Kristin Hågøy

3 Leger - Indre Arna

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

3 Leger - Indre Arna
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Tlf: 55 24 13 72 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Hågøy er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Hågøy

Travel og lite kompetent.

Min opplevelse med Hågøy er at hun lytter til hva jeg har å si, men virker litt travel slik at jeg får følelsen av at jeg ikke burde "bry" henne for lenge. I tillegg syns jeg det er vanskelig å få svar på spørsmålene mine, og hun kan til tider virke lite kompetent. Eksempelvis kom jeg inn for å ta en celleprøve, og fikk beskjed om at det trengte jeg ikke. Gikk derfor ut igjen uten å ta celleprøve, og valgte å ta denne privat isteden. Jeg holder nå på å bytte fastlege.

Sånn passe

Hun hører på det jeg har å si og er ok å snakke med. Irriterende at svar på prøver ikke kommer - i to tilfeller nå ringte jeg selv til legekontoret 3 uker etter prøver, og i begge tilfellene var resultatene kommet men legen hadde "glemt" å gi meg beskjed, ifølge resepsjonist.
Syns behandling av pasient er noe ukomfortabel og til tider noe upassende.
Ble også henvist til Bergen Legevakt for rutineinngrep som fastlegen skal utføre - leger ved legevakten ble overrasket over henvisning, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg hadde blitt henvist dit (noe jeg ikke kunne svare på).
Alt i alt er legen OK, men her er irritasjonsmomenter og rom for forbedring. Jeg har nå valgt å bytte fastlege.

dårlig og uprofesjonelt lege

Det blir mange blodprøver og ingen tilbakemeldinger. Det er nesten umulig å få hjelp når man trenger den. 2 ukers venting på behandling er ikke sjeldent. Her snakker jeg ikke om forkjølelse altså. Når en ønsker en utskrift over hvilken legemidler har blitt brukt under behandlingen, får man ikke det. En får beskjed om at dette ikke ble skrevet ned, men en faktura på 212 kroner får man i posten. Problemet er at man må betale om en vil eller ikke, ellers blir det betalingsanmerkninger og en endeløs økende regning fra Odin-kapital. Her er man ikke pasient, ja ikke kunde en gang. En lege jeg vil ikke anbefale.

Faglig flink, seriøs og imøtekommende

Blir veldig godt ivaretatt hos denne legen. Henviser ved behov men tar for eksempel enkle inngrep som fjerning av vorter selv.Da sparer jeg mye tid og reising.Veldig godt fornøyd.

Veldig kald og lite trivelig lege

hadde lang sykeperiode som var ganske alvorlig, hun var kald, svært lite sympatisk og snakket til meg som om hele greien var løgn.

I andre sammenhenger er hun frekk og legger seg opp i ting hun ikke har noe med å gjøre. Slenger ut kommentarer som kan oppleves som veldig sårende i situasjonen man står i (hvertfall i mitt tilfelle)

Dårlig service og virker som hun rett og slett har mistet kjærligheten for yrket.

Grei og dyktig lege

Har hatt denne legen i ca 6 år og er veldig fornøyd. Er en lege som lytter, selv om hun skriver på PC'en! En lege du kan diskutere med, ikke bagatelliserer, og sender videre til spesialist.
Veldig rask og flink som " kirurg".
Kan være litt venting til tider, men det kommer av at hun gir seg tid med pasientene.
Veldig hyggelig og raske sekretærer.

Stiller alltid opp

En lege som holder det hun lover. En lege som virkelig er til stede. Fysisk og mentalt. Har gitt meg fantastisk god støtte, og hjulpet meg å få riktig og god medisinsk hjelp etter behov. En lege jeg har tillit til. Er selv lege i spesialisthelsetjenesten og stiller høye krav til faglighet. Kristin er sjelden klok og evner å se alle detaljer. Profesjonell og effektiv til fingerspissene. Hun er kanskje litt rask, men alle forstår vel at hun har mye og gjøre? Slik skal det være. Takk for at jeg alltid har fått god hjelp og at du alltid har møtt meg på en god måte.

Flink, jordnær og grei

Har hatt samme fastlege i fem år og blir alltid møtt av en vennlig, smilende og forståelsesfull lege. Hun virker også veldig flink og med god innsikt i vanskelige saker. Veldig godt fornøyd med henne og legekontoret ellers

ADVARSEL: STYR UNNA!!

Denne damen har min familie gitt alt for mange sjanser, men nå er det nok. Vi har byttet fastlege. Hun følger ikke opp, glemmer å gjøre ting hun skal. Svarer ikke på brev som forsikringsselskaper og utredningsinstanser trenger. Må hele tiden purre. Følger ikke opp vårt barn som har spesielle behov og sender oss tilbake til BUP når det er behov for ny doseringer til tross for at BUP har avsluttet behandling og gitt oss beskjed om at fastlegen skal følge opp det medisinske. Helt ubrukelig og det har bare ført til en masse merarbeid og ergrelse i vårt tilfelle. Jeg stoler ikke på henne. Velg en annen lege om du kan.

Veldig misfornøyd

Tar blikket så vidt opp fra PC skjermen, lite hyggelig og imøtekommende. Bruker utrolig liten tid på å undersøke/sjekke, og hører lite etter på hva en har å si.

Hyggelig, fornuftig og jordnær lege

Lite legekontor i Indre Arna, imøtekommende personale og lite ventetid i forhold til legekontor jeg tidligere har hatt erfaring med. Hyggelig, fornuftig og jordnær lege.

Misfornøyd

Mye borte/ferie/syk, får timer alltid minst en uke etter jeg ringer, bruker veldig liten tid på sjekk og hører ikke så mye etter.