Ernst Kaare Horgen

1982

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

1534 av 2000

Fedje Legekontor Telefonnummer56 16 40 3156 16 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fedje Legekontor 5947 Fedje
Ernst Kaare Horgen er en av 1 fastleger i Fedje

Siste vurderinger av Ernst Kaare Horgen

Omsorgsfull og nøye

Jeg har vært syk med en vanskelig kronisk sykdom siden 2000. I den perioden har jeg møtt og forholdt meg til svært mange leger, både i sykehus og ambulerende virksomhet, blant dem dr.Horgen. Da jeg måtte skifte fastlege for 5-6 år siden var jeg ikke i tvil. Selv om jeg har adresse i Bergen, var det dr. Horgen jeg valgte. Det var det beste valget jeg kunne tatt. Selv reisetiden - ofte hver 14. dag - er verd hans kunnskap, grundighet og behagelige dog direkte væremåte. Han tar meg alltid på alvor og nøler ikke et øyeblikk med å sende meg til spesialist dersom noe er galt. Jeg nøler ikke med å si at dr. Horgen har hjulpet meg med å leve bedre med en kronisk sykdom.

Dyktig lege

Dr. Horgen har vært min lege siden fødsel. Han strekker seg langt for å kunne få behandlet en ekstra pasient. Tar seg den tiden han trenger og gjerne en prøve mer enn han trenger for å være på den sikre siden. Behagelig og rolig å prate med. Helt klar anbefaling fra meg.

Lett tilgjengelig lege med betryggende kartlegging

Legen er flink og trygg. Opplever det som han er nøye, og tar heller en prøve for mye enn en for lite. Han er pedagogisk og flink til å forklare, og tar meg og mine opplysninger seriøst. Er glad for at han ikke får meg til å føle meg som en "hysterisk" mamma selv når jeg kanskje er det innimellom :) Det er utrolig lett og raskt å få time (akutt: time samme dag, ikke-akutt: time om en uke....). Når du har time kl 10, så kommer du inn klokka 10 blank, eller du får en unnskyldning hvis han er 5 minutter for sen. Det er jammen noe annet enn "i byen" der legetimer virker mer som veiledende tidspunkt....

Omsorgsfull og dedikert

Stabil lege gjennom 30 år, alltid opptatt av å gjøre det beste for alle

En helt middels lege

Den eneste legen som finnest på Fedje.
Tar seg tid til og prate. Skal kanskje avgjøre litt mye på egenhånd, uten og sende deg til spesialist først. Men ok forståelse. Virker litt umotivert av og til.
Dårlige åpningstider. Mye borte. Men en helt ok lege.