John Tarald Haugen

Laksevåg Legesenter

1992

Ingen på venteliste

Laksevåg Legesenter Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
John Tarald Haugen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Tarald Haugen

Lite interessert i pasientene

Han er kanskje en effektiv lege, men når det kommer til empati er det totalt mangelfullt. Min sønn på 13 år fikk fjernet en vorte under foten, han ble lagt på benken, uten forvarsel ble hud og vorte skåret bort. Uten bedøvelse ble sønnen min sendt ut med en bommullsdott under foten gjennomtrukket av blod. To uker etter kan han ikke legge fullt trykk på foten og det er tydelig at det har vært kuttet med hard hånd. Vi oppsøker annen lege for å få en uttalelse og vi sjekker ledige leger for å bytte for hele familien. Synd, for resepsjonen gir god service. Legen burde kanskje vurdere et karrierebytte, for meg virker det som om han er lei pasientene.

En lege jeg ikke vil anbefale

Legen virker svært lite empatisk. Den aller siste gangen jeg hadde time hos han, gjaldt det noe psykisk. Ble ikke tatt på alvor, men ble nærmest latterligjort. Han var av den oppfatning av at problemet ville gå over av seg selv - og hvis ikke, kunne jeg bare gå å kjøpe en lyslampe.

God fastlege

Jeg har hatt Haugen som fastlege i 10 år og er svært fornøyd. Jeg kommer raskt til, gjerne neste dag hvis jeg ber om det. Og jeg får rett diagnose og behandling.

Behagelig og korrekt fremtreden.

Klart forbedringspotensiale

Jeg får inntrykk av at jeg belaster systemet hver gang jeg besøker han (som er 1-2 ganger i året). Samtidig lar han meg styre det som jeg vil. Hvis jeg vil ha ekstern konsultasjon så får jeg det, til tross for at jeg har uttrykt min manglende kompetanse innenfor legeyrket.

Det kan også virke som om at Haugen har forbedringspotensiale hva gjelder det administrative. Ved mitt forrige besøk glemte han timen min (beklaget ikke), samtidig som han dobbel fakturerte meg for timen.

Det finnes nok bedre leger enn Haugen...for å si det slik.

Utrolig Dyktig Lege!

Kjempebra lege med MYE kunnskap!
Kanskje ikke så bra på det sosiale, men vil du vite hva som er galt så gå til han.
Allmennpraksisens "House" - utrolig dyktig!
Vil du ha en lege som duller eller at du ikke takler sannheten, så er ikke han din lege. Men hvis du vil ha en lege vet hva han driver med, så velger du Haugen.