Tone Hauge

Loddefjord Legesenter
Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Tone Hauge er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Hauge

En svært dyktig og hyggelig lege

Jeg har vært så heldig å ha denne legen i snart 30 år. En lege som "ser" pasienten, tar seg god tid til å besvare spørsmål, selv i en hektisk hverdag. Føler trygghet ved å ha henne som min fastlege

En erfaring og dyktig lege

Har hatt Dr. Hauge som fastlege i mange år. Føler meg veldig godt ivaretatt og har god tillitt til henne. Hun evner å sette seg inn i mine problemer på en slik måte at jeg føler at hun "ser" akkurat meg. Jeg stoler også på at hun henviser videre dersom hun er i tvil om noe. Det virker også som at hun jevnlig kurser seg og er godt oppdatert.
Hun er også flink til både å være litt personlig, og samtidig være profesjonell og vise faglig tyngde. Hun har dessuten en jordnær tilnærming, som treffer meg veldig godt.
Det er for lang ventetid på ordinære timer, men stort sett alltid mulig å få en akuttime om man møter opp når legekontoret åpner.
Jeg valgte Tone Hauge som fastlege fordi jeg hørte veldig mye positivt om henne fra venner og bekjente som bruker henne.

Tar seg alltid god tid til meg og mine barn.

Jeg har hatt henne som fastlege i 17 år. Jeg har to barn som også bruker henne. Jeg kan ringe til henne uansett hva det er. Hun ringer alltid opp igjen hvis hun ikke kan komme til telefonen akkurat når jeg kontakter henne. Hun følger opp når det er noe og hun henviser til spesialister for nærmere undersøkelser når det er påkrevd.

Pliktoppfyllende og ansvarsfull.

Samvittighetsfull og dyktig lege med lang erfaring. Her blir man godt ivaretatt og fulgt opp. Kan ofte virke hektisk, da hun bruker god tid på den enkelte pasient. Hun gir god behandling og henviser til spesialist v/behov.

Super lege

Hun er en lege jeg har tillit til. Og hun kan anbefales til alle!