Gunhild Nytrøen

Torget Legesenter Lillestrøm

2005

Torget Legesenter Lillestrøm Telefonnummer64 84 70 7064 84 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skedsmogt. 3C 2000 Lillestrøm
Gunhild Nytrøen er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Gunhild Nytrøen

Oppriktig interessert

Gunhild gir seg ikke, før hun finner svar på en utfordring. Føler at hun er oppriktig interessert i meg som person og følger opp på en god måte. Svarer raskt på "e-poster"

Den største utfordringen er at hun har lite ledige timer slik at det kan ta litt tid før jeg kan få hjelp.

Kjempebra

Jeg har hatt Gunhild som fastlege i over ti år, og er alltid fornøyd med oppfølgingen jeg får. Hun gjør alltid en ekstra innsats, og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste om mest omsorgsfulle legen

Hun tar seg alltid tid til å lytte. Empatisk.Blid. Stiller pasienten splrsmål. Blikk-kontakt, følelse av å bli tatt på alvor. Sender raskt henvisninger og informasjon videre. Anbefales!

verdens beste lege!!

Da jeg flyttet til Romerike måtte jeg bytte lege, jeg visste ingenting om henne, men bare valgte en lege på listen.
Hun er utrolig imøtekommende, alltid blid, og virkelig lytter til hva jeg sier. Hun går virkelig inn for å finne hva som er galt.. ikke bare skriver ut resept med smertestillende.

Hun har hjulpet meg så mange ganger, både med jobben og henvisninger. Hun til å med ringte meg på kveldstid for å gi meg en beskjed og spørre hvordan det gikk.. Noe bedre lege skal man lete lenge etter!! Hun tar seg den tiden hun trenger med pasientene, ikke bare snur i døra og tar inn neste.

Jeg kommer ALDRI til å bytte lege, selv om jeg flytter, skal jeg omså kjøre mange timer for å komme til akkurat henne:)

Beste legen

Varm og hyggelig og utrolig imøtekommende. Hadde satt seg inn i journal før både min sønn og jeg kom og var oppdatert. Veldig flink med barn og utrolig grundig. Føler meg ivaretatt og at hun lytter. Kjempe fornøyd 😊