Johan Fredrik Kayser

Autorisasjon (1978)

Legekontoret Kleppestø Torg Telefonnummer56 15 20 3056 15 20 ...
Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø
Johan Fredrik Kayser er en av 30 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Johan Fredrik Kayser

En utmerket og trygg lege.

Har gått til kayser i mange år.Får altid god hjelp og altid svar på det du spør om.Har han ikke tid ringer han deg hjem på kveldstid og spør hva som er problemet.
En fantastisk og seriøs lege som jeg kommer til å bli hos så lenge han holder koken.

Dyktig lege

Kayser er veldig hyggelig, finner ut hva som er galt og forklarer alt rundt det! Veldig fornøyd med han, men er lang telefonkø - noen ganger kommer jeg ikke igjennom.. Resepsjonisten er veldig flinke de også, hjelper meg veldig med sprøyteskrekken min!

Veldig engasjert lege

Etter dårlig erfaring fra forje lege byttet jeg til Kayser. Følte jeg ble godt ivaretatt og hørt og sett. Hvis jeg var engstelig for noe ble det tatt mange prøver bare for å være på den sikre siden. Jeg fikk hjelp til å forstå sykdom og fikk råd om hva som kan hjelpe videre. En opptatt lege så det tok gjerne 1 måned før jeg fikk time.

Super fastlege...

Super fastlege som er veldig lett og snakke med..
Er veldig flink til og farklare på en lett og ryddig måte på hva som skjer med kroppen når eventuelt sykdommer oppstår og hvordan medisinene fungerer..
Har ingen problemer med og få time fort hos han heller..
Resepsjons damene hos fastlegen er alltid hyggelig og behjelpelig og tar alltid blodprøver og vaksiner på meg med ett smil.. :)
Håper du fortsetter lenge ettersom eg er i tjueårene og ikke vil skifte fastlege noen gang :)

Flink og hyggelig lege

Jeg er kjempefornøyd. Har hatt han som lege siden før fastlegeordningen kom. Lett å kontakte via e-post for å få time og resept. Henviser alltid videre hvis det er nødvendig.