Zdenek Barton

1993

Zdenek Barton er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Zdenek Barton

Ikke en lege for alle

Han er kunnskapsrik og liker å prate mye. Alle gangene jeg har vært der er det altfor lang ventetid. Minste tid jeg har ventet er 20 min. Lengste opp mot 1,5 time. Det nytter ikke når man har pause fra jobben. Dette er legen for de som liker å prate om hvor syke de er, og for de som liker å skravle. Gjerne arbeidsledig.
Han skal ha for at han tar seg tid til pasientene sine. Men dessverre altfor mye tid i forhold til hvor mange som venter utenfor.
Kan tro at for noen så hører han på en, men for min del hører han ikke på det jeg EGENTLIG spør om. Det kommer mye prat. Og mye common sense som jeg ikke trenger å høre om. Er sjelden innom men hver gang jeg er der tenker jeg at nå må jeg bytte lege. Nå gjør jeg det, mest pga at jeg vil bli hørt når jeg virkelig trenger hjelp.

Trygg og kunnskapsrik

Tror det må være den beste legen jeg noensinne har møtt. Og andre leger har mye å lære av han. Medfølende og flink til å sette seg inn i mennesket med store empatiske evner, en lege men også et menneske.

Litt lenge å vente noen ganger, men det er verdt det

Dr,Barton er en dyktig lege som jeg har gått til i mange år, anbefales, Tror faktisk at leger utdannet i det gamle Øst-Europa har en grundigere og ikke minst bredere utdanning enn her. Vil også ta med damene i ekspedisjonen ,de er alltidd blide og hjelpsomme, må ikke glemme dem!

Utrolig dyktig lege som lytter!

Meget flink lege. Lytter godt til hva du har og si og tar seg tid til alle pasientene. Dette går dog på bekostning av noe lengere ventetider, men i mine øyne er han verdt å vente litt ekstra på.

+ Meget god lytter, og gir presise og gode svar.
+ Kan yrket sitt. Setter korrekte diagnoser.
+ Tar ikke betalt for dobbeltime om du går over timen.
+ Tar ikke betalt for fraværende oppmøte eller for sen avbestilling.

- Som regel noe lengere ventetid. (men tar seg god tid pasientene, som er viktig!)
- Tar ikke kort (kun kontakt eller faktura, men ingen fakturagebyr)

En lege som tar deg på alvor!

Barton er en lege som lytter og som tar seg tid til å forklare. Her blir man godt ivaretatt! Han tar det jeg sier på alvor og er oppdatert innen medisiner. Veldig fornøyd. Eneste minuset er at det ofte er store forsinkelser. Sitter gjerne 1 time og venter på å få komme inn. Men jeg ville aldri byttet lege. Anbefales!