Kristin Hågøy

Tlf: 55 24 13 72 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Hågøy er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Hågøy

Dyktig lege!

Hågøy kan anbefales på det varmeste. Tar pasienten virkelig på alvor. Har overhodet ingenting å utsette på fastlegen min.

Upålitelig

Dette er en lege som ikke gjør jobben sin.
Gjennomfører ikke det som legen sier at hun skal .
Dermed blir ikke resepter levert inn, henvisninger sendt.

Travel og lite kompetent.

Min opplevelse med Hågøy er at hun lytter til hva jeg har å si, men virker litt travel slik at jeg får følelsen av at jeg ikke burde "bry" henne for lenge. I tillegg syns jeg det er vanskelig å få svar på spørsmålene mine, og hun kan til tider virke lite kompetent. Eksempelvis kom jeg inn for å ta en celleprøve, og fikk beskjed om at det trengte jeg ikke. Gikk derfor ut igjen uten å ta celleprøve, og valgte å ta denne privat isteden. Jeg holder nå på å bytte fastlege.

Sånn passe

Hun hører på det jeg har å si og er ok å snakke med. Irriterende at svar på prøver ikke kommer - i to tilfeller nå ringte jeg selv til legekontoret 3 uker etter prøver, og i begge tilfellene var resultatene kommet men legen hadde "glemt" å gi meg beskjed, ifølge resepsjonist.
Syns behandling av pasient er noe ukomfortabel og til tider noe upassende.
Ble også henvist til Bergen Legevakt for rutineinngrep som fastlegen skal utføre - leger ved legevakten ble overrasket over henvisning, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg hadde blitt henvist dit (noe jeg ikke kunne svare på).
Alt i alt er legen OK, men her er irritasjonsmomenter og rom for forbedring. Jeg har nå valgt å bytte fastlege.

dårlig og uprofesjonelt lege

Det blir mange blodprøver og ingen tilbakemeldinger. Det er nesten umulig å få hjelp når man trenger den. 2 ukers venting på behandling er ikke sjeldent. Her snakker jeg ikke om forkjølelse altså. Når en ønsker en utskrift over hvilken legemidler har blitt brukt under behandlingen, får man ikke det. En får beskjed om at dette ikke ble skrevet ned, men en faktura på 212 kroner får man i posten. Problemet er at man må betale om en vil eller ikke, ellers blir det betalingsanmerkninger og en endeløs økende regning fra Odin-kapital. Her er man ikke pasient, ja ikke kunde en gang. En lege jeg vil ikke anbefale.