Esther Kraus Gundersen

Legene på Høyden DA

2010

Legene på Høyden DA Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christies gate 13 5015 Bergen
Esther Kraus Gundersen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Esther Kraus Gundersen

Simpelthen fantastisk!

Ble møtt av en lege som lyttet til meg, var hjelpende og trøstende. Jeg følte jeg ble tatt på alvor og har fått god behandling.

Heilt unik!

Esther er heilt fantastisk! Jeg sto ei stund på venteliste, men det var så verdt ventingen. Føler meg både sett og hørt. Ho er medmenneskelig og «down to earth». Vil også nevne at hennes vikar Lisa Lund Wågsæther, som jeg var så heldig å komme til sist, er superflink! Føler at disse to virkelig bryr seg om pasientene sine. Stort pluss i boka til begge disse to flotte menneskene! Tusen takk!

Den beste legen jeg har hatt!

Esther er den beste legen jeg har vært borti. Hun er veldig kunnskapsrik, forståelsesfull og empatisk. Man føler seg alltid godt ivaretatt som pasient.

Anbefaler Esther på det sterkeste!

Utrolig trygg og omtenksom lege

Kommer aldri til å bytte fastlege. Ester er en utrolig god lege. Hun gir aldri opp om det er noe som plager deg og hjelper deg til du er frisk. Hun tar seg god tid og lytter.

Beste legen i Bergen

Esther er uten tvil den dyktigeste fastlegen jeg noen gang har hatt. Hun tar seg tid til å forstå hva som er problemet og stiller gode spørsmål. Er også direkte på en forfriskende måte og det er tydelig at hun trives godt i jobben sin.