Margareta Hagala

Senterlegene

Åsane Senter 42 5116 Ulset
Margareta Hagala er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Margareta Hagala

Den dårligste legen jeg har hatt.

Kommunikasjonen er elendig. Informasjonen elendig. Tilgjengelighet dårlig. Konklusjon: Legen kan ikke anbefales!

Arrogant

Hagala å personalet er bemannet av individer som virkelig ikke ønsker bry. Legen prater oppegående norsk, mn ikke alltid tilstrekkelig til å nå dybden i saken. Jeg har hatt Hagala fra 2010-2016. Legen er omrent alltid vekkreist ellr på ferie, å trenger man øyeblikkelig hjelp, ender man på legevakten. Alt i alt er det merkelig at Hagala får lov å drive praksis. Totalt håpløst...

Jeg anbefaler ikke !!

Ansatte ikke svare på anrop fra pasienter. Du kan ringe hele dag og ingen svar, ingen muligheter lage avtale på undelsøkelse.
Ansate er ordartet og og et presserende besøk for å gjøre en avtale om 3 uker !!
Jeg trenger ikke en slik lege !!

Flink lege, men mye venting

Byttet til Hagela da jeg villa ha en kvinnelig lege. Problemer jeg har hatt i mange år og som andre leger har bagatellisert tok hun på alvor. Men, det er håpløst å ringe til resepsjonen, kommer ALDRI gjennom på telefon. Time må derfor bestilles på sms. Inne hos legen skjer alt veldig raskt og man er ute igjen før man har fått stilt de spørsmålene man vil spørre. Sist måtte jeg vente i 45 min. Vurderer å bytte igjen pga ventetid (både på venterommet, og på å få time) og kommunikasjon.

Ikke bare lege, men og problemløser

Margareta Hagala er en meget flink lege. Hun gjør noe som jeg synes mange andre leger overser i dag. Hun ser etter årsaken til problemene. Jeg har full tillit til henne og stoler på henne. Og det er for meg meget viktig. Jeg stresser, hun sender meg på kurs for å lære avstressende teknikker, og det hjelper. Hun maser ikke, men lar meg forstå at med et annet opplegg for mitt liv hva gjelder røyk, trening og mat, vel så er kroppen langt på vei lege selv. Så nå trener jeg litt, har sluttet å røyke i snart 9 mnd og er mye mer bevisst på hva jeg spiser. Ting går bra, og jeg har en lege som backer meg opp. Takk til min lege / problemløser Hagala.