Peter Kubon

Tlf: 56 16 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Peter Kubon er en av 2 fastleger i Austrheim

Siste vurderinger av Peter Kubon

Svært god lege

Petter er en lege av de sjeldne. Du blir friskere bare av å være i samme rom som han. Full i energi og humør. Flink almenlege som også har evnen til å sende deg videre til spesialister om han er usikker. Kjempefornøyd med Petter som fastlege. Han er også svært dyktig med barna våre. Han er ærlig å sier fra dersom det er noe han ikke kan. Alt i alt en flott lege. Beste jeg har hatt

Flott lege

Flott lege! Dyktig, lyttende, empatisk, stiller alltid opp! Står virkelig åånfor pasientene sine! :)

Den råaste legen

Peter er ein snill og omtenksom lege, han lytter og forstår kva du seier og meiner. Han er ein trygg lege og har full tillit til han.

Ikke fornøyd

Etter å ha hatt han som fastlege i mange år har jeg sjeldent faktisk vært inn hos han. Jeg blir oftest sendt til turnusleger. De fleste av disse er veldig flinke, men når en har fastlege så ønsker en å gå til denne.
Han er hyggelig, men alltid travel. Virker som om han ønsker meg ut av kontoret fortest mulig. Føler ikke at han tar mine problemer på alvor, og å stille spørsmål er helt uaktuelt.

Kan ikke få fullrost denne legen!

Peter Kubon setter ganske enkelt pasienten først, og han viker aldri tilbake for en ekstra anstrengelse. Utrolig at en lege kan yte så god service i dagens travle helse-Norge. Han hatt ham som fastlege siden ordningen ble innført, og har til dags dato ikke opplevd noe negativt.