Trond Hatlebrekke

Fageråsveien 2 5067 Bergen
Trond Hatlebrekke er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Trond Hatlebrekke

Forbedringspotensial

Dette er en hyggelig lege som tar seg tid til hver enkelt pasient. Det er bra, men dessverre tar han seg alt for god tid. Sist jeg hadde en time hos han måtte jeg vente i TRE timer. Sånn skal det ikke være, med mindre noe virkelig alvorlig har skjedd. Velger du denne legen bør du være klar over at ventetiden kan bli VELDIG lang.

Svært fornøyd!

Jeg syns Hatlebrekke er en fabelaktig lege.
Jeg opplever at jeg blir sett og tatt på alvor. Han bruker tid på pasientene og henviser videre dersom det er behov for det.
De gangene jeg har hatt med barn, har han vært flink med dem også.
Dersom man sender sms får du svar, noe som kan spare en for oppmøte.

Kvinnen i resepsjonen er flink, effektiv og hyggelig.

Eneste å utsette er ventetiden. Ettersom Hatlebrekke lar en konsultasjon ta den tiden det gjør, så har jeg aldri opplevd å komme inn til avtalt time til avtalt tid.
Anbefaler å ta med bok og forberede seg på å bruke en del tid på venterommet, dersom du kommer tidsnok til timen.
Uansett syns jeg Hatlebrekkes kvaliteter som lege oppveier ubeleilighetene ved å vente.

Alltid lang ventetid

Han gir deg god tid er jovial og flink, men det er alltid veldig lang ventetid og han er umulig å få tak i.

Trygg og kunnskapsrik!

Dr. Hatlebrekke har vore min fastlege i 20 år. Han er god til å lytte og har stor kunnskap om mange ting. Han er nysjerrig, noko ein god lege bør vere.
Det einaste minuset – som ikkje plagar meg når eg veit om det og er forberedt sjølv – er at hans tid med kvar enkelt pasient går utover den fastmålte tida. Har ein time tidleg kjem du inn med det same – har du time seint på dag må du rekne med ei lang ventetid.
For meg er det viktigast at han verkeleg tek seg tid til den pasienten som er inne her og nå. ;-)

I går, på søndag, kom Dr. Hatlebrekke på sjukebesøk til mannen min

Mannen min er på korttidsopphold på sjukeheim. I går var situasjonen svært alvorlig for han og vi måtte ha hjelp av lege. Det fekk vi og Dr. Trond Hatlebrekke kom for å sjå til han. I 30 år har Dr. Hatlebrekke vore lege for mannen min som er kjempefornøgd med oppfølginga han har fått.
Personalet her ved sjukeheimen er overraska over Dr. Hatlebrekke si oppfølging av pasienten, ettersom gårsdagens besøk kun er eitt av mange. Ingen har sett maken her.
For meg som pårørande er det til enorm hjelp å kunna kontakta Dr. Hatlebrekke når det verkeleg røyner på. Han har alltid stillt opp for oss. Takk og pris at slike fins!