John Tarald Haugen

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
John Tarald Haugen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Tarald Haugen

Utrolig Dyktig Lege!

Kjempebra lege med MYE kunnskap!
Kanskje ikke så bra på det sosiale, men vil du vite hva som er galt så gå til han.
Allmennpraksisens "House" - utrolig dyktig!
Vil du ha en lege som duller eller at du ikke takler sannheten, så er ikke han din lege. Men hvis du vil ha en lege vet hva han driver med, så velger du Haugen.

Hvorfor er du lege når du tydeligvis ikke er medmenneskelig

Denne legen viser 0 interesse, glor i pc-skjermen og gir ingen respons til at han har hørt det du snakker om.
Skriver men kommuniserer ikke før printeren er i gang med resepter, husk å se på resepten for han skriver gjerne ut bare 1 når du ba om 2.

Gjelder timen din noe som ikke er fysisk så blir det fnyst av.

En gang jeg var inne for å få ut allergi-medisin ba jeg ham om å se på en utvekst/vorte jeg hadde fått i skallen, mannen reiste seg å så på den for så å forsvinne ut av rommet uten ett ord.
Han kom tilbake tok tak i hodet mitt og "meislet" vorten av. Dette er nok måten å gjøre det på, men en LITEN forvarsel hadde jeg satt pris på da det gjorde vondt, og hva om jeg ikke ville gå rundt med en svær bomullsdott og teip rundt skallen resten av akkurat den dagen?
Det eneste jeg liker er damene i resepsjonen.

Står nå på venteliste hos ny lege.

Er veldig fornøyd

Jeg byttet fastlege pga flytting og opplever Haugen som dyktig. Alt jeg har tatt opp har han tatt seriøst. Og han er bare generelt flink.

Dårlig opplevelse - Ikke medmennesklig

Hei.

Hva som kan bli bedre 1)
Opplever Haugen som lite interessert i meg som menneske. Han ser kun i pc skjermen og opplever ikke at han hører det jeg sier.

Hva som kan bli bedre 2)
Har vært til han 3 ganger for samme problem, men han sier at det ikke er noe problem. Det er vel ikke opp til han å vurdere? Da må han henvise meg videre når han ikke har kunnskap/vilje til å hjelpe. Men det gjør han ikke.

Hva som er bra 1)
Kundemottak / damene som booker time er veldig hyggelig og behjelpelig.

Den beste legen eg har hatt. Storfornøyd :)

Haugen hører på deg og eg personlig vil gi han en toppkarakter for måten han behandler og vurderer ut i fra min tilstand. Meget fornøyd med Dr Haugen mvh .... :)