anbefale. Hun er et menneske og en lege som gjør at du føler at du blir sett. Jeg vil savne å ha henne som min fastlege.

Jeg opplevde aldri å ha problemer med å komme inn for time hos legene på høyden. Resepsjonen ringte gjerne opp dersom det var spørsmål de hadde for å avtale time. Kan se at det siste året (2015) var det vanskeligere å få time enn det var før, men ingen umulighet.