Gunhild Nytrøen

Tlf: 64 84 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunhild Nytrøen er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Gunhild Nytrøen

Kjempebra

Jeg har hatt Gunhild som fastlege i over ti år, og er alltid fornøyd med oppfølgingen jeg får. Hun gjør alltid en ekstra innsats, og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste om mest omsorgsfulle legen

Hun tar seg alltid tid til å lytte. Empatisk.Blid. Stiller pasienten splrsmål. Blikk-kontakt, følelse av å bli tatt på alvor. Sender raskt henvisninger og informasjon videre. Anbefales!

verdens beste lege!!

Da jeg flyttet til Romerike måtte jeg bytte lege, jeg visste ingenting om henne, men bare valgte en lege på listen.
Hun er utrolig imøtekommende, alltid blid, og virkelig lytter til hva jeg sier. Hun går virkelig inn for å finne hva som er galt.. ikke bare skriver ut resept med smertestillende.

Hun har hjulpet meg så mange ganger, både med jobben og henvisninger. Hun til å med ringte meg på kveldstid for å gi meg en beskjed og spørre hvordan det gikk.. Noe bedre lege skal man lete lenge etter!! Hun tar seg den tiden hun trenger med pasientene, ikke bare snur i døra og tar inn neste.

Jeg kommer ALDRI til å bytte lege, selv om jeg flytter, skal jeg omså kjøre mange timer for å komme til akkurat henne:)

Beste legen

Varm og hyggelig og utrolig imøtekommende. Hadde satt seg inn i journal før både min sønn og jeg kom og var oppdatert. Veldig flink med barn og utrolig grundig. Føler meg ivaretatt og at hun lytter. Kjempe fornøyd 😊

Otroligt sympatisk lege

Omtenksom, spørr om hjelp på de områder hun ikke er like bra på.

Jeg føler meg trygg og ivaretatt

Jeg ble i 2007 alvorlig hjertesyk. Jeg hadde vært hos 3 leger, før jeg møtte Dr.Nytrøen for første gang. Hun forstod at jeg var alvorlig syk, og sendte meg rett på sykehus. Kort sagt, reddet hun livet mitt.
I dag har jeg en "alvorlig" hjertesvikt, men jevnlige kontroller og en flott og sympatisk lege gjør at jeg føler meg trygg. det å vite når man skal til lege neste gang er viktig for kronisk syke pasienter. Er hun usikker på den minste ting, så tar hun kontakt med sykehus, hun følger alltid opp. Hun er også en flott lytter hvis jeg sliter psykisk, og prøver å oppmuntre og gi gode råd.
Nå har hun dessverre vikar som jeg ikke føler meg ivaretatt hos overhodet.

Men jeg håper det ikke er lenge før hun er tilbake igjen.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Virker nøye, sjekker eventuelt med andre spesialister
Oppdatert når jeg kommer til time
Blid og omgjengelig
Virker interessert i mine plager
Eneste problem at det er svært vanskelig å komme igjennom på tlf. legesenteret

Gunhild Nytrøen er en meget dyktig lege

Jeg har benyttet min fastlege Gunhild Nytrøen tre ganger på 5 år. Mine erfaringer er rask responstid, meget nøye undersøkelser og gode samarbeidspartnere om det er behov for videre behandling. Gunhild Nytrøen har ved mine 3 besøk hatt et godt humør og er utrolig flink til å kommunisere både med voksne og barn. Anbefales for både små og store.

En av de beste legene.

Veldig hyggelig, sympatisk, forståelsesfull og flink.

Fantastisk

Jeg har hatt Dr. Nytrøen som lege i flere år. Hun har alltid tid (selv om hun ikke har det), er lyttende og behagelig.
Hun er resultatorientert og tar deg som pasient på alvor.

Et minus er at jeg må vente litt lenge for å få time.

Trygg og profesjonell

Etter at vi fikk Gunhild Nytrøen som fastlege, har vi endelig kommet inn i et system som fungerer. Nytrøen er imøtekommende og tilgjengelig som lege, og vi føler at hun bryr seg om oss. Vi får alltid raske tilbakemeldinger når vi tar kontakt. Hun har også henvist oss videre de gangene det har vært behov for det. Vi føler oss alltid trygge på hennes vurderinger, og kan virkelig anbefale Gunhild Nytrøen som fastlege.

Mye fravær

Har hatt henne som fastlege i flere år, men har kun møtt vikar.

Helt greit

Hun gjør jobben sin. Men jeg har inntrykk av at dataskjermen og klokken på veggen stjeler litt oppmersomhet noen ganger.

Helt grei lege

Nytrøen gjør det hun skal som lege. Mener hun at det trengs en ny vurdering blir du sendt videre i helsesystemet.

Dyktig lege.

Dr.Nytrøen kan trygt anbefales. Ho lytter og hører hva pasienten sier, ho er nøye og lar ikke noe ligge. Ho tar seg tid til hver enkelt pasient og sammen finner man svar og løsninger. Ho har noen ganger reserveleger som er like dyktige som henne.