Lars Handeland

Autorisasjon (1994)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Lars Handeland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Handeland

Overfladisk undersøkelse

Var innom med min datter på 4 år, som var veldig forkjølet og hostet, og innimellom rapporteringen på pc, var det lite tid til å ta en grundig kikk på barnet eller å faktisk snu seg vekk fra pcen. Endte med å få noe Bronkyl, som ikke virket og byttet fastlege deretter.

flink å følge opp.

jeg har brukt handeland som min fastlege i flere år. jeg blir øyeblikkelig sendt til spesialist ved mistanke om forskjellige ting. han er lett å prate med. ingen pekefingerlege(streng).

Dyktig og hyggelig fastlege

Jeg har hatt Lars Handeland som fastlege i mange år. Jeg oppfatter han som faglig flink, hyggelig og effektiv. Dersom du kommer for småting gjør han det han skal raskt og effektivt uten noe dill, men han tar seg mer tid når det trengs og er flink til å huske sykehistorien din og å følge deg opp. I tillegg har han veldig godt lag med barn.

Svært godt fornøyd.

Jeg har hatt Dr. Handeland som fastlege i 10 år.
Føler meg svært godt ivaretatt.

Jeg har slitt med et angstproblem og første gang jeg skulle til han, var jeg i en dårlig periode. Jeg hadde da problemer med å gå inn på legesenteret.

Dr. Handeland tok da turen ut og stod å pratet med meg i regnet.
Har etter det blitt mye bedre og har følt meg godt ivaretatt av hele legesenteret.

Svært misfornøyd!

Jeg var pasient hos Handeland på et for meg svært krevende tidspunkt i livet. Min oppfatning av ham er at han nok tilbyr det han "etter boken " bør og må, men overhodet ikke mer. Han innbyr ikke til fotrolighet, og følelsen av at han ekspederte pasientene etter samlebåndsprinsippet - slik "anmelderen" før meg skriver - var sterk.

Den som trenger en lege som "ivaretar", "ser", og som kanskje trekker i tråder overfor- eller purrer på eventuelle involverte "etater", bør definitivt se seg om etter en annen.