John Tarald Haugen

Laksevåg Legesenter Mann, 56 år

Autorisert1992
Ledige plasser 163 av 2200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Laksevåg Legesenter

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
John Tarald Haugen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Tarald Haugen

Den beste legen eg har hatt. Storfornøyd :)

Haugen hører på deg og eg personlig vil gi han en toppkarakter for måten han behandler og vurderer ut i fra min tilstand. Meget fornøyd med Dr Haugen mvh .... :)

Ganske dårlig lege

Uintresert, er mere opptaget i å noter på PC, føler jeg ikke når igjenen med mine problemer, føler jeg ikke får den hjelp jeg trenger!

Tungvint å få kontakt med

Jeg oppfatter at personlig oppmøte er eneste måten å komme i kontakt med fastlegen på, og det er for dårlig. Det bør være mulig å få svar på enkle spørsmål via telefon eller hjemmesiden. Jeg må bytte til annen lege mot min vilje hvis ikke dette blir bedre.

Imøtekommende, Forståelsefull, Tar seg tid.

Skiftet fast lege etter flytting, Og viste seg var en lege som tok seg tid og lyttet hva eg egentlig sa.Følte virkelig han brydde seg og viste empati.
Så har bare possitivt og si , og vil annbefale han på det sterkeste.

Lytter ikke

Har hatt john som lege siden august i fjor. Jeg gruer meg til å dra til han hver gang fordi han aldri hører på meg. Sliter mye med eggstokkene å har prøvd å fått han til å henvise meg, han vill heller hive meg oppå benken å undersøke selv. Hardhent er han å og ender opp med 10 gange mer smerte enn fra før og ingen svar på prøver får jeg heller.. Skal aldri inn til han igjen! Styr unna han her jenter, han har null peiling på kvinnelige sykdommer.