Øyvind Ohren

Vestheimveien 31 1540 Vestby
Øyvind Ohren er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Øyvind Ohren

Lyttende og omsorgsfull

Han er lyttende, omsorgsfull og dyktig. Han er nesten litt for snill, har til og med hans private mobil og han svarer på SMS. Bakdelen med hans tålmodighet er at du selv må være svært tålmodig og sette av tid. Sjelden jeg venter under 1,5 timer på å komme inn. Av denne årsak har barna en annen fastlege, men selv bytter jeg ikke!

Jeg er heldig som har denne legen.

Jeg er heldig som har hatt Ohren som fastlege så lenge jeg har levd,
Ohren er sindig, profesjonell og han behersker kunsten og kommunisere. Skulle ønske jeg kunne si det samme om resepsjonen.

Den beste legen jeg har hatt

Byttet til han for over 20 år siden etter at jeg hadde hatt to leger som ikke tok min diagnose alvorlig (høyt blodtrykk). Har tok det på alvor og sendte meg til spesilister. Kan takke han for at jeg lever et godt liv i dag. I forbindelse med undersøkelser (2011) fant man også ut at jeg hadde utposninger på hovedpulsåren. Dette hadde man ikke funnet ut hvis han var redd for å sende folk til vidre utredninger. Skiftet denne på Ahus og det har vært vellykket. Går til kontroll hver 3.mnd. og føler jeg blir godt ivaretatt og at han tar seg tid hver gang jeg er der. Han er et godt eksempel på en fastlege.

3 år med venting..

Hos Ohren må man vente ihvertfall 1 time. Men jeg tipper snittet ligger på 1,5-2 timer på avtalt time.

Ikke fornøyd

Jeg har nettopp byttet fastlege etter å ha hatt Dr. Ohren som fastlege i 13 år. Jeg har som regel blitt sendt til andre leger, da han sjeldent har tid. Han oppleves som svært nedlatende og lite medmenneskelig. Etter mitt siste besøk hos han bestemte jeg meg for å bytte fastlege snarest, da han fikk meg til å føle meg "dum" som stilte spørsmål. Anbefales IKKE.