Arne Helle

Flaktveit legesenter
Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Arne Helle er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Helle

Uten tvil den beste legen som eksisterer

Dr. Helle gjør virkelig jobben sin som fastlege. Han tar vare på deg som enkelt individ, lytter og kommer med råd. Kan han ikke hjelpe så henviser han deg med det samme videre. Jeg gruer meg til den dagen han går av med pensjon. Så god er denne legen og kan ikke annet enn å anbefale han videre. Det eneste negative er faktisk legesenteret, med telefonkø og at det kan ta lang ventetid før man faktisk får time. Men det spiller ingen rolle for meg da jeg har en så god lege. Så takk, Dr. Helle for all hjelp.

Veldig flink lege

Helle er en veldig flink lege, som alltid tar problemene/sykdommene jeg kommer med på alvor. Han slurver ikke, og bruker tilstrekkelig med tid på pasientene sine for å forstå hva som er problemet.

God og hyggelig lege

Det er lett å få time. Legen hjelper deg så godt han kan. Det er ikke noe problem å få sykemelding. Han anbefales om man vil ha henvisning til rikshospitalet ang diagnose F.640

Den beste legen

En Lege jeg virkelig har tillit til.
Folkelig mann, som snakker pasientens språk.
Er faglig svært dyktig, er han usikker sender han pasienten videre til spesialist uten å nøle.
Han tar seg tid til pasienten, derav den forholdsvis lange ventetiden og noe upresise time tidsmessig.

Et fantastisk menneske

Har hatt Arne Helle som fastlege hele mitt liv, og han har vært en medmenneske uten sidestykke. Hører at han snart går av, og jeg er sikker på at ingen kan kan gjøre en like god jobb som han har gjort for pasientene sine. Sjekker alltid opp i ting en gang for mye enn for lite. Tusen takk Helle for det mennesket du er og den jobben du gjør.

En fantastisk flink, dyktig og omsorgsfull lege

Har brukt Dr. Helle siden 1991, og har alltid følt meg godt ivaretatt. Han er en mann som bryr seg om sine pasienter. Han sender videre om han ikke finner ut selv. I en travel hverdag har han alltid tid til å lytte. Må være verdens beste lege, som jeg aldri vil bytte bort. Flink, god, snill, tålmodig og omsorgsfull.

Trygghet

Tar seg tid og lytter Føler meg hørt og sett, Flink å forklare
Flink å sende pasienten videre om nødvendig

Bergens beste!

Jeg har vært så heldig å ha Arne helle som min fastlege så lenge som jeg kan huske! Han har full kontroll, sitter seg tydeligvis inn i journalen før jeg kommer inn til time og følger opp tidligere noteringer.
All ære til denne fantastiske fastlegen, jeg hadde ikke byttet han vekk om jeg så flyttet fra Bergen :-)

Eneste legen som noen gang har tatt meg på alvor

Helle er den beste legen jeg noen gang har hatt, han er den eneste som har tatt meg på alvor og har virkelig ønsket å finne ut av mine problemer som jeg har slitt med hele livet. Han har sendt meg videre til spesialister, kommet med gode råd og testet meg for alt mulig. Som person er han utrolig hyggelig og snill, og jeg forlater alltid Flaktveit Legesenter med en god følelse. Tusen takk, Helle!!!

Lyttende og tar seg alltid god tid

Har hatt Helle som lege i mange år og har alltid blitt hørt og forstått.
Super lege som tar deg på alvor.

Lyttende, følger opp pasienten meget godt.

Er imøtekommende og følger meg som pasient . Dersom han ikke kan hjelpe selv henviser han videre eller undersøker selv om kommer tilbake med resultater.

Den beste legen jeg noen gang har vært hos.

Arne Helle er en fantastisk lege og menneske, tar seg alltid god tid selv om han er forsinket, og har pasienter som venter. Vist det er noe han er litt usikker på spør så han en kollega. (Alltid den samme legen) Tar meg alltid alvorlig, hører på meg. Hvis han vil ha en annen vurdering, sender han meg videre til en spesialist på det område.

Den beste!

Var så heldig å få dr. Helle. Typisk sier min kone. Jeg som er passe opptatt av egen helse. Her blir du virkelig tatt vare på. Det private helsesystemet kan ikke måle seg med dette. Jeg har prøvd det og.
Han er flink å lytte og kommuniserer usedvanlig bra - for å være lege :-)

Beste legen i byen.

Dr.Helle er en fantastisk lege som følger opp sine pasienter til det ytterste. Flink til å lytte, se hele sykdomsbilde og følger opp sine pasienter på en fantastisk måte. Dr. Helle har alltid tid til pasientene sine, og er ikke redd for å henvise videre til spesialister. Damene på legekontoret er også alltid like imøtekommende og blide. Flott legekontor.

Fantastisk medmenneske

Har hatt han som lege siden 1987 og kunne ikke vært mer fornøyd🌷🌷 Litt forsinkelser må man påregne men det er det vel verdt😀

Solid lege som bryr seg

Veldig opptatte leger kan fort bli overfladiske og generelle i sine diagnoser. Ikke så med Dr. Helle. Han er personlig, viser høyt kompetansenivå, veldig hyggelig, og har alltid et smil på lager. Noen klager på at han er vanskelig å få tak i, men når man ser at han har over 2000 pasienter, er han veldig lett å få tak i, både på telefon, via websiden, eller ved personlig oppmøte på kontoret.

Websiden er veldig hjelpsom ved resepter og timebestillinger. Telefon er vanskeligere, men personlig oppmøte på kontoret gir som regel veldig raske resultater.

I tillegg er det en meget hyggelig stab på legekontoret - noe som gir Flaktveit Legesenter en meget høy stjerne i min bok.

Den eneste legen jeg har vært 100% trygg på

Helle er grundig, hjelpsom, ærlig og empatisk. Selv om han er etter skjema, har han alltid den tiden jeg trenger. Han sier hva han tenker, men lytter. Det kan være vanskelig å komme til så fort man ønsker. Men blir alltid skvist inn om jeg har behov for det

Veldig god lege

Følger godt opp pasientene, har god oversikt og gir gode råd. Veldig behagelig å snakke med, og tar meg alltid seriøst.

Han vil pasienten sitt aller beste

Han er behagelig, lyttende og virkelig til å stole på. Han sender deg raskt videre i systemet dersom det er nødvendig. Føler meg veldig godt ivaretatt med han som fastlege.

Den beste

Han ser pasienten.
Han er klok og direkte når det er viktig.
Han er ærlig.
Han snakker med pasienten.