Trond Hatlebrekke

Fageråsveien 2 5067 Bergen
Trond Hatlebrekke er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Trond Hatlebrekke

Alltid lang ventetid

Han gir deg god tid er jovial og flink, men det er alltid veldig lang ventetid og han er umulig å få tak i.

Trygg og kunnskapsrik!

Dr. Hatlebrekke har vore min fastlege i 20 år. Han er god til å lytte og har stor kunnskap om mange ting. Han er nysjerrig, noko ein god lege bør vere.
Det einaste minuset – som ikkje plagar meg når eg veit om det og er forberedt sjølv – er at hans tid med kvar enkelt pasient går utover den fastmålte tida. Har ein time tidleg kjem du inn med det same – har du time seint på dag må du rekne med ei lang ventetid.
For meg er det viktigast at han verkeleg tek seg tid til den pasienten som er inne her og nå. ;-)

I går, på søndag, kom Dr. Hatlebrekke på sjukebesøk til mannen min

Mannen min er på korttidsopphold på sjukeheim. I går var situasjonen svært alvorlig for han og vi måtte ha hjelp av lege. Det fekk vi og Dr. Trond Hatlebrekke kom for å sjå til han. I 30 år har Dr. Hatlebrekke vore lege for mannen min som er kjempefornøgd med oppfølginga han har fått.
Personalet her ved sjukeheimen er overraska over Dr. Hatlebrekke si oppfølging av pasienten, ettersom gårsdagens besøk kun er eitt av mange. Ingen har sett maken her.
For meg som pårørande er det til enorm hjelp å kunna kontakta Dr. Hatlebrekke når det verkeleg røyner på. Han har alltid stillt opp for oss. Takk og pris at slike fins!

En meget flink lege

Trond Hatlebrekke har vært min lege i 30 år. Han er seriøs, dyktig og grundig; han har raskt stillt riktige diagnoser, har aldri tatt feil eller gjort/sagt noe dumt eller galt - og han er snar å henvise til spesialist når han mener det er nødvendig. Han er kunnskapsrik, korrekt, høflig, vennlig og hyggelig. Kontordamene hans har bestandig vært både flinke og imøtekommende.
Trond Hatlebrekke har et forbedringspotensial når det gjelder ventetider - noe jeg synes oppveies av at han gir sine pasienter den tiden de trenger. Jeg har alltid kommet til når det var noe viktig, dessuten har han et telefonnummer der man kan legge igjen beskjed - veldig bra!

Som en lege skal være!

Dr. Trond Hatlebrekke er en meget god lege som virkelig setter seg inn i eventuelle problemer du har. Han har tid til å lytte på hva du har å si, han undersøker ved f.eks å ringe rundt for å finne ut av situasjonen og klarere den for deg. Han er veldig morsom og snill og meget flink i jobben sin.Det er den beste legen jeg noengang har hatt. Jeg fikk tips via venninner av meg som hadde hatt ham etter generasjoner selv. Som leger skal være. Jeg kan anbefale ham på det sterkeste! Du må kanskje vente litt på din tur utpå dagen, men det er fordi han også vil bruke lang tid på deg og dine problemer og spørsmål.