Peter Kubon

Sætremarka 2 5943 Austrheim
Peter Kubon er en av 2 fastleger i Austrheim

Siste vurderinger av Peter Kubon

Den råaste legen

Peter er ein snill og omtenksom lege, han lytter og forstår kva du seier og meiner. Han er ein trygg lege og har full tillit til han.

Ikke fornøyd

Etter å ha hatt han som fastlege i mange år har jeg sjeldent faktisk vært inn hos han. Jeg blir oftest sendt til turnusleger. De fleste av disse er veldig flinke, men når en har fastlege så ønsker en å gå til denne.
Han er hyggelig, men alltid travel. Virker som om han ønsker meg ut av kontoret fortest mulig. Føler ikke at han tar mine problemer på alvor, og å stille spørsmål er helt uaktuelt.

Kan ikke få fullrost denne legen!

Peter Kubon setter ganske enkelt pasienten først, og han viker aldri tilbake for en ekstra anstrengelse. Utrolig at en lege kan yte så god service i dagens travle helse-Norge. Han hatt ham som fastlege siden ordningen ble innført, og har til dags dato ikke opplevd noe negativt.

Kjempelege

Har hatt ham som fastlege i mange år, og setter større og større pris på ham. Han er dyktig og samtidig vennlig og forståelsesfull på en usentimental måte. Jeg stoler 100% på denne legen.

Er du syk utover opplagte sykdommer så styr unna

Han er grei, travel og flink med helt alminnelige sykdommer. Men har du noe utover dette, så styr unna. Han sjekker ikke stoffskiftet. Her er en lege som mener at pasientene ikke skal vite noe selv, blir han spurt om noe du lurer på kan han bli svært hissig.