Harald Hauge

Slettevikveien 1 5124 Morvik
Tlf: 55 95 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Harald Hauge er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Harald Hauge

Kunnskapsrik og god til å lytte

Utrolig flink, ikke bare til å diagnosene men lytter til pasienten og er interessert i livet deres. Har hatt Dr. Hauge i over 20 år og kunne ikke spurt om en bedre lege, man føler seg alltid komfortabel og forstått hos Harald Hauge. Innimellom litt forsinket, men det er fordi alle pasienter får tiden de trenger, noe jeg syns er verdt å vente på.

Utrolig flink lege.

Var hos Harald Hauge i går og han fant ut av min sykdom og hva jeg feilte med en gang. var meget fornøyd med timen jeg er fra oslo og har fast lege i Oslo så jeg viste ikke om ham. skule ønske jeg hadde han som fast lege i Oslo. :-)

Beste legen!

Har hatt Harald som fastlege gjennom hele livet.
Mer fantastisk menneske skal du lete lenge etter.
Alltid positiv og med stor faglig kompetanse.

Den beste og snilleste legen jeg har møtt

Føler meg beæret av å ha Hauge som fastlege. Han bryr seg oppriktig, og man blir alltid meget godt ivaretatt langt over hva man skulle forvente.

Imøtekommende og blid

Varm, imøtekommende og forståelsesfull lege. Han har god innsikt i min situasjon og fremstår som støttende og kompetanserik. Er snar til å sende pasient videre dersom han ikke kan løse saken.

Dyktig fastlege

Harald er en svært dyktig lege. Alltid hjelpsom og godt reflektert. Utmerker seg særlig som flink med barn og yngre pasienter vil jeg si. Er tidvis vanskelig å få time til på kort varsel.

"Superflink"

Hauge er min og hele familien sin fastlege. ( Mor,far og tre barn). Å få ha han som fastlege, føles som å "ha vunnet i lotto". Hauge fremstår som meget dyktig, en lege som "ser oss". Hele familien er meget godt fornøyd med hans evne til å vise medmenneskelighet.

Grei Lege

Jeg synes det er en grei lege, men synes ikke han hjelper meg så mye. Han er god i å snakke, men vi kunne fått mye mer ut av samtalene. Han gir meg ikke gode nok råd. Han kunne vært snillere, høfligere og mer moden. Synes også det er dyrt å dra dit.

Meget hjelpsom gjennom mange år. Alltid positiv.

Har hatt han som fastlege i alle år. Kjent Harald over 30 år. Skal skifte fastlege i nærmeste framtid, etter å ha flyttet til sørlandet for 3 år siden.
Blir for langt å reise, men har holdt ut lengst mulig.
Har hatt mange forskjellige utfordringer i min familie og alltid fått god hjelp.

Den beste legen!

Hatt denne legen siden jeg var liten, og jeg går kun til ham når det er noe! Verdens koseligste lege :-)

En fantastisk (barne) lege

Min mann har hatt Hauge som fastlege i 30 år, og det var ingen tvil om at barna våre skulle ha han som fastlege.
Vår datter har vært mye syk de første leveårene sine, og Harald har vært der for både hun og oss som foreldre, hele veien. En fantastisk dyktig lege, med et usedvanlig godt humør. Det skulle vært flere leger som han, og jeg må si at jeg gruer meg til den dagen han går av med pensjon.

En omsorgsfull og dyktig lege som bryr seg om pasientene

Jeg har hatt dr. Hauge som fastlege i 25 år ca, og jeg kunne ikke fått en bedre lege. Han har fulgt meg opp gjennom oppveksten, og jeg har alltid fått god oppfølging. I en sykdomsperiode følgte ham meg nøye opp, og ordnet mer enn forventet for meg. Kom på hjemmebesøk, og gjort alt for at jeg skulle ha det bra. Dr Hauge er en lege som bryr seg om pasientene sine, og gjør en dårlig dag til en bra dag.

Han er flink med barn, og klarer å kommunisere bra med pasientene.

Jeg personlig synes at dr. Hauge er den beste legen en kunne fått.

Verdens beste lege.

Har vært pasient av Harald Hauge i over 20 år. Han har alltid sett hele meg og hjulpet meg utover det han har "måtte" viser kjempe omsorg

En lege med som ser deg

En flott lege jeg har mye og takke for.Han er jeg veldig fornøyd med-

Den BESTE legen jeg noen gang har har hilst på!!! :)

Harald er den mest troverdige, serviceinnstilt lett å ha tillit til og stoler 120% ++++ på han! :)

God Lege!

Han kan sine saker, har vært veldig opptatt i det siste så har vært hos en god del andre leger med rygg problemene mine. Syns han er den beste jeg har vært hos. Han følger meg virkelig opp å ordner det jeg trenger. Vil virkelig det beste for sine pasienter imotsetning til de andre jeg har vært hos som bare har virket som om de vil ha deg ut så fort som mulig.

Ønsker å bytte vekke denne legen snarest!!!!

Svært misfornøyd med denne legen. Gir inntrykk av å ville hjelpe og ta deg på alvor, men dette viser seg å ikke stemme. Snakker til deg som et lite barn så du føler deg umyndiggjort og ikke tatt på alvor. Bruker legesekretæren som buffer når han ikke gjør det han har lovet mht behandling.

Litt av og på

I lang tid har jeg syntes at Harald er verdens beste lege. Nå er derimot den idyllen borte. Jeg syns han er slumsete i arbeidet, kjapp med å skrive ut medisiner uten årsak til problemet, printer ut legeerklæringer og sykemeldinger og det hele uten at man nødvendigvis engang føler behov. I det siste syns jeg han har begynt å rote litt, blander navn og sykdommer og slikt. Før husket han alltid eksakt historie.

Litt mye dulling

Han har det så travelt at jeg føler jeg forstyrrer ham i arbeidet. Som godt voksen dame føles det feil å bli kalt "søte vennen". Når en av ungene er syke henvender han seg konsekvent bare til barnet, det er vanskelig å komme med tilleggsinformasjon som jo ofte er nødvendig. Han er sikkert en flink lege, men mye dillig og veldig travel, vi prøver å få byttet til en annen lege.

Fantastisk

Hører på deg, følger opp til hver tid du trenger ham. Kan si en ting til pasienten men ikke altid sant før en får legeerklæringen. Så ikke helt troverdig når en føler at du kan stole på det han sier. Ellers altid i godt humør og en føler seg "trygg".