Kathe Helland Holmås

Nye Sandviksboder Legepraksis DA Kvinne, 61 år

Autorisert1983
Ledige plasser 86 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Kathe Helland Holmås er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kathe Helland Holmås

Trygg og profesjonell lege

Har tidligere vært hos mange ulike leger, og blitt send fra vikar til vikar.
Jeg har nå endelig funnet meg tilrette hos en trygg og god lege. Kathe Helland Holmås er hyggelig, profesjonell og du føler at hun ønsker å hjelpe deg. Jeg har imidlertid ikke vært der mer enn én gang enda, men jeg følte meg godt ivaretatt.

Minus for legesenteret sin del er at de var relativt forsinket, og jeg måtte derfor se flere pasienter gå inn til min lege, selv om tiden var langt over.

Veldig bra og respektful

Flink til å se løsninger, vennlig og proffesjonell. Ikke dømmende. Spør spørsmål. Ser på pasienten. Tar prøver for å finne ut ting.

Særdeles seriøs og flink lege !

Har hat Kathe H Holmås som fastlege i 15 år, særdeles flink og seriøs lege. Absolutt ingenting negativt og si om henne ! Varmeste anbefalinger fra meg !

gråt da jeg kom ut

Første gang jeg var der, var ok - men hun kunne med fordel ha lest litt i journalen før jeg kom inn. Da hadde jeg sluppet å gjenta meg selv...igjen.
Andre gang - etter å ha ventet i nærmere tretti minutter over tiden, ble jeg overrumplet over at hun hadde en eldre kar (var han medisinstudent, selger, sjefen eller hva?) med under timen. Veldig ubehagelig.
Jeg følte meg så dum når jeg satt der. Hadde avtalt jevnlig oppfølging foregående time, og denne timen var det som om hun hadde glemt det og nærmest tafatt sa at det var nok ikke noe hun kunne gjøre - jeg måtte ta tak selv. Det vet jeg - men, det hjelper å ha en som støtter og veileder på en bedre måte.

Legen som endelig tok meg på alvor.

Jeg hadde blitt kastet mellom vikar etter vikar på et tidligere legekontor, og etter enda et ubehagelig møte med enda vikar, byttet jeg til Sandviksboder legekontor. En svært hyggelig resepsjonist mottok meg og stemmingen på dette kontoret bærer preg av at her arbeider det personer som møter folk med respekt. Kathe Holmås er en svært trygg og profisjonell lege. Jeg hadde ingen problemer med å forklare situsjonen min, og ble med en gang henvist videre. Hun kan være direkte når det trengs, men jeg syns hun har en svært imøtekommende holdning, og er dermed lett å snakke med. Hun er uten tvil en av de beste legen jeg har hatt. De 4 gangene jeg har måttet se en vikar har disse også vært flinke og hyggelige, noe som veier opp for at det er nærmest komplett umulig å nå fram via tlf til tider! Dersom en ønsker en kvinnelig lege, er sandviksboder legekontor et godt alternativ, for også vikarene her er kvinner. Når sentralbordet til dette lille legekontoret får en real oppgradering , og ventetiden nedkortet, får den terningkast 6.