Trond Hatlebrekke

Fageråsveien 2 5067 Bergen
Trond Hatlebrekke er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Trond Hatlebrekke

Svært fornøyd!

Jeg syns Hatlebrekke er en fabelaktig lege.
Jeg opplever at jeg blir sett og tatt på alvor. Han bruker tid på pasientene og henviser videre dersom det er behov for det.
De gangene jeg har hatt med barn, har han vært flink med dem også.
Dersom man sender sms får du svar, noe som kan spare en for oppmøte.

Kvinnen i resepsjonen er flink, effektiv og hyggelig.

Eneste å utsette er ventetiden. Ettersom Hatlebrekke lar en konsultasjon ta den tiden det gjør, så har jeg aldri opplevd å komme inn til avtalt time til avtalt tid.
Anbefaler å ta med bok og forberede seg på å bruke en del tid på venterommet, dersom du kommer tidsnok til timen.
Uansett syns jeg Hatlebrekkes kvaliteter som lege oppveier ubeleilighetene ved å vente.

Alltid lang ventetid

Han gir deg god tid er jovial og flink, men det er alltid veldig lang ventetid og han er umulig å få tak i.

Trygg og kunnskapsrik!

Dr. Hatlebrekke har vore min fastlege i 20 år. Han er god til å lytte og har stor kunnskap om mange ting. Han er nysjerrig, noko ein god lege bør vere.
Det einaste minuset – som ikkje plagar meg når eg veit om det og er forberedt sjølv – er at hans tid med kvar enkelt pasient går utover den fastmålte tida. Har ein time tidleg kjem du inn med det same – har du time seint på dag må du rekne med ei lang ventetid.
For meg er det viktigast at han verkeleg tek seg tid til den pasienten som er inne her og nå. ;-)

I går, på søndag, kom Dr. Hatlebrekke på sjukebesøk til mannen min

Mannen min er på korttidsopphold på sjukeheim. I går var situasjonen svært alvorlig for han og vi måtte ha hjelp av lege. Det fekk vi og Dr. Trond Hatlebrekke kom for å sjå til han. I 30 år har Dr. Hatlebrekke vore lege for mannen min som er kjempefornøgd med oppfølginga han har fått.
Personalet her ved sjukeheimen er overraska over Dr. Hatlebrekke si oppfølging av pasienten, ettersom gårsdagens besøk kun er eitt av mange. Ingen har sett maken her.
For meg som pårørande er det til enorm hjelp å kunna kontakta Dr. Hatlebrekke når det verkeleg røyner på. Han har alltid stillt opp for oss. Takk og pris at slike fins!

En meget flink lege

Trond Hatlebrekke har vært min lege i 30 år. Han er seriøs, dyktig og grundig; han har raskt stillt riktige diagnoser, har aldri tatt feil eller gjort/sagt noe dumt eller galt - og han er snar å henvise til spesialist når han mener det er nødvendig. Han er kunnskapsrik, korrekt, høflig, vennlig og hyggelig. Kontordamene hans har bestandig vært både flinke og imøtekommende.
Trond Hatlebrekke har et forbedringspotensial når det gjelder ventetider - noe jeg synes oppveies av at han gir sine pasienter den tiden de trenger. Jeg har alltid kommet til når det var noe viktig, dessuten har han et telefonnummer der man kan legge igjen beskjed - veldig bra!

Som en lege skal være!

Dr. Trond Hatlebrekke er en meget god lege som virkelig setter seg inn i eventuelle problemer du har. Han har tid til å lytte på hva du har å si, han undersøker ved f.eks å ringe rundt for å finne ut av situasjonen og klarere den for deg. Han er veldig morsom og snill og meget flink i jobben sin.Det er den beste legen jeg noengang har hatt. Jeg fikk tips via venninner av meg som hadde hatt ham etter generasjoner selv. Som leger skal være. Jeg kan anbefale ham på det sterkeste! Du må kanskje vente litt på din tur utpå dagen, men det er fordi han også vil bruke lang tid på deg og dine problemer og spørsmål.

Dårlig tid og lite forståelse.

Var der to ganger. Kan kanskje faget men hadde alltid dårlig tid og var stresset. Virker ikke som han tok meg seriøst. Anbefales ikke.

Strekker seg langt for å hjelpe

Jeg har ikke Dr. Hatlebrekke som fastlege, men det hadde min far. Etter at han ble alvorlig syk måtte jeg hjelpe med mye praktisk. Ved en anledning fikk jeg fullmakt til å kontakte Hatlebrekke om en vanskelig sak som krevde flere konsultasjoner og dialog med andre helseinstitusjoner. Under hele prosessen lyttet Hatlebrekke, viste respekt og interesse, og strakk seg langt for å hjelpe min far. Jeg opplevde ham som dyktig og som en lege som setter pasienten i sentrum.

Trygg og god lege

Jeg har hatt Trond Hatlebrekke som fastlege i cirka 30 år, og må si meg fornøyd med å ha en fastlege som jeg er fortrolig med.
Han tar seg tid med sine pasienter - er flink til å lytte til pasienten uten å avbryte.
Grundige undersøkelser og rask til å henvise til spesialist eller sykehus der han finner det påkrevet.
På grunn av at han tar seg tid med sine pasienter, går det ut over den oppsatte timeplanen til legen.
Men selv om jeg ikke liker å tilbringe to - tre timer på et venteværelse, vet jeg at jeg heller ikke vil bytte til en fastlege som ikke tar seg tid nok til sine pasienter.
Trond Hatlebrekke er en grundig, trygg og god fastlege å gå til.

En fantastisk omtenksom og kunnskapsrik lege

Familien har hatt Dr. Hatlebrekke som lege i mange år. Han har kommet på hjemmebesøk når min gamle farmor trengte det, stiller opp og tar seg alltid god tid til pasientene.
Tar meg som pasient på alvor og "ser" meg ved at han har kunnskap som kun en fastlege kan tilegne seg.

Bruker alltid god tid noe som gjør at man må ha godt tid når man skal på hans kontor men det er det virkelig verdt. For mer kunnskapsrik lege skal man lete lenge etter I tillegg så er han ikke red for å sende deg til specialist der det er behov for det.

Kan varmt anbefales.

Veldig god lege

Veldig god lege, føler alltid han tar meg på alvor og hører godt etter. Eneste er at det alltid er veldig lang tid å vente, har ventet i over 3 timer etter avtalt tidspunkt, men igjen så er det fordi han tar seg tid til alle. Det er også til tider vanskelig å få avtalt timer fordi telefonen ikke blir tatt. Men alt i alt en god lege.

Min lege gjennom hele livet, til å stole på

Denne legen er til å stole på, han gjør det som er nødvendig og er flink til å formulere seg og skrive forskjellige attester. Men det er lang ventetid og han er ikke alltid så flink til å høre etter eller følge opp om sine løfter. Han gjør det du ber om og sjekker det du spør om men utover det går han ikke utenfor sin vei for å hjelpe deg i å finne ut hva som er roten til det som er gale eller å finne ut hvordan du kan behandles best mulig. han er rask og effektiv, og det er bra men kan også føre til at han kanskje går glipp av noen viktige detaljer. du må nesten vite selv hva som trengs for er du forvirret og ikke vet hva som er galt eller hva du bør gjøre så er han ikke så flink til å følge deg opp og forklare deg og hjelpe deg i å finne ut av løsninger. men vet du hva som trengs, hva som er galt, og du bare trenger attester eller resepter eller hendvisninger så er han veldig flink på det.

Super lege

Trond Hatlebrekke er en super lege som tar pasientene sine på alvor. Han er genuint interessert i hvordan det går med deg og han er en god lytter. Det er viktig med leger som er åpne, fordomsfrie og flinke til å ta pasientene på alvor.

beste og værste

Bra:

En lege du virkelig kan snakke med.

Dårlig:

Slipper aldri til time på tidspunkt, som oftest 2 timer etter.
Dårlig til å kommunisere med NAV hvis en er sykemeldt.

Tar seg tid med deg. Lytter, dette er veldig viktig.

det som er VELDIG bra er at de har en mobil tlf hvor du kan sende in meldinger, i stedet for å ringe. Hans sekretær er snar med tilbakemeldinger. Jeg har bare gode ting å si, og vil ikke bytte lege.

Ventetiden kunne kanskje blitt litt bedre.

Norges og verdens beste fastlege

Jeg har hatt ham som lege leeeenge før fastlegeordningen ble innført.
Har sjelden eller aldri ikke kommet til når jeg har hatt behov.
Riktignok er jeg ingen sliter på hans kontor, men jeg får alltid den hjelpen jeg trenger når behovet er der.
De gangene jeg har avtale, møter han meg med et stort smil og sier: "Så hyggelig å se deg og hvordan har du det".
Han er en lege som ser og hører sin pasient. Også det som ikke sies eller høres. Til det skal en ha god kunnskap og erfaring. Det har Trond Hatlebrekke i stort monn!

En dyktig lege som tar seg tid

Trond Hatlebrekke har vært min fastlege i mange år. Jeg har alltid blitt godt mottatt, og jeg har blitt lyttet til. Om han ikke vet svaret selv, så sjekker han med kollegaer eller henviser videre. Jeg har fått svar og hjelp til mine "problemer" Jeg opplever at han bryr seg og bruker tid på meg. Det siste medfører at det kan bli litt forsinkelser på venterommet. Det er en liten pris for en lege som tar seg tid og bryr seg.

En fantastisk god lege.

Jeg har hatt 2 kreftoperasjoner,2 hjerteinfarkt ,ryggoperert og apne. Den behandling og oppfølging jeg har fått før og etter operasjoner har vært helt unik.
Hadde det ikke vært for lege Trond Hatlebrekke sin oppfølging,tror ikke jeg at jeg hadde levet i dag.
Jeg er kjempeglad for at jeg har en så flink lege, og føler meg trygg.
Alltid like vennlig og hjelpsom.
Takk.

Helt FORFERDELIG.

Fastlegen min for et par år siden i Nygårsgaten. Kom ALDRI gjennom på tlf, ventet i timesvis. Han var sur og lite imøtekommende pga. min "frekke" kommentar. Samtidig var kontordamene mer opptatt av hvilken sminke de skulle ha på seg, fremfor og åpne luken slik man kunne fått gi en beskjed. Anbefaler IKKE denne legen. Har nå en annen fastlege som jeg er meget fornøyd med!

Hyggelig flink lege.

Jeg har hatt Trond som lege tidligere ,men pga flytting så måtte jeg skifte,men har nå byttet tilbake til den flinkeste,mest imøtekommende legen jeg har hatt her i mine 15år i Bergen,men har man dårlig tid,så er d forståelig at pasienter blir irritere når man må vente så lenge. Men nå har jeg heldigvis ikke så dårlig tid at jeg kan gjerne vente noen timer på Trond:) 8