Ken Le Van

Autorisasjon (2003)

Ken Le Van er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Ken Le Van

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Han er virkelig den beste legen en kan ha! Han har alltid prøvd og brydd seg om å hjelpe meg på best mulig måte. Har hatt han som lege siden jeg var 14 år, og har aldri vurdert å bytte han en eneste gang. Han er også dyktig når det kommer til undersøkelser som krever mye faglig kompetanse. Har alltid tatt meg i mot med omsorg og forståelse, selv når det har vært vanskelig å beskrive symptomer. Utrolig forståelsesfull og dyktig lege.

STYR unna

1.Glemte å sende inne papirer til inntakskontoret så datter mistet skoleplass.
2. Lovte å henvise videre til spesialist for en kronisk sykdom. Ikke gjort .
3.Vet ALDRI hvorfor du har bestilt legetime. Forventer legen leser hvem pasient som kommer og hvorfor de har bestilt time.
4. Glemte å sende sykemelding så jeg måtte få dette av en annen lege.
5.Useriøs, uengasjert, ingen forståelse, ingen oversikt.
6.Datter måtte bestille time for å få ut journal.
7.Ikke innkalt til time for å snakke om henvisning fra helsetjenesten.Dette skulle han tilfeldigvis ta opp under time som datter bestilte for å få ut journal!!!Som er sykdomshistorie de 5 flere år tilbake i tid.En 18 åring har ikke dette klart foran seg uten å bli forberedt eller innkalt av legen om dette.
Har du eller familiemedlem en kronisk/langvarig sykdom STYR UNNA

Kunnskapsrik.

Fastlege som har mye kunnskap. Blir fulgt godt opp. Er trygg! Bruker også kommunikasjon på mail. Er veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

Dårlig

For å få henvisning til en spesialist som jeg brukte fra før, må bestilles time. Det er kun for å si hei og ha det og at legen skal tjene penger for den timen som var bestilt. Dette har skjedd flere ganger. Skal bytte fastlegen som vil hjelpe og ikke bare se på konto.

Imøtekommende og dyktig

Har kun positive opplevelser med denne legen. Han virker å ha forståelse og gjør uten tvil sitt beste, noe som er langt unna visse fastleger. Kontoret er fint, flotte muligheter med pasientsky. Minuset måtte ha gått til de ansatte bak skranken.
Anbefales!