Kathe Helland Holmås

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Kathe Helland Holmås er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kathe Helland Holmås

Trygg

Kathe er altid imötekommende og tar seg god tid når du er der. Minus for lang ventetid for å få time.

Lang ventetid og uinteressert

Lange ventetider for time, henviser til steder med ekstremt lang køer (som gynekolog med 4 mnd ventetid) og ingen informasjon om mulighet til å endre sted for henvisning.

Jeg har heller ikke opplevd at hun ønsker å sjekke symptomet selv på noen som helst måte. Virker ikke interessert.

Hyggelig og imøtekommende

Tok hensyn og tok meg alvorlig. Hadde skuldervondt som tidligere lege avviste. Fikk henvisning til røntgen

1 mnd ventetid på time

Jeg og barna mine byttet til denne fastlegen for to måneder siden. Ettersom gutten min har astma og har vært mye plaget med forkjølelser og luftveisinfeksjoner, har jeg ila denne perioden forsøkt en rekke ganger å få time og elektroniske resepter via nettjeneste og telefon. Flere ganger har jeg måtte purre fordi jeg ikke har fått svar på henvendelsene. De åpner ikke opp telefonen før 9, hvilket er sent når man selv skal på jobb og ønsker vurdering av et mulig sykt barn. De har ikke hatt mulighet for akuttime for barna, og da jeg bestilte legetime til meg selv fikk jeg time først om en måned. Jeg har ikke selv møtt Helland Holmås fordi det var en vikar den ene gangen vi kom til, men dette er ikke godt nok. Jeg kommer derfor til å bytte fastlege.

Trygg og profesjonell lege

Har tidligere vært hos mange ulike leger, og blitt send fra vikar til vikar.
Jeg har nå endelig funnet meg tilrette hos en trygg og god lege. Kathe Helland Holmås er hyggelig, profesjonell og du føler at hun ønsker å hjelpe deg. Jeg har imidlertid ikke vært der mer enn én gang enda, men jeg følte meg godt ivaretatt.

Minus for legesenteret sin del er at de var relativt forsinket, og jeg måtte derfor se flere pasienter gå inn til min lege, selv om tiden var langt over.