Kristin Hågøy

3 Leger - Indre Arna

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

3 Leger - Indre Arna Telefonnummer55 24 13 7255 24 13 ...
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Kristin Hågøy er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Hågøy

Utrygg og usaklig

Ringte feil nr som sto oppført på legepraksisen hennes sin nettside. Selv om jeg prøvde å forklare at det måtte være en misforståelse svarte hun med å ville politianmelde meg for å kontakte henne på «privat» nr. Ble satt helt ut. Anbefales på det sterkeste å styre unna.

Sympatisk og dyktig

Her blir jeg og barna mine ivaretatt. Hun tar grundig sjekk og jeg føler hun viser både omsorg og intreserer seg for den fysiske så vell som psykiske helse.
Hun tar seg tid. Og er rett på sak. Takk for å bli sett på som et medmenneske i stede for et nr på listen.

Møte liten og stor fagmessig og psykisk

Rask med henvisning, både psykisk og fysisk.
Tillit til legen, barn og voksen får hjelp med plagene/sykdommene.

Ikke kompetent

Da jeg kom inn virket hun svært lite interessert, var nedlatende og direkte frekk. Virket som jeg var et bry. Hun hadde null øyekontakt og så kun på dataskjermen. Skulle få noen prøver igjen men disse hadde hun helt glemt. Mindre empatisk og kompetent lege skal man lete lenge etter. Anbefaler på det sterkeste å styre unna!!

Uninteresert

Viser lite interesse til deg som pasient. Fort inn og fort ut. Ingen interesse i å finne ut hva som er gale. Fikk følelsen av at Hun viste alt og ikke noe behov for å sende videre til utredning. Eneste hun var villig til å gjøre var ta en blod prøve. Gadd ikke engang hører på hva som ble sagt. Useriøst vil jeg si.