Arne Helle

Ulvedal Torg 5134 Flaktveit
Arne Helle er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Helle

Veldig flink lege

Helle er en veldig flink lege, som alltid tar problemene/sykdommene jeg kommer med på alvor. Han slurver ikke, og bruker tilstrekkelig med tid på pasientene sine for å forstå hva som er problemet.

God og hyggelig lege

Det er lett å få time. Legen hjelper deg så godt han kan. Det er ikke noe problem å få sykemelding. Han anbefales om man vil ha henvisning til rikshospitalet ang diagnose F.640

Et fantastisk menneske

Har hatt Arne Helle som fastlege hele mitt liv, og han har vært en medmenneske uten sidestykke. Hører at han snart går av, og jeg er sikker på at ingen kan kan gjøre en like god jobb som han har gjort for pasientene sine. Sjekker alltid opp i ting en gang for mye enn for lite. Tusen takk Helle for det mennesket du er og den jobben du gjør.

En fantastisk flink, dyktig og omsorgsfull lege

Har brukt Dr. Helle siden 1991, og har alltid følt meg godt ivaretatt. Han er en mann som bryr seg om sine pasienter. Han sender videre om han ikke finner ut selv. I en travel hverdag har han alltid tid til å lytte. Må være verdens beste lege, som jeg aldri vil bytte bort. Flink, god, snill, tålmodig og omsorgsfull.

Trygghet

Tar seg tid og lytter Føler meg hørt og sett, Flink å forklare
Flink å sende pasienten videre om nødvendig