Esther Kraus Gundersen

Legene på Høyden DA

2010

Legene på Høyden DA Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christies gate 13 5015 Bergen
Esther Kraus Gundersen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Esther Kraus Gundersen

Heilt unik!

Esther er heilt fantastisk! Jeg sto ei stund på venteliste, men det var så verdt ventingen. Føler meg både sett og hørt. Ho er medmenneskelig og «down to earth». Vil også nevne at hennes vikar Lisa Lund Wågsæther, som jeg var så heldig å komme til sist, er superflink! Føler at disse to virkelig bryr seg om pasientene sine. Stort pluss i boka til begge disse to flotte menneskene! Tusen takk!

Den beste legen jeg har hatt!

Esther er den beste legen jeg har vært borti. Hun er veldig kunnskapsrik, forståelsesfull og empatisk. Man føler seg alltid godt ivaretatt som pasient.

Anbefaler Esther på det sterkeste!

Utrolig trygg og omtenksom lege

Kommer aldri til å bytte fastlege. Ester er en utrolig god lege. Hun gir aldri opp om det er noe som plager deg og hjelper deg til du er frisk. Hun tar seg god tid og lytter.

Beste legen i Bergen

Esther er uten tvil den dyktigeste fastlegen jeg noen gang har hatt. Hun tar seg tid til å forstå hva som er problemet og stiller gode spørsmål. Er også direkte på en forfriskende måte og det er tydelig at hun trives godt i jobben sin.

Fint personale, umulig å få time.

Både Esther, personalet og legevikarene (som man ser mest til for tiden) er flinke. Greie med barn og henviser om nødvendig. Men det er umulig å få time der. For ikke akutte timer har jeg måttet vente i opptil 5 uker, eller fått beskjed om å bestille en hastetime neste dag og se om det er noe ledig da. Dette fører til at hastetimene blir brukt opp til blodprøver o.l "ikke akutte-men vil ikke vente i 5 uker" timer. Jeg har dermed flere ganger blitt henvist til legevakten med skikkelig syke barn fordi det ikke er hastetimer tilgjengelig. Ufattelig dårlig system, som i tillegg må gjennomføres med knotete sms da telefontiden er på ca. 10 minutter og da er det tilnærmet umulig å komme gjennom.