Kristin Hågøy

3 Leger - Indre Arna

2011

3 Leger - Indre Arna Telefonnummer55 24 13 7255 24 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Kristin Hågøy er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Hågøy

Ikke kompetent

Da jeg kom inn virket hun svært lite interessert, var nedlatende og direkte frekk. Virket som jeg var et bry. Hun hadde null øyekontakt og så kun på dataskjermen. Skulle få noen prøver igjen men disse hadde hun helt glemt. Mindre empatisk og kompetent lege skal man lete lenge etter. Anbefaler på det sterkeste å styre unna!!

Uninteresert

Viser lite interesse til deg som pasient. Fort inn og fort ut. Ingen interesse i å finne ut hva som er gale. Fikk følelsen av at Hun viste alt og ikke noe behov for å sende videre til utredning. Eneste hun var villig til å gjøre var ta en blod prøve. Gadd ikke engang hører på hva som ble sagt. Useriøst vil jeg si.

Dyktig lege!

Hågøy kan anbefales på det varmeste. Tar pasienten virkelig på alvor. Har overhodet ingenting å utsette på fastlegen min.

Upålitelig

Dette er en lege som ikke gjør jobben sin.
Gjennomfører ikke det som legen sier at hun skal .
Dermed blir ikke resepter levert inn, henvisninger sendt.

Travel og lite kompetent.

Min opplevelse med Hågøy er at hun lytter til hva jeg har å si, men virker litt travel slik at jeg får følelsen av at jeg ikke burde "bry" henne for lenge. I tillegg syns jeg det er vanskelig å få svar på spørsmålene mine, og hun kan til tider virke lite kompetent. Eksempelvis kom jeg inn for å ta en celleprøve, og fikk beskjed om at det trengte jeg ikke. Gikk derfor ut igjen uten å ta celleprøve, og valgte å ta denne privat isteden. Jeg holder nå på å bytte fastlege.