Arne Helle

Flaktveit legesenter
Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Arne Helle er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Helle

Uten tvil den beste legen som eksisterer

Dr. Helle gjør virkelig jobben sin som fastlege. Han tar vare på deg som enkelt individ, lytter og kommer med råd. Kan han ikke hjelpe så henviser han deg med det samme videre. Jeg gruer meg til den dagen han går av med pensjon. Så god er denne legen og kan ikke annet enn å anbefale han videre. Det eneste negative er faktisk legesenteret, med telefonkø og at det kan ta lang ventetid før man faktisk får time. Men det spiller ingen rolle for meg da jeg har en så god lege. Så takk, Dr. Helle for all hjelp.

Veldig flink lege

Helle er en veldig flink lege, som alltid tar problemene/sykdommene jeg kommer med på alvor. Han slurver ikke, og bruker tilstrekkelig med tid på pasientene sine for å forstå hva som er problemet.

God og hyggelig lege

Det er lett å få time. Legen hjelper deg så godt han kan. Det er ikke noe problem å få sykemelding. Han anbefales om man vil ha henvisning til rikshospitalet ang diagnose F.640

Den beste legen

En Lege jeg virkelig har tillit til.
Folkelig mann, som snakker pasientens språk.
Er faglig svært dyktig, er han usikker sender han pasienten videre til spesialist uten å nøle.
Han tar seg tid til pasienten, derav den forholdsvis lange ventetiden og noe upresise time tidsmessig.

Et fantastisk menneske

Har hatt Arne Helle som fastlege hele mitt liv, og han har vært en medmenneske uten sidestykke. Hører at han snart går av, og jeg er sikker på at ingen kan kan gjøre en like god jobb som han har gjort for pasientene sine. Sjekker alltid opp i ting en gang for mye enn for lite. Tusen takk Helle for det mennesket du er og den jobben du gjør.