Steinar Hunskår

Kvernhusmyrane 9 5914 Isdalstø
Steinar Hunskår er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Steinar Hunskår

Dyktig

Grundig, fagleg sterk, open for å drøfta med pasienten, tek seg tid til å forklara samstundes som han er effektiv. Oppfølgjande.

En utrolig ressurs

Å gå over til å bruke Hunskår som fastlege er uten tvil det lureste jeg har gjort. Han har en utrolig kompetanse og møter deg alltid forberedt. Han er oppført redaktør av læreboka i Allmennpraksis som brukes ved universitetet og dette merkes i kontakten med han. Jeg er en pasient med mange og sammensatte plager. I tilfeller han har støtt på ting han har følt seg usikker på har han ringt spesialister på disse plagene mens jeg satt på venterommet. Han har alltid tatt seg god tid til meg og er en flink lytter. Det er rett og slett enkelt å få tillitt til han. Ulempen med Hunskår er at han har kun deltidstilling på grunn av sine andre verv, bl.a. ved UiB. Han har derfor bare kontortid to dager i uka. Tross dette har jeg sjeldent måtte vente lenge på time hos ham. Dette er nok fordi han har såpass få pasienter på lista si. Jeg kan ikke annet enn å anbefale Hunskår på det sterkeste.