Lisbeth Homlong

Akersgata 74 0180 Oslo
Lisbeth Homlong er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lisbeth Homlong

Hyggelig, usikker

Det er helt sikkert mye denne legen kan, og om ikke annet, så viser hun sympati og forståelse.

Det som ikke passet for meg var at hun virker til dels usikker som person. Misforstå meg rett, jeg har ingenting i mot en lege som sier "det er ikke mitt område, så her vil jeg ikke uttale meg", men det er noe annet når man får sånne "hmm, ja si det" og så begynner hun å google og synser rundt både det hun leser, samt kildene. Det er ikke derfor jeg drar til legen.

Google er flott, og det kan jeg bruke selv. Plagene mine er ikke alvorlige, og jeg klarer meg. Men når jeg drar til legen vil jeg ha enten klare svar, begrunnede teorier om potensielle årsaker, eller anbefaling om hvem eller hvor jeg kan oppsøke mer kunnskap. Ganske basic, er det ikke?

Fikk ikke helt dette hos Lisbeth.
Jeg runder av med introduksjonen min, at Lisbeth er veldig hyggelig sådan, lytter, og er sikkert en flott lege for de der dette er det viktigste.

Homlong er en god lege.

En lege som har vært mye borte i permisjon, men som jeg er godt fornøyd med de gangene jeg har vært hos henne. Etter å ha hatt et par dårlige fastleger (travle, lite grundige og upålitelige) satt jeg pris på å komme til en lege som lyttet, tok meg alvorlig og henviste meg til spesialist hvor jeg ble utredet og fikk en diagnose.

Dette er en grundig og pålitelig lege som gjør at en føler seg velkommen og trygg, en lege som tar en på alvor og som har tid til å hjelpe en.

Jeg har hatt mange kvinnelige leger i Bergen, den ene verre enn den andre.

Homlong er den eneste jeg ikke har noe å utsette på.
Hun er den beste legen jeg har hatt,
og jeg kan trygt anbefale henne videre.