Kristin Hågøy

Tlf: 55 24 13 72 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Hågøy er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Hågøy

Uninteresert

Viser lite interesse til deg som pasient. Fort inn og fort ut. Ingen interesse i å finne ut hva som er gale. Fikk følelsen av at Hun viste alt og ikke noe behov for å sende videre til utredning. Eneste hun var villig til å gjøre var ta en blod prøve. Gadd ikke engang hører på hva som ble sagt. Useriøst vil jeg si.

Dyktig lege!

Hågøy kan anbefales på det varmeste. Tar pasienten virkelig på alvor. Har overhodet ingenting å utsette på fastlegen min.

Upålitelig

Dette er en lege som ikke gjør jobben sin.
Gjennomfører ikke det som legen sier at hun skal .
Dermed blir ikke resepter levert inn, henvisninger sendt.

Travel og lite kompetent.

Min opplevelse med Hågøy er at hun lytter til hva jeg har å si, men virker litt travel slik at jeg får følelsen av at jeg ikke burde "bry" henne for lenge. I tillegg syns jeg det er vanskelig å få svar på spørsmålene mine, og hun kan til tider virke lite kompetent. Eksempelvis kom jeg inn for å ta en celleprøve, og fikk beskjed om at det trengte jeg ikke. Gikk derfor ut igjen uten å ta celleprøve, og valgte å ta denne privat isteden. Jeg holder nå på å bytte fastlege.

Sånn passe

Hun hører på det jeg har å si og er ok å snakke med. Irriterende at svar på prøver ikke kommer - i to tilfeller nå ringte jeg selv til legekontoret 3 uker etter prøver, og i begge tilfellene var resultatene kommet men legen hadde "glemt" å gi meg beskjed, ifølge resepsjonist.
Syns behandling av pasient er noe ukomfortabel og til tider noe upassende.
Ble også henvist til Bergen Legevakt for rutineinngrep som fastlegen skal utføre - leger ved legevakten ble overrasket over henvisning, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg hadde blitt henvist dit (noe jeg ikke kunne svare på).
Alt i alt er legen OK, men her er irritasjonsmomenter og rom for forbedring. Jeg har nå valgt å bytte fastlege.