Zdenek Barton

Autorisasjon (1993)

Zdenek Barton er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Zdenek Barton

Trygg og kunnskapsrik

Tror det må være den beste legen jeg noensinne har møtt. Og andre leger har mye å lære av han. Medfølende og flink til å sette seg inn i mennesket med store empatiske evner, en lege men også et menneske.

Litt lenge å vente noen ganger, men det er verdt det

Dr,Barton er en dyktig lege som jeg har gått til i mange år, anbefales, Tror faktisk at leger utdannet i det gamle Øst-Europa har en grundigere og ikke minst bredere utdanning enn her. Vil også ta med damene i ekspedisjonen ,de er alltidd blide og hjelpsomme, må ikke glemme dem!

Utrolig dyktig lege som lytter!

Meget flink lege. Lytter godt til hva du har og si og tar seg tid til alle pasientene. Dette går dog på bekostning av noe lengere ventetider, men i mine øyne er han verdt å vente litt ekstra på.

+ Meget god lytter, og gir presise og gode svar.
+ Kan yrket sitt. Setter korrekte diagnoser.
+ Tar ikke betalt for dobbeltime om du går over timen.
+ Tar ikke betalt for fraværende oppmøte eller for sen avbestilling.

- Som regel noe lengere ventetid. (men tar seg god tid pasientene, som er viktig!)
- Tar ikke kort (kun kontakt eller faktura, men ingen fakturagebyr)

En lege som tar deg på alvor!

Barton er en lege som lytter og som tar seg tid til å forklare. Her blir man godt ivaretatt! Han tar det jeg sier på alvor og er oppdatert innen medisiner. Veldig fornøyd. Eneste minuset er at det ofte er store forsinkelser. Sitter gjerne 1 time og venter på å få komme inn. Men jeg ville aldri byttet lege. Anbefales!

En meget dyktig lege.

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Selv i en travel hverdag tar han seg tid til det lille ekstra ved behov.