Nina Helene Ingebrigtsen

Årstadveien 27 5009 Bergen
Nina Helene Ingebrigtsen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nina Helene Ingebrigtsen

Oppfølging etter kreftdiagnose.

Jeg er svært fornøyd med oppfølging fra fastlegen min . For det første fikk jeg time samme dag som jeg ringte med min bekymring. Deretter ringte fastlegen meg privat dahun fikk epikrise fra sykehuset. Dette satte jeg uendelig stor pris på. Vi holder kontakten nå når jeg behandles på sykehuset. Jeg er trygg på at hun har tid til meg hvisjeg har behov for det. Flott fastlege.

Svært hyggelig og imøtekommende lege.

Imøtekommende lege som tar seg tid til å lytte sjøl om venteværelset koker. Det samme kan sies om kontordamen. Veldig hjelpsom og hyggelig.Føler meg alltid velkommen.
Koselig venteværelse. Der er det godt å være selv om usikkerheten for ka en feiler gnager

Fantastisk!

En veldig imøtekommende hyggelig lege som lytter til hva du har å si og viser stor interesse i å hjelpe deg.

Faglig flink lege, men savner tidligere kontordame

Faglig flink lege, men savner dyktigheten til pensjonert kontordame / sykepleier.

Pr dags dato er det dessverre ikke samme nivå, håper på en bedring / endring.

Svært hyggelig og imøtekommende lege

Hun husker tidligere konsultasjoner og følger opp disse ved seinere anledninger. Har fått svært god behandling og gode råd for egenaktivitet.

Ikke så bra

Har hatt en henne i flere år og gjennomgående grei til vanlige plager for voksen og barn. Men lite forståelse for mer diffuse plager som ikke kan direkte settes en diagnose på. Ny helsesekretær som er svært lite hjelpsom og til tider frekk dessverre. Dette gjør at jeg nå ønsker å bytte fastlege.

Usympatisk sekretær og lege

Føler ikke at jeg blir tatt på alvor, spesielt hvis det gjelder milde psykiske plager som angst og depresjon. Utrolig frekk helsesekretær og vanskelig å nå gjennom på telefon. Ville unngått dette legekontoret.

Dårlig lege

Elendig på kommunikasjon, lite hyggelig, arrogant og legger ord i munnen på deg. Hold deg langt unna!

Flink til å lytte og veldig snill

Hun er supert men den eneste lege på kontoret. Mange av pasientene (ikke bare pensjonisyer) har vært med månge år. Det blir vanskelig når hun er borte og man trenger en time. Man må ta med kontant eller betale for å få en faktura. Telefonsvarer systemet er vanskelig å høre.

Utrolig flink lege

Faglig dyktig, grundig, tilbyr kontrolltimer og følger opp. Hun har kort ventetid og tilbyr alltid akuttime ved behov. Utrolig hyggelig lege :-)

flink og grundig

Jeg er veldig glad for å ha henne som fastlege. Hun llytter og er en fin samtalepartner. Jeg har stor tillit til henne som lege.

Super Service

Jeg hadde ett problem og fikk rask og supe oppfølgning.

Jeg fikk rask tilgang til legekontoret via telefon, time neste dag, og veldig god behandling da jeg møtte opp,

Håpløs å komme igjennom på telefon

Jeg opplever timebestilling som håpløst. Det er vanskelig å komme igjennom på telefon og jeg har opplevd å bli satt på hold i 40 minutter over telefon.
Jeg forstår at det kan være hektisk når det er en så liten praksis, men jeg hadde foretrukket å kunne bestille time elektronisk.

Ellers er legen hyggelig og grundig, men jeg kjenner meg igjen når mange skriver om bagatellisering av problemer.

Lege og (særskilt) resepsjonist er svært bagatalliserende og tar pasientene ikke på alvor. Ubehagelig å ta kontakt.

Legen og resepsjonisten har en noe ufin måte å imøtekomme sine pasienter. Ubehagelig å fremme sine spørsmål og behov. Opplever å ikke bli tatt på alvor. Tar ikke initiativ, og nøler med å henvise ved behov. Lite fagkunnskap, kun generelle råd.

Dyktig og grundig

Nina Ingebrigtsen tar seg god tid til pasienten, er hyggelig, grundig og dyktig.

Grei nok

Grei lege, men har nok noe manglende forståelse for senvirkninger etter kreft og hormonubalanser som følge av det.
Grei på de "vanlige" fysiske tingene, men oppleves ikke som så sympatisk på diffuse plager som utmattethet og "uforklarlige" fysiske symptomer...

Veldig bra

Klok og varm lege og legesekretar. Her blir man hørt. Nina bruker tiden som trengs og er veldig flink til oppfølging.

Anbefales!

Utrolig flink lege.
Kan sine ting faglig og sender deg videre hvis hun er usikker.
Selvom venterommet koker tar hun seg alltid tid til å lytte og høre på deg som pasient.
Og sekretæren er fantastisk!!
Anbefales på det varmeste.

Jeg kan varmt anbefale henne som fastlege

Jeg og min familie har brukt Nina som fastlege gjennom mange år. Hun er faglig dyktig, og har en unik måte å møte pasient på. Hun har hjulpet meg igjennom vanskelige tider, en lege som hører på deg, og gir seg tid til deg som pasient.
Etter å ha flyttet fra Bergen må jeg si det var svært vanskelig å miste henne som lege etter så mange år. Jeg har bare gode erfaringer til henne og Eva i resepsjonen.

Marianne

Ikke mitt første valg

Jeg har både gode og negative inntrykk av denne legen. Jeg følte at hun ikke lyttet og til tider var usympatisk i forhold til min situasjon. Hun kan sine ting faglig, men kommunikasjonen mellom henne og pasienten blir noe til side satt.

Legesekretæren er derimot en fryd å ha med og gjøre. Hun har alltid et smil på lur og hun bryr seg virkelig om hvordan pasienten har det den dagen og ellers.