Harald Hauge

Morvik Legekontor

Slettevikveien 1 5124 Morvik
Harald Hauge er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Harald Hauge

Den beste og snilleste legen jeg har møtt

Føler meg beæret av å ha Hauge som fastlege. Han bryr seg oppriktig, og man blir alltid meget godt ivaretatt langt over hva man skulle forvente.

Imøtekommende og blid

Varm, imøtekommende og forståelsesfull lege. Han har god innsikt i min situasjon og fremstår som støttende og kompetanserik. Er snar til å sende pasient videre dersom han ikke kan løse saken.

Dyktig fastlege

Harald er en svært dyktig lege. Alltid hjelpsom og godt reflektert. Utmerker seg særlig som flink med barn og yngre pasienter vil jeg si. Er tidvis vanskelig å få time til på kort varsel.

"Superflink"

Hauge er min og hele familien sin fastlege. ( Mor,far og tre barn). Å få ha han som fastlege, føles som å "ha vunnet i lotto". Hauge fremstår som meget dyktig, en lege som "ser oss". Hele familien er meget godt fornøyd med hans evne til å vise medmenneskelighet.

Grei Lege

Jeg synes det er en grei lege, men synes ikke han hjelper meg så mye. Han er god i å snakke, men vi kunne fått mye mer ut av samtalene. Han gir meg ikke gode nok råd. Han kunne vært snillere, høfligere og mer moden. Synes også det er dyrt å dra dit.