Peter Berent Kryvi

Nesttuntorget legesenter

1981

Ingen på venteliste

Nesttuntorget legesenter Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 98 5221 Nesttun
Peter Berent Kryvi er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Peter Berent Kryvi

Dyktig lege

Dyktig fastlege som behandler sine pasienter med respekt og alvor. Er faglig sterk og grundig i møte med pasient.

Vanskelig å få kontakt!

De fleste legesentre kan treffes på mail idag og har en nettside som fungerer. Det har ikke Nesttuntorget. Vanskelig å få kontakt uten å stå i lange telefonkøer. Burde fungert bedre med en oppdatert nettside med kontaktskjema.

Seriøs, grundig, vennlig

Har hatt Kryvi som fastlege lenge. Han er tydelig opptatt av deg som pasient og husker gjerne detaljer fra tidligere undersøkelser, selv om det er lenge siden (og han har veldig mange pasienter).
Han tar aldri sjanser med din helse og følger alltid opp i etterkant. En trygg og god lege.

Har lagt listen høyt. Veldig flink

Flink til å lytte og gjør en grundig jobb. Var min lege i 23 år. Klarte ikke å bytte før 3 år etter at jeg var flyttet vekk for å studere.

Jeg har bare positive ting å si om Kryvi. Noe som kan forbedres er resepsjonistenes vennlighet.

Flink, hyggelig og utrolig profesjonell

Har hatt Kryvi som fastlege hele mitt 25 år gamle liv. Utrolig flink og dersom det er noe han selv ikke kan svare på henviser han deg videre. Jeg er nå gravid og har vært en del på svangerskapskontroller hos han. Han tar seg alltid god tid og forsikrer seg om at både jeg og barnet har det bra.

Veldig fornøyd og anbefaler han på det sterkeste.