Nina Helene Ingebrigtsen

Autorisasjon (1986)

Markeveien Legesenter Telefonnummer55 33 31 0055 33 31 ...
Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen
Nina Helene Ingebrigtsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nina Helene Ingebrigtsen

Veldig hyggelig og imøtekommende lege

Jeg er veldig fornøyd med Nina! Hun er en veldig hyggelig og imøtekommende lege som lytter til hva du har å si og som viser stor interesse.

Både Nina og kontordamen gjør en svært god jobb!

Faglig flink.

Ble overført fra opprinnelig Kjell Johansen og en Eva som var sykesøster men egentlig litt " lege". Nina Helene Ingebrigtsen har ført praksisen videre. Kan anbefales som fastlege. Har fått god hjelp både fra henne og nåværende hjelper på kontoret. Har bestillt time på nettet og det har fungert. Med vennlig hilsen

Kunnskapsrik og tålmodig

Jeg har besøkt henne over flere år og hun er flink med varierte problemer. Jeg setter pris på at hvis jeg bestille en time for å diskutere en viktig sak, det går greit om jeg også spør om en liten sak som tar bare 3 minutter til (i det samme time). Hun benytter også Helse Norge sin online tjeneste og epostene blir fort svart på.

Fantastisk lege

Dr. Ingebrigtsen er genuint hyggelig. Hun er empatisk og faglig oppdatert. Man får umiddelbar tillit. Hun ser mine behov der jeg ikke ser dem selv.

God lege

Familien min har brukt legekontoret i en årrekke, og er godt fornøyde med legen ig kontoret generelt. Vi blir fulgt opp når nødvendig, får deltatt i helhetsbilder når det er nødvendig.
Ikke alltid like lett å nå frem i telefon. Men vi er godt ivaretatt når kontakten er etablert