Arnhild Marie Hjelmen

Bjørnsonsgt.29 5052 Bergen
Arnhild Marie Hjelmen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arnhild Marie Hjelmen

Flink lege

Har hatt henne som fastlege siden 2009 men hatt lite behov for legekontakt før nylig svangerskap. Hun er flink som lege men hennes "helsesekretær" er dessverre ikke flink. Han har så vidt jeg har skjønt ingen helseutdannelse. Jeg har opplevd han som en lite sympatisk og som en vanskelig person i telefonen. Det tas ikke blodprøver utover CRP og blodprosent på dette legekontoret og en må opp på Haukeland for å få tatt prøvene, og der kan en bli sittende lenge i kø. Dette har ført til at jeg nå bytter fastlege.

Særdeles dyktig

Fantastisk lege. Hennes interesse for pasientene er uovertruffen. Genuint opptatt av å finne årsaker og løsninger. Enorm bredde erfaring. Veldig positiv personlighet.

Super fornøyd

Vi som familie har hatt henne som lege i snart 10 år. Vi er super fornøyd med henne og er alltid blitt tatt på alvor med alle henvendelser. Hun fremstår som en ordentlig omsorgs person med et hjerte av gull. Hun tar seg tid til å sette seg inn i saken og ser menneske bak historien. Hun er en racer på henvisninger og er alltid oppdatert på de siste endringer og den som til en hver tid har den beste kompetansen og korteste ventetiden.

Det gjør oss ingenting at tiden på venterommet noen ganger kan drøye litt. Topp lege! Håper hun har tenkt seg noen år til som praktiserende lege :-)

Ikkje anbefalt

Har hatt denne legen i godt over eit halvt år. Eg har ikkje blitt tatt seriøst ein einaste gong. Når eg kjem til Hjelmen med eit problem får eg som regel beskjed om "å komme tilbake dersom det varer over lengre tid". Mesteparten av tida eg er på kontoret blir nytta til at ho anten skriv på pc-en utan å lytte til det eg seier, eller at ho rett og slett snakkar om seg sjølv. På toppen av heile greia er "resepsjonisten" på dette kontoret uhøfleg, usakleg og klarer ikkje å huske noko i meir enn nokre få minutt.

Ikke for fornøyd!

Hjelmen har nok lang fartstid,og er sikkert kunnskapsrik,men hun er dessverre mere opptatt av sine egne meninger og eier ikke evne til egen selvkritikk.Hun sier at hun aldri tar feil?!....og når noen mener slikt da mangler de selvinnsikt.Det mest krittiverdige med denne legepraksisen, er denne irriterende "sekretæren" hennes....Han blander seg i alt,og er til tider meget uhøflig i telefonen...!...Praksisen virker også til å ha altfor mange pasienter...noe man kan se på Hjelmens stress nivå...Anbefaler ikke denne legen!