Elisabeth Selland Winterthun

Autorisasjon (2006)

Elisabeth Selland Winterthun er en av 7 fastleger i Etne

Siste vurderinger av Elisabeth Selland Winterthun

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Elisabeth som fastlege i noen år nå,og er absolutt den beste legen jeg har hatt. Hun er en helt fantastisk og bryr seg om deg. Hun vil virkelig hjelpe på best mulig måte. Kommer aldri til å bytte lege uansett hvor jeg flytter i landet.

Utruleg god lege

Elisabeth Gunleiksrud er ein av dei betre legane eg har hatt. Ho har svært imøtekommande og er veldig lett å kommunisere med. Ho gjer legetimen til ei behageleg oppleving, men ho er ofte vanskeleg å få tak i.

Prakt eksemplar!

Har hatt Elisabeth i mange år. Hun er så behagelig og forståelsefull som en pasient trenger en lege til å være. Hun er i mine øyne den beste legen som finnes. Kan vær vanskelig og få time hos, men det er verdt å vente på den timen. Hun har alltid gode forslag og hører på dine ideer og tanker. Hun husker deg og husker og hva som har hendt med deg uten å se på journalen. Vil heller kjøre til henne i Etne eller Skånevik enn å få en ny fastlege jeg ikke kjenner og som ikkje kjenner meg.

Veldig flink lege!

Flink og positiv! Lett å prate med, god lytter. Kunnskapsrik .Profesjonell . Anbefaler henne absolutt!

Fantastisk lege

Hun er imøtekommende og en føler seg ivaretatt på beste måte. Hun lytter og hun er grundig.