Olav Haugen

Stord Legesenter AS

1983

Stord Legesenter AS Telefonnummer53 40 41 4053 40 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 1258 5406 Stord
Olav Haugen er en av 22 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Olav Haugen

God lege

Dette er en god lege. Veldig behagelig vesen. Håper han ikke pensjonerer seg på noen år, vil helst ikke bytte.
Litt lang ventetid, men sånn får det bli.
Anbefales!

Erfaren og lyttande

Blir alltid tatt godt imot, lytta til og får gode råd og behandling. Noko venting innimellom, men slik er det på eit legekontor.

Ein klok lege

Eg har hatt han som fastlege i over 20 år, og som kronikar har eg opplevd mange tunge stunder. Han har vore ein "engel" og har alltid tatt seg tid til å lytte og ikkje minst å "sjå" når eg har vore inne til konsutlasjonar hos han. Han er erlig og ser sine begrensningar, sender ein vidare til spesialisthelsetenesta med ein gang det er behov for det.
Alt i alt er dette ein lege som eg kan stole på og som gir trygghet i ofte vanskelige situasjonar.
Dessverre er det ofte lang ventetid på venterommet, men det er lett å akseptere då ein veit at personen før deg i køen faktisk har behov for den tida han/ho har inne hos legen..

Altfor opptatt. Men likevel en av de beste.

E nok den beste fastlegen ein kan ha på Stord, men over en måned ventetid kvar gong ein bestilte time, gjer te en dårlige 'score'.

Følte meg nødt te å bytta fastlege, når ein oppleve at da som ikkje va relatert te kun utskriving av sjukemelding medførte 3-6 vekers ventetid kvar gong.

Venterommet va som regel og fullpakka om ein hadde time veldig tidlig på morgenen.

Fornøyd

fikk akuttime. Noe venting ble det, men sånt må man regne med. Legen tok seg god tid og spurte godt angående symptomer. Forklarte greit angående mulige diagnoser. Fremstår som hyggelig, lyttende og kunnskapsrik.