John Tarald Haugen

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Tlf: 55 34 96 96 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Tarald Haugen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Tarald Haugen

En lege jeg ikke vil anbefale

Legen virker svært lite empatisk. Den aller siste gangen jeg hadde time hos han, gjaldt det noe psykisk. Ble ikke tatt på alvor, men ble nærmest latterligjort. Han var av den oppfatning av at problemet ville gå over av seg selv - og hvis ikke, kunne jeg bare gå å kjøpe en lyslampe.

God fastlege

Jeg har hatt Haugen som fastlege i 10 år og er svært fornøyd. Jeg kommer raskt til, gjerne neste dag hvis jeg ber om det. Og jeg får rett diagnose og behandling.

Behagelig og korrekt fremtreden.

Klart forbedringspotensiale

Jeg får inntrykk av at jeg belaster systemet hver gang jeg besøker han (som er 1-2 ganger i året). Samtidig lar han meg styre det som jeg vil. Hvis jeg vil ha ekstern konsultasjon så får jeg det, til tross for at jeg har uttrykt min manglende kompetanse innenfor legeyrket.

Det kan også virke som om at Haugen har forbedringspotensiale hva gjelder det administrative. Ved mitt forrige besøk glemte han timen min (beklaget ikke), samtidig som han dobbel fakturerte meg for timen.

Det finnes nok bedre leger enn Haugen...for å si det slik.

Utrolig Dyktig Lege!

Kjempebra lege med MYE kunnskap!
Kanskje ikke så bra på det sosiale, men vil du vite hva som er galt så gå til han.
Allmennpraksisens "House" - utrolig dyktig!
Vil du ha en lege som duller eller at du ikke takler sannheten, så er ikke han din lege. Men hvis du vil ha en lege vet hva han driver med, så velger du Haugen.

Hvorfor er du lege når du tydeligvis ikke er medmenneskelig

Denne legen viser 0 interesse, glor i pc-skjermen og gir ingen respons til at han har hørt det du snakker om.
Skriver men kommuniserer ikke før printeren er i gang med resepter, husk å se på resepten for han skriver gjerne ut bare 1 når du ba om 2.

Gjelder timen din noe som ikke er fysisk så blir det fnyst av.

En gang jeg var inne for å få ut allergi-medisin ba jeg ham om å se på en utvekst/vorte jeg hadde fått i skallen, mannen reiste seg å så på den for så å forsvinne ut av rommet uten ett ord.
Han kom tilbake tok tak i hodet mitt og "meislet" vorten av. Dette er nok måten å gjøre det på, men en LITEN forvarsel hadde jeg satt pris på da det gjorde vondt, og hva om jeg ikke ville gå rundt med en svær bomullsdott og teip rundt skallen resten av akkurat den dagen?
Det eneste jeg liker er damene i resepsjonen.

Står nå på venteliste hos ny lege.