Tone Hauge

Loddefjord Legesenter
Iskanten Lyderhornsveien 353 5171 Loddefjord
Tone Hauge er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Hauge

Bra lege om hun hadde hatt ledige timer

Føler hun ser pasienten og hører på, veldig bra lege. Problemet er at man må vente i ukesvis på ledig time. Personalet ved legekontoret er ofte lite imøtekommende og gir dårlig kundebehandling når man kontakter senteret.

Tillitvekkende og samvittighetsfull.Har tid til pasienten.

En meget hyggelig og tillitvekkende lege.
Hun tar alltid tid til å høre på pasienten.
Gjør en grundig jobb og nøler ikke med å videresende pasienter til spesialistheletjenesten.

Jeg og barna mine har hatt henne som fastlege i mange år. Hun tar pasienten seriøst og hører på det du har å si. Hun kommer også med veldig gode råd når det trengs, uansett hva det skulle være. Dette er en lege jeg føler meg veldig trygg på og som vil det beste for meg og barna mine når vi går til henne.

En svært dyktig og hyggelig lege

Jeg har vært så heldig å ha denne legen i snart 30 år. En lege som "ser" pasienten, tar seg god tid til å besvare spørsmål, selv i en hektisk hverdag. Føler trygghet ved å ha henne som min fastlege

En erfaring og dyktig lege

Har hatt Dr. Hauge som fastlege i mange år. Føler meg veldig godt ivaretatt og har god tillitt til henne. Hun evner å sette seg inn i mine problemer på en slik måte at jeg føler at hun "ser" akkurat meg. Jeg stoler også på at hun henviser videre dersom hun er i tvil om noe. Det virker også som at hun jevnlig kurser seg og er godt oppdatert.
Hun er også flink til både å være litt personlig, og samtidig være profesjonell og vise faglig tyngde. Hun har dessuten en jordnær tilnærming, som treffer meg veldig godt.
Det er for lang ventetid på ordinære timer, men stort sett alltid mulig å få en akuttime om man møter opp når legekontoret åpner.
Jeg valgte Tone Hauge som fastlege fordi jeg hørte veldig mye positivt om henne fra venner og bekjente som bruker henne.