Trond Hatlebrekke

Fageråsveien 2 5067 Bergen
Trond Hatlebrekke er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Trond Hatlebrekke

Lege med faglig tyngde

Utmerket lege som kan faget sitt. Formidler slik at vi forstår hva han sier, tar seg veldig god tid om du trenger. Dee/vi som venter ute på venterommet er aldri et tema, ser ikke på klokken, han tar seg tid til hver pasient.

Helt fantastisk lege!

Dr. Hatlebrekke er en utrolig kunnskapsrik og god lege. Han er empatisk, uansett hva du spør om så setter han seg inn i problemstillingen og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt som pasient. Han er ikke som mange andre leger som bare sitter og ser på datamaskinen og hiver deg ut etter 15-20 min. Han behandler deg med respekt, og lytter. Kan med hånden på hjertet si at Trond er den beste legen jeg noensinne har hatt!

Han er utrolig kunnskapsrik, noe som også er meget viktig for meg som pasient. Han er rolig, engasjert og oppriktig interessert i problemstillingene du kommer frem med.

Hvis du må henvises, så gjør han det med en gang. Hvis skjemaer må fylles ut, gjøres dette også raskt.
Jeg føler meg virkelig i gode hender som pasient hos Trond Hatlebrekke.

Snill, omtenksom, svært kunnskapsrik, nei en slik lege skal du virkelig lete lenge etter. Unik!

Vil også legge til at legesekretærene hans er kjempehyggelige, imøtekommende og flinke. Har ikke hatt problemermed å komme igjennom på tlf, eller å få time raskt.

Anbefales på det sterkeste som fastlege!

Fantastisk lege!

Gått til han i mange år! Hadde ikke klart meg uten denne fantastiske legen. Han lytter. Sender deg raskt til videre undersøkelser. Støtter deg hundre prosent. Tar deg på alvor. Jeg har hatt en veldig komplisert sykehistorie med alvorlig sykdom. Og han er også tilgjengelig hvis jeg glemmer å bestille resept.

Forbedringspotensial

Dette er en hyggelig lege som tar seg tid til hver enkelt pasient. Det er bra, men dessverre tar han seg alt for god tid. Sist jeg hadde en time hos han måtte jeg vente i TRE timer. Sånn skal det ikke være, med mindre noe virkelig alvorlig har skjedd. Velger du denne legen bør du være klar over at ventetiden kan bli VELDIG lang.

Svært fornøyd!

Jeg syns Hatlebrekke er en fabelaktig lege.
Jeg opplever at jeg blir sett og tatt på alvor. Han bruker tid på pasientene og henviser videre dersom det er behov for det.
De gangene jeg har hatt med barn, har han vært flink med dem også.
Dersom man sender sms får du svar, noe som kan spare en for oppmøte.

Kvinnen i resepsjonen er flink, effektiv og hyggelig.

Eneste å utsette er ventetiden. Ettersom Hatlebrekke lar en konsultasjon ta den tiden det gjør, så har jeg aldri opplevd å komme inn til avtalt time til avtalt tid.
Anbefaler å ta med bok og forberede seg på å bruke en del tid på venterommet, dersom du kommer tidsnok til timen.
Uansett syns jeg Hatlebrekkes kvaliteter som lege oppveier ubeleilighetene ved å vente.