Thore Jakobsen

Flåten Legesenter

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Flåten Legesenter Telefonnummer56 30 36 0056 30 36 ...
Prestegardsskogen 2A 5210 Os
Thore Jakobsen er en av 19 fastleger i Os

Siste vurderinger av Thore Jakobsen

Vise ikke empati, sympati eller kunnskap.

Vise ikke hensyn til foreldre som har med seg syk barn. Tar ikke seg tid til å lytter på barnet eller undersøke barnet. Fikk kun beskjed av å kjøpe reseptfrie medisiner til barn på apoteket. (Barn under 2 år, begrenset hva de kan bruke!) lytter ikke til hva foreldre har å si. Tar ikke ting på alvor. Virker så useriøst!

Bedreviter

Før han en gang så på barnet avviste han fullstendig at noe var galt. Dette har skjedd gjentatte ganger, både med meg og familien, og det er svært irriterende

Kjapp men savner faglig grundighet

Har hatt varierende opplevelser i møte med ham. Noen ganger gir han seg tid, andre ganger klarer han ikke å skjule at han er stresset. Da virker han lite tilgjengelig for faglige innspill eller spørsmål. Faglig sett inngir han ikke tillit hos meg.

Sympatisk og etterrettelig.

Oppfatter Dr Thore som grundig og reflekterende i undersøkelsesfasen. Empatisk og følger opp avtaler.
Løsningsorientert og imøtekommende.

Tjaa

Helt grei lege, men jeg ble litt skeptisk da han ga meg kostholdsrådet: spis kjøttdeig og drikk appelsinjuice. Har også opplevd han som ikke spesielt interessert i pasienten og beklaget ingenting etter at jeg hadde ventet i et kvartet etter at timen min skulle ha begynt. På den anne side har han i hvert fall vært lett å få time hos, selv på relativt kort varsel.