Lars Handeland

Autorisasjon (1994)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Lars Handeland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Handeland

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Handeland som fast lege i ca 10 år. Har beholdt han tross for at jeg har flyttet et stykke unna. Jeg har slitt endel opp igjennom og han er kjempe god på å følge opp. Spesielt når jeg opplevde en krise oppdaget jeg hvor godt det var at legen min kjente meg og at jeg kunne stole på han.Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han på den tiden. Han er faglig dyktig og flink å finne tiltak og løsninger. Han er forståelsesfull og føler jeg kan ta opp det meste med han. Er så glad datteren min får han også til fastlege.

En enestående lege som anbefales!

Handeland har vært min families fastlege i 15 år, og da vi opplevde en livskrise for ca. 1 år siden, gikk han fra å være en dyktig lege, til å bli en enestående. Han hadde full oversikt over min sykehistorie, men også de ting jeg har fortalt ham opp igjennom årene, og stod ved meg gjennom vanskelighetene. Oppfølgingen av meg og familien min har bare vært helt utrolig, og han er kanskje den viktigste grunnen til at vi har klart oss så bra. Jeg kan ikke få rost Handeland nok, og jeg er utrolig takknemlig for å ha han som lege. Han har stilt opp når det virkelig gjaldt, vært tilgjengelig ved behov, og har visst hvilke grep som måtte tas til enhver tid.

Pålitelig og faglig dyktig

Har hatt Handeland som fastlege i 15 år, og har brukt han mye pga. kronisk sykdom. Han lytter, flink å henvise videre til spesialister. Følger opp pasientene og å ta seg av de off.instansene. Har aldri tenkt på å bytte fastlege.

Super lege!

Han er enkelt og greit en veldig snill lege som ser deg og som lytter. Alle leger bruker mye tid på pceen, sånn er det bare. De må jo føre journal. Jeg har hatt han som fastlege i fem år, og bor langt unna Sandviken legesenter, men har valgt og ikke bytte fordi jeg er så fornøyd. Turnuslegene der er også kjempeflinke.

En veldig profesjonell og hyggelig lege

Grei kar som lytter til pasientene, tar seg god tid og gir inntrykk av at han bryr seg. Flink med både voksne og barn. Hvis han har ledig plass på listen bør du velge ham!