Esther Kraus Gundersen

Legene på Høyden DA

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene på Høyden DA Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christies gate 13 5015 Bergen
Esther Kraus Gundersen er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Esther Kraus Gundersen

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell

Veldig flink og empatisk, tar meg alltid godt i mot. Godt oppdatert og profesjonell, kan mye. God til å lytte.

Alt en lege skal være.

Min opplevelse er at Esther er kunnskapsrik, forberedt, profesjonell og respektfull. Hun gir ikke tegn på å ha dårlig tid, og jeg opplever at hun hører på det jeg har å si. Hun fremstår også blid og imøtekommende. Jeg flytter nå fra Bergen og må dessverre bytte fastlege. Håper min neste fastlege er like flink og engasjert som Esther!

Empatisk, trygg og profesjonell

Lyttet og behandlet meg på en empatisk, trygg og profesjonell måte. Anbefaler henne gjerne som fastlege

Beste fastlegen jeg har hatt!

Mitt første møte med Esther ga meg en betryggende følelse av at jeg var ivaretatt. Empatisk og tålmodig. Hun er god på å forsøke å forstå mine problemer og alltid har et lytter øre når jeg kommer med mine lister av spørsmål. Det eneste negative jeg kan komme på var at hun var i utilgjengelig over en lengre periode enn hva jeg forventet. Glad for at hun er tilbake nå!

Trygg og til å stole på

Esther er den beste legen jeg noen gang har hatt, og jeg har hatt en del leger...

Hun tar seg god tid, er flink å henvise, lytter (skriver nesten aldri på datamaskinen, men ser faktisk på deg), er omtenksom og også ærlig og konsekvent.

Jeg har for første gang blitt tatt på alvor, og føler meg for første gang trygg. Esther er rett og slett et nydelig menneske.

Helsesekretærene er også helt fantasiske mennesker! Varme, rolige og flinke.