Tone Hauge

Loddefjord Legesenter

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Tone Hauge er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Hauge

Tillitvekkende og samvittighetsfull.Har tid til pasienten.

En meget hyggelig og tillitvekkende lege.
Hun tar alltid tid til å høre på pasienten.
Gjør en grundig jobb og nøler ikke med å videresende pasienter til spesialistheletjenesten.

Jeg og barna mine har hatt henne som fastlege i mange år. Hun tar pasienten seriøst og hører på det du har å si. Hun kommer også med veldig gode råd når det trengs, uansett hva det skulle være. Dette er en lege jeg føler meg veldig trygg på og som vil det beste for meg og barna mine når vi går til henne.

En svært dyktig og hyggelig lege

Jeg har vært så heldig å ha denne legen i snart 30 år. En lege som "ser" pasienten, tar seg god tid til å besvare spørsmål, selv i en hektisk hverdag. Føler trygghet ved å ha henne som min fastlege

En erfaring og dyktig lege

Har hatt Dr. Hauge som fastlege i mange år. Føler meg veldig godt ivaretatt og har god tillitt til henne. Hun evner å sette seg inn i mine problemer på en slik måte at jeg føler at hun "ser" akkurat meg. Jeg stoler også på at hun henviser videre dersom hun er i tvil om noe. Det virker også som at hun jevnlig kurser seg og er godt oppdatert.
Hun er også flink til både å være litt personlig, og samtidig være profesjonell og vise faglig tyngde. Hun har dessuten en jordnær tilnærming, som treffer meg veldig godt.
Det er for lang ventetid på ordinære timer, men stort sett alltid mulig å få en akuttime om man møter opp når legekontoret åpner.
Jeg valgte Tone Hauge som fastlege fordi jeg hørte veldig mye positivt om henne fra venner og bekjente som bruker henne.

Tar seg alltid god tid til meg og mine barn.

Jeg har hatt henne som fastlege i 17 år. Jeg har to barn som også bruker henne. Jeg kan ringe til henne uansett hva det er. Hun ringer alltid opp igjen hvis hun ikke kan komme til telefonen akkurat når jeg kontakter henne. Hun følger opp når det er noe og hun henviser til spesialister for nærmere undersøkelser når det er påkrevd.