Arne Helle

Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Arne Helle er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Helle

God og hyggelig lege

Det er lett å få time. Legen hjelper deg så godt han kan. Det er ikke noe problem å få sykemelding. Han anbefales om man vil ha henvisning til rikshospitalet ang diagnose F.640

Et fantastisk menneske

Har hatt Arne Helle som fastlege hele mitt liv, og han har vært en medmenneske uten sidestykke. Hører at han snart går av, og jeg er sikker på at ingen kan kan gjøre en like god jobb som han har gjort for pasientene sine. Sjekker alltid opp i ting en gang for mye enn for lite. Tusen takk Helle for det mennesket du er og den jobben du gjør.

En fantastisk flink, dyktig og omsorgsfull lege

Har brukt Dr. Helle siden 1991, og har alltid følt meg godt ivaretatt. Han er en mann som bryr seg om sine pasienter. Han sender videre om han ikke finner ut selv. I en travel hverdag har han alltid tid til å lytte. Må være verdens beste lege, som jeg aldri vil bytte bort. Flink, god, snill, tålmodig og omsorgsfull.

Trygghet

Tar seg tid og lytter Føler meg hørt og sett, Flink å forklare
Flink å sende pasienten videre om nødvendig

Bergens beste!

Jeg har vært så heldig å ha Arne helle som min fastlege så lenge som jeg kan huske! Han har full kontroll, sitter seg tydeligvis inn i journalen før jeg kommer inn til time og følger opp tidligere noteringer.
All ære til denne fantastiske fastlegen, jeg hadde ikke byttet han vekk om jeg så flyttet fra Bergen :-)