Kristin Hågøy

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Kristin Hågøy er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Hågøy

Sånn passe

Hun hører på det jeg har å si og er ok å snakke med. Irriterende at svar på prøver ikke kommer - i to tilfeller nå ringte jeg selv til legekontoret 3 uker etter prøver, og i begge tilfellene var resultatene kommet men legen hadde "glemt" å gi meg beskjed, ifølge resepsjonist.
Syns behandling av pasient er noe ukomfortabel og til tider noe upassende.
Ble også henvist til Bergen Legevakt for rutineinngrep som fastlegen skal utføre - leger ved legevakten ble overrasket over henvisning, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg hadde blitt henvist dit (noe jeg ikke kunne svare på).
Alt i alt er legen OK, men her er irritasjonsmomenter og rom for forbedring. Jeg har nå valgt å bytte fastlege.

dårlig og uprofesjonelt lege

Det blir mange blodprøver og ingen tilbakemeldinger. Det er nesten umulig å få hjelp når man trenger den. 2 ukers venting på behandling er ikke sjeldent. Her snakker jeg ikke om forkjølelse altså. Når en ønsker en utskrift over hvilken legemidler har blitt brukt under behandlingen, får man ikke det. En får beskjed om at dette ikke ble skrevet ned, men en faktura på 212 kroner får man i posten. Problemet er at man må betale om en vil eller ikke, ellers blir det betalingsanmerkninger og en endeløs økende regning fra Odin-kapital. Her er man ikke pasient, ja ikke kunde en gang. En lege jeg vil ikke anbefale.

Faglig flink, seriøs og imøtekommende

Blir veldig godt ivaretatt hos denne legen. Henviser ved behov men tar for eksempel enkle inngrep som fjerning av vorter selv.Da sparer jeg mye tid og reising.Veldig godt fornøyd.

Veldig kald og lite trivelig lege

hadde lang sykeperiode som var ganske alvorlig, hun var kald, svært lite sympatisk og snakket til meg som om hele greien var løgn.

I andre sammenhenger er hun frekk og legger seg opp i ting hun ikke har noe med å gjøre. Slenger ut kommentarer som kan oppleves som veldig sårende i situasjonen man står i (hvertfall i mitt tilfelle)

Dårlig service og virker som hun rett og slett har mistet kjærligheten for yrket.

Grei og dyktig lege

Har hatt denne legen i ca 6 år og er veldig fornøyd. Er en lege som lytter, selv om hun skriver på PC'en! En lege du kan diskutere med, ikke bagatelliserer, og sender videre til spesialist.
Veldig rask og flink som " kirurg".
Kan være litt venting til tider, men det kommer av at hun gir seg tid med pasientene.
Veldig hyggelig og raske sekretærer.