Kristin Hågøy

3 Leger - Indre Arna
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Kristin Hågøy er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Hågøy

Faglig flink, seriøs og imøtekommende

Blir veldig godt ivaretatt hos denne legen. Henviser ved behov men tar for eksempel enkle inngrep som fjerning av vorter selv.Da sparer jeg mye tid og reising.Veldig godt fornøyd.

Veldig kald og lite trivelig lege

hadde lang sykeperiode som var ganske alvorlig, hun var kald, svært lite sympatisk og snakket til meg som om hele greien var løgn.

I andre sammenhenger er hun frekk og legger seg opp i ting hun ikke har noe med å gjøre. Slenger ut kommentarer som kan oppleves som veldig sårende i situasjonen man står i (hvertfall i mitt tilfelle)

Dårlig service og virker som hun rett og slett har mistet kjærligheten for yrket.

Grei og dyktig lege

Har hatt denne legen i ca 6 år og er veldig fornøyd. Er en lege som lytter, selv om hun skriver på PC'en! En lege du kan diskutere med, ikke bagatelliserer, og sender videre til spesialist.
Veldig rask og flink som " kirurg".
Kan være litt venting til tider, men det kommer av at hun gir seg tid med pasientene.
Veldig hyggelig og raske sekretærer.

Stiller alltid opp

En lege som holder det hun lover. En lege som virkelig er til stede. Fysisk og mentalt. Har gitt meg fantastisk god støtte, og hjulpet meg å få riktig og god medisinsk hjelp etter behov. En lege jeg har tillit til. Er selv lege i spesialisthelsetjenesten og stiller høye krav til faglighet. Kristin er sjelden klok og evner å se alle detaljer. Profesjonell og effektiv til fingerspissene. Hun er kanskje litt rask, men alle forstår vel at hun har mye og gjøre? Slik skal det være. Takk for at jeg alltid har fått god hjelp og at du alltid har møtt meg på en god måte.

Flink, jordnær og grei

Har hatt samme fastlege i fem år og blir alltid møtt av en vennlig, smilende og forståelsesfull lege. Hun virker også veldig flink og med god innsikt i vanskelige saker. Veldig godt fornøyd med henne og legekontoret ellers